RAVENOL AWD-H 300ml Haldex - syntetyczny olej do sprzęgła Haldex
OLEJ RAVENOL AWD-H FLUID jest to specjalnie sformułowany olej w pełni syntetyczny, wzbogacony o specyficzne dodatki oraz inhibitory. Przeznaczony do mokrych wielopłytkowych sprzęgieł ciernych Haldex wszystkich generacji, stosowanych w układach przenoszenia napędu 4x4 takich jak Allrad, Quattro czy 4motion. Dzięki swoim właściwościom umożliwia skuteczny transfer mocy.
Jak działa sprzęgło Hadlex: Jest umieszczone pomiędzy wałem napędowym a mechanizmem różnicowym tylnej osi. W generacjach I-III było ono sterowane ciśnieniem powstałym na skutek różnic prędkości obrotowych przedniej i tylnej osi. Przenoszony moment napędowy zależał od wartości ciśnienia, z jakim są ściskane tarczki sprzęgła. Dzięki czemu tylne koła zaczynały się obracać w wyniku poślizgu kół przednich. Haldex IV generacji ma sterowanie elektrohydrauliczne, ciśnienie wytwarzane jest za pomocą pompy elektrycznej a przenoszenie momentu napędowego reguluje sterownik napędu na cztery koła za pośrednictwem elektrozaworu regulacji stopnia otwarcia sprzęgła. Dzięki temu rozdział momentu na poszczególne osie oraz koła zależny jest od sposobu oraz warunków jazdy. Różnica prędkości obrotowych kół na osiach nie załącza już sprzęgła Haldex IV generacji.
Wskazówki dotyczące zastosowania RAVENOL AWD-H 300ml Haldex:
Nadaje się do wszystkich generacji sprzęgła haldex, w pojazdach marki AUDI, VOLKSWAGEN, SEAT, SKODA, OPEL, LANDROVER i VOLVO. Olej powinien być wymieniany co 60 000 kilometrów, żeby zapobiec uszkodzeniom układu przeniesienia napędu.
Właściwości RAVENOL AWD-H 300ml Haldex:
Znakomita płynność w niskich temperaturach
Wysoki i stabilny wskaźnik lepkości
Bardzo dobra stabilność oksydacyjna
Niezawodna ochrona przez zużyciem, korozją i pienieniem
Sprawdzony w praktyce i wypróbowany w podzespołach z zaleceniem stosowania oleju wg norm: VW G 052 175 A2, G 055 175 A2, G 060 175 A2, Volvo 31367940, GM 93165387, Opel 1940057, Land Rover LR 054941 (olej Haldex lata 2011-2014)
OLEJ RAVENOL AWD-H FLUID jest to specjalnie sformułowany olej w pełni syntetyczny, wzbogacony o specyficzne dodatki oraz inhibitory. Przeznaczony do mokrych wielopłytkowych sprzęgieł ciernych Haldex wszystkich generacji,
W pełni syntetyczny olej, zaprojektowany specjalnie dla najnowszej generacji silników Diesla (EURO6) w szczególności dla silników o wysokich osiągach sportowych i luksusowych samochodów.
100%SYNTHESE Do silników benzynowych i Diesla
Specjalnie zaprojektowany do współczesnych, mocnych samochodów,z silnikami o dużej pojemności, benzynowych, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem.
Nowoczesny olej silnikowy stworzony w Technologii Syntetycznej ELF, całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla (bez DPF, FAP) koncernu RENAULT
ENEOS Premium Ultra 5W30 to najwyższej klasy, w pełni syntetyczny środek smarny z podwyższoną odpornością na spadek własności smarujących w wysokich temperaturach.
CASTROL GTX 10W-40 A3/B4 - Zapewnia maksymalna ochronę w niesprzyjających warunkach jazdy i przedłuża żywotność silnika. Chroń swój samochód przed szkodliwymi osadami razem z Castrol GTX.
W pełni syntetyczny olej opracowany wspólnie z koncernem BMW, jako olej technologii niskopopiołowej LOW SAPS do nowoczesnych silników benzynowych i Diesla z filtrami cząstek stałych.