
Indeks: OLE001489
MILLERS OILS XF Premium C5/C6 0w20 1L - olej silnikowy
W pełni syntetyczny, MID SAPS, do silników benzynowych, Diesel oraz hybrydowych.
local_shipping DARMOWA DOSTAWA już od 299zł
Adres sklepu | Ilość |
---|---|
Białystok, ul. Hetmańska 70 | 5 szt. |
Białystok, ul. Rycerska 1 | 2 szt. |
Fully synthetic, MID SAPS, do silników benzynowych, Diesel oraz hybrydowych.
Olej silnikowy klasy premium wykorzystujący technologię Millers Oils DFT (Dynamic Fluid Technology) do silników wymagających oleju C5 o lepkości 0w20. Oficjalna aprobata OEM. Przeznaczony do szerokiej gamy producentów europejskich i azjatyckich,
ACEA C5, API SN PLUS RC, SN PLUS, SN, BMW Longlife 17 FE+ (approved), ILSAC GF-5, MB 229.71, Opel / Vauxhall OV0401547* (approved)
*może być stosowany tam, gdzie wymagany jest dexos 2 i dexos D.
API SM, BMW LONGLIFE 14 FE+, Chrysler MS-12145, Fiat 9.55535-GSX, Fiat 9.55535-DSX, Ford WSS M2C947-B1, Ford WSS M2C952-A1, Jaguar Land Rover STJLR.51.5122, Jaguar Land Rover STJLR.03.5006, Volvo VCC RBS0-2AE, marki azjatyckie.
Ciężar właściwy przy 15 C, g/ml:…0,845
Lepkość kinematyczna przy 100 C :…7,8 cSt
Lepkość kinematyczna przy 40 C:…37,5 cSt
Indeks lepkości:…185
Temperatura krzepnięcia:… -48 C
Temperatura zapłonu:…230 C
TBN:…8 mg KOH / g
HTHS:…2,6 mPa s
Pozostałe parametry dostępne na życzenie.
Pojęcia:
SAPS – popioł siarczanowy (SA), fosfor (P) i siark (S) – poziom popiołów (FULL – wysoki, MID – średni, LOW – niski). Poziom SAPS wynika bezpośrednio z norm ACEA / OEM, DFT – Dynamic Fluid Technology, OEM – Original Equipment Manufacturer – producent podzespołu na fabryczny montaż (producent pojazdu)
Sposoby dostawy | Nazwa | Czas wysyłki | Cena |
---|---|---|---|
![]() | InPost Paczkomaty 24/7 | Dostawa w 24-48h | 13,99 zł |
![]() | InPost - Kurier | Dostawa w 24-48h | 15,99 zł |
![]() | ORLEN Paczka | Dostawa w 24h od dnia nadania | 7,99 zł |
![]() | DPD - Kurier | Dostawa w 24-48h | 18,99 zł |
![]() | Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) | Białystok ul. Hetmańska 70 | Za darmo! |
![]() | Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) | Białystok ul. Rycerska 1 | Za darmo! |
Indeks: OLE001489
W pełni syntetyczny, MID SAPS, do silników benzynowych, Diesel oraz hybrydowych.
Indeks: OLE002863
Jest to olej całkowicie syntetyczny o nowej formule, będącej w stanie sprostać wymaganiom najnowocześniejszych silników diesla.
Indeks: 882861
Wysokiej jakości syntetyczny olej silnikowy. Zaprojektowany do pracy w każdych warunkach roboczych. Stworzony w celu spełnienia najnowszych standardów wiodących producentów silników.
Indeks: OLE002818
Opracowany, aby spełniał wysokie wymagania wysokoobciążeniowych silników w tym Jagura Land Rover oraz silników wymagających ACEA C1
Indeks: OLE003031
idealny balans doskonałej jakości i niskiej lepkości dla współczesnych samochodów także z napędem hybrydowym.
Indeks: OLE002614
Shell Helix HYBRID jest przeznaczony do stosowania w nowoczesnych, paliwooszczędnych silnikach benzynowych stosowanych w pojazdach hybrydowych.
Indeks: OLE002036
W pełni syntetyczny olej silnikowy przygotowany specjalnie do pojazdów hybrydowych.
Indeks: OLE001489
W pełni syntetyczny, MID SAPS, do silników benzynowych, Diesel oraz hybrydowych.
Indeks: LM-20632
Olej silnikowy o niskim tarciu oparty na technologii syntetycznej.
Indeks: 8049-1L
Fully synthetic, MID SAPS, do silników benzynowych, Diesel oraz hybrydowych.
Indeks: OLE003355
SHELL Helix Ultra ECT C6 0W20 5L
Indeks: OLE003132
MOTUL 8100 Eco-Clean 0W20 5L to w 100% syntetyczny olej o bardzo niskiej lepkości HTHS, typu Mid SAPS. Stworzony dla najnowszych silników benzynowych i Diesla z DPF/GPF, spełniających normy EURO 4, 5, 6. Zapewnia oszczędność paliwa, ochronę przed LSPI oraz doskonałe smarowanie przy zimnym starcie. Posiada aprobaty ACEA C5/C6, API SP-RC, ILSAC GF-6a, MB...
Indeks: OLE000384
MOTUL 8100 Eco-Lite 0W-20 to w pełni syntetyczny olej silnikowy klasy premium, zapewniający oszczędność paliwa i doskonałą ochronę dla nowoczesnych silników benzynowych. Spełnia normy API SN i ILSAC GF-5 oraz posiada aprobatę GM-dexos1™ GEN2, gwarantując czystość silnika, redukcję zużycia i lepszy rozruch w niskich temperaturach.
Fully synthetic, MID SAPS, do silników benzynowych, Diesel oraz hybrydowych.