ELF RENAULTMATIC D3 SYN jako produkt całkowicie syntetyczny posiada szereg zalet niespotykanych w klasycznych olejach do przekładni automatycznych, takich jak: wyjątkowa stabilność termiczna i odporność na utlenianie zapobiegającą powstawaniu osadów i szlamów, co wydłuża czas bezawaryjnej pracy przekładni,
wyjątkowo wysoki wskaźnik lepkości i bardzo niską temperaturę płynięcia, które zapewniają prawidłowe smarowanie i stabilną pracę w każdych warunkach klimatycznych (szczególnie w niskich temperaturach),
specjalnie zmodyfikowany współczynnik tarcia, co pozwala na precyzyjnie kontrolowane zmiany biegów bez poślizgów i hałasów, w każdych warunkach eksploatacyjnych i temperaturach otoczenia.
bardzo dobre własności antyzużyciowe, co zapobiega zużywaniu się kół zębatych, łożysk i elementów pomp,
doskonałe własności antykorozyjne i antypienne,
całkowitą neutralność w stosunku do uszczelek i metali kolorowych.
ZASTOSOWANIE ELF RENAULTMATIC D3 SYN: Jest jedynym zalecanym produktem do czterobiegowych automatycznych skrzyń biegów typu DP0 stosowanych w niektórych typach samochodów RENAULT: Clio 1998-01, Laguna 1998-03 1.6, 1.8, 1.9L TD, Scenic 1997-On 1.6, 1.8, 1.9L TD, ELF RENAULTMATIC D3 SYN może być również stosowany we wszystkich typach układów wspomagania kierownicy stosowanych w RENAULT.
Mannol Dexron III Automatic Plus - uniwersalny olej wielosezonowy do - automatycznych skrzyń biegów, kierowniczych systemów hydraulicznych i sprzęgieł hydraulicznych.
RAVENOL ATF MERCON V jest uniwersalnym płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) najnowszej generacji przygotowanym na bazie olejów hydrokrakowanych i PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami
RAVENOL ATF Fluid +4 jest syntetycznym licencjonowanym olejem do automatycznych skrzyń biegów ATF najnowszej generacji z jedynym w swoim rodzaju pakietem uszlachetniaczy do skrzyń takich marek jak Chrysler, Jeep i Dodge.
ELFMATIC G3 jest zalecany do przekładni automatycznych, sprzęgieł hydraulicznych, układów wspomagania przekładni kierowniczych oraz innych układów hydraulicznych w samochodach osobowych, ciężarowych, dostawczych, itp.
RAVENOL ATF M 9-Serie jest olejem ATF do automatycznych skrzyni biegów wyprodukowanym na bazie olejów hydrokrakowanych oraz PAO ze specjalnymi dodatkami oraz inhibitorami zapewniającymi idealne działanie automatycznych skrzyni biegów
Syntetyczny płyn przekładniowy klasy Premium do samochodów osobowych marki Volkswagen, Audi, Skoda oraz innych samochodów osobowych i vanów ze skrzynią biegów DSG (przekładnia mechaniczna z podwójnym sprzęgłem).
Płyn do automatycznej skrzyni biegów jest wysokiej jakości, zabarwionym na czerwono środkiem smarnym o specjalnej formule opartej na starannie wybranych, wysoko rafinowanych olejach bazowych, ze specjalną kombinacją dodatków uszlachetniających.
RAVENOL ATF T-WS Lifetime to płyn ATF (Automatic Transmission Fluid) opracowany na bazie najnowszej technologii olejów hydrokrakowanych typu HC/HT, oraz PAO (polialfaolefiny) do zastosowania w pojazdach z przekładniami automatycznymi.
RAVENOL ATF Dexron®-VI to płyn ATF (Automatic Transmission Fluid) opracowany na bazie najnowszej technologii olejów hydrokrakowanych typu HC/HT, zatwierdzony przez General Motors do zastosowania w pojazdach z przekładniami automatycznymi.
RAVENOL ATF 6HP Fluid jest olejem ATF do automatycznych skrzyń biegów wyprodukowanym na bazie olejów hydrokrakowanych oraz PAO ze specjalnymi dodatkami oraz inhibitorami zapewniającymi idealne działanie skrzyń automatycznych.
RAVENOL ATF DW-1 Fluid to syntetyczny płyn ATF (Automatic Transmission Fluid) na bazie wysokiej jakości olejów hydrokrakowanych ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami do przekładni automatycznych firmy Honda.
RAVENOL ATF RED-1 jest w pełni syntetycznym płynem ATF (Automatic Transmission Fluid) nowej generacji opracowanym na bazie PAO (polialfaolefiny) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi i inhibitorami