LIQUI MOLY Special Tec F 0w30 5L 8903 - olej silnikowy dedykowany do samochodów Ford
Olej silnikowy o niskiej lepkości opracowany specjalnie do silników Diesla samochodów Ford, doskonałe właściwości chroniące przed zużyciem sprawiają, że idealnie sprawdzi się w pojazdach wyposażonych w system Start - Stop.
Olej silnikowy Liqui Moly Special Tec F 0W-30 został opracowany z myślą o sprostaniu wymaganiom nowoczesnym układów oczyszczania spalin (filtry cząstek stałych i katalizatory) i turbosprężarek. Olej posiada niską lepkość i świetnie nadaje się do silników Diesla od Forda. Stosując nasz produkt, możesz liczyć na:
poprawę wydajności jednostki napędowej,
zmniejszenie zużycia paliwa,
ochronę podzespołów silnika,
kompatybilność z układami Start - Stop.
W jakich samochodach możesz zastosować olej silnikowy Liqui Moly Special Tec F 0W-30?
Opracowany specjalnie do silników Diesla samochodów Ford, doskonałe właściwości chroniące przed zużyciem sprawiają że idealnie sprawdzi się w pojazdach wyposażonych w system Start - Stop. Dodatkowo spełnia wymagania dla katalizatorów, filtrów cząstek stałych oraz turbosprężarek.
Specyfikacja:
ACEA C2
STJLR.03.5007
Ford WSS-M2C 950-A
Szczegóły produktu
OLE002805
11 Przedmioty
Nowy
Opis
Klasa lepkości
0W30
Nowocześniejsza wersja oleju 5W-30, która gwarantuje błyskawiczne smarowanie i znacznie lżejszy rozruch podczas silnych mrozów. Po rozgrzaniu chroni silnik tak samo skutecznie jak wersja 5W, ale dzięki szybszemu dotarciu do podzespołów przy starcie, lepiej chroni łańcuch rozrządu i turbinę.
Aprobaty
Ford WSS M2C950-A
Specjalistyczny olej 0W-30 wymagany w nowoczesnych silnikach diesla Forda (np. 1.5 TDCi, 2.0 TDCi) spełniających normę Euro 6. Zapewnia ochronę łańcucha rozrządu i niskie spalanie.
Aprobaty
Jaguar STJLR.03.5007
To absolutnie najważniejsza norma dla nowoczesnych, 4-cylindrowych silników z rodziny Ingenium (zarówno 2.0 Diesel, jak i Benzyna). Wymaga oleju o lepkości 0W-30 (ACEA C2), który zapewnia ochronę łańcucha rozrządu i systemów oczyszczania spalin (DPF/GPF) od momentu zimnego startu.
Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA
C2
Norma podobna do C3 (bezpieczna dla DPF), ale kładąca większy nacisk na oszczędność paliwa (niższe opory tarcia). Często wymagana przez koncern PSA (Peugeot, Citroen) oraz Toyotę i Hondę. Zazwyczaj występuje w lepkościach 5W-30 lub 0W-30.
Najwyższej jakości syntetyczny olej do silników benzynowych oraz diesla. Zalecany do samochodów wymagających najnowszych specyfikacji Ford WSS-M2C950-A oraz do wielu samochodów innych producentów, którzy wymagają oleju klasy ACEA C2.
Olej o wysokich parametrach, przeznaczony do nowoczesnych silników benzynowych i Diesla z filtrem cząstek stałych. Przystosowany do samochodów z przeglądem typu LongLife.
Selenia WR Forward to nowy, w pełni syntetyczny olej silnikowy, stworzony specjalnie dla najnowszych silników diesla, które spełniają normę emisji spalin EURO 6.
RAVENOL FES SAE 0W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny), w pełni syntetyczny lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla aut osobowych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Valvoline SynPower XL-III C3 0W-30 to w pełni syntetyczny olej silnikowy klasy premium, który został opracowany z myślą o zapewnieniu maksymalnej ochrony i wydajności najnowszym silnikom benzynowym oraz wysokoprężnym.