Olej silnikowy specjalnie zaprojektowany do najnowszych samochodów,z silnikami o dużej pojemności, z silnikami Diesla z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem, lub do silników benzynowych z wtryskiem i katalizatorem. Do każdego rodzaju paliwa:benzyny, oleju napędowego, benzyny bezołowiowej i ołowiowej, LPG.
Motul 6100 Synergie Plus 10W-40 jest pierwszym olejem na świecie, który posiada aprobatę MB 229.3 w klasie lepkości 10W-40.
Standard MB 229.3 jest bardziej wymagający niż MB 229.1 w zakresie odporności oleju na starzenie się (dłuższe przebiegi między wymianami oleju), wymaga większej mocy czyszczącej/rozpuszczającej (ACEA B4) i zmniejszenia zużycia paliwa..
Standard ACEA B4 wymaga doskonałych właściwości czyszczących/rozpuszczających i lepszej lepkości oraz odporności na sadzę gwarantującej doskonałe smarowanie najnowszych silników Diesla z bezpośrednim wtryskiem paliwa. (Z wyjątkiem silników VW z pompowtryskiwaczami wymagającymi oleju co najmniej Motul Specific 505.01 5W-40).
Klasa lepkości 10W-40 w pełni odpowiada wymaganiom stawianym przez współczesne silniki benzynowe i Diesla. Wzmocniona syntetyczna baza zapewnia bardzo wysoką moc smarowania zmniejszającą tarcie, zmniejsza lotność i zapewnia odporność na wysokie temperatury jakie osiągają współczesne silniki. Zawiera dodatki przeciwutleniaczowi, antykorozyjne, przeciwzużyciowe i anty pienne.
ZALECENIA
Wymiana oleju: zgodnie z zaleceniami producenta samochodu i własnym doświadczeniem. Można mieszać z innymi olejami syntetycznymi i mineralnymi.
Olej silnikowy specjalnie zaprojektowany do najnowszych samochodów z silnikami o dużej pojemności, z silnikami Diesla z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem, lub do silników benzynowych z wtryskiem i katalizatorem.
Olej silnikowy specjalnie zaprojektowany do najnowszych samochodów,z silnikami o dużej pojemności, z silnikami Diesla z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem, lub do silników benzynowych z wtryskiem i katalizatorem.
Olej silnikowy specjalnie zaprojektowany do najnowszych samochodów,z silnikami o dużej pojemności, z silnikami Diesla z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem, lub do silników benzynowych z wtryskiem i katalizatorem.
Olej silnikowy specjalnie zaprojektowany do najnowszych samochodów,z silnikami o dużej pojemności, z silnikami Diesla z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem, lub do silników benzynowych z wtryskiem i katalizatorem.
Najnowszej generacji, wielosezonowy olej półsyntetyczny, zestawiony ze specjalnie wyselekcjonowanych bazowych olejów syntetycznych i mineralnych oraz dodatków uszlachetniających.
K2 TEXAR 10W-40 - BENZIN DIESEL LPG to półsyntetyczny, nowoczesny olej silnikowy opracowany i produkowany z wykorzystaniem najnowszej technologii ,,NANOTECH''.
Super Leichtlauf 10W-40 Olej półsyntetyczny typu lekki bieg.Oszczędza paliwo, skutecznie chroni silnik przed zużyciem. Zapewnia błyskawiczne smarowanie przy zimnym rozruchu silnika.