- Ostatnie sztuki
local_shipping DARMOWA DOSTAWA już od 299zł
| Adres sklepu | Ilość |
|---|---|
| Białystok, ul. Hetmańska 70 | 2 szt. |
| Białystok, ul. Rycerska 1 | 2 szt. |
Następca oleju: 7997 MILLERS OILS XF LONGLIFE C2 0W30
Fully synthetic, MID SAPS, do silników benzynowych, Diesel oraz hybrydowych.
Olej silnikowy klasy premium zatwierdzony przez OEM, wykorzystujący technologię Millers Oils DFT (Dynamic Fluid Technology) do silników wymagających oleju C2 o lepkości 0w30, przede wszystkim samochodów Ford oraz Jaguar Land Rover.
ACEA C2, PSA B71-2312
Przeznaczenie:
API SN, BMW Longlife 12 FE, Peugeot, Citroen, DS, marki azjatyckie (tam, gdzie wymagany jest olej ACEA C2)
Ciężar właściwy przy 15 C, g/ml:…0,845
Lepkość kinematyczna przy 100 C:…9,7 cSt
Lepkość kinematyczna przy 40 C:…51 cSt
Indeks lepkości:…179
Temperatura krzepnięcia:… -45 C
Temperatura zapłonu:…235 C
TBN:…8 mg KOH / g
HTHS:…2,9 mPa s
| Klasa lepkości | 0W30 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | SN | Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr |
| Aprobaty | Fiat 9.55535-GS1 | Norma dedykowana nowoczesnym silnikom benzynowym Fiata (TwinAir, MultiAir) spełniającym normy Euro 6. Wymaga zastosowania oleju 0W-30, który błyskawicznie dociera do precyzyjnych układów sterowania zaworami i chroni turbosprężarkę od momentu uruchomienia zimnego silnika. |
| Aprobaty | Fiat 9.55535-DS1 | Specjalistyczna norma dla nowoczesnych silników Diesla (Euro 6) wymagających oleju 0W-30. Została opracowana, aby chronić systemy oczyszczania spalin (DPF/SCR z AdBlue) oraz zapewniać łatwy rozruch zimą i niskie spalanie w silnikach typu MultiJet II. |
| Aprobaty | PSA B71 2312 | Specjalistyczna norma o lepkości 0W-30, opracowana specjalnie dla silników diesla nowej generacji BlueHDi wyposażonych w system SCR (AdBlue). Olej ten charakteryzuje się wyjątkową płynnością w niskich temperaturach, co ułatwia zimny start i zapewnia poprawną pracę systemów oczyszczania spalin. |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | C2 | Norma podobna do C3 (bezpieczna dla DPF), ale kładąca większy nacisk na oszczędność paliwa (niższe opory tarcia). Często wymagana przez koncern PSA (Peugeot, Citroen) oraz Toyotę i Hondę. Zazwyczaj występuje w lepkościach 5W-30 lub 0W-30. |
| Rodzaj oleju | Syntetyczne | |
| Pojemność | 5L | |
| Przeznaczenie | Samochody osobowe |
| Sposoby dostawy | Nazwa | Czas wysyłki | Cena |
|---|---|---|---|
| InPost Paczkomaty 24/7 | Dostawa w 24-48h | 13,99 zł |
| InPost - Kurier | Dostawa w 24-48h | 15,99 zł |
| ORLEN Paczka | Dostawa w 24h od dnia nadania | 7,99 zł |
| DPD - Kurier | Dostawa w 24-48h | 18,99 zł |
| Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) | Białystok ul. Hetmańska 70 | Za darmo! |
| Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) | Białystok ul. Rycerska 1 | Za darmo! |
Producent
Osoba odpowiedzialna
Indeks: OLE003511
TOTAL QUARTZ Ineo FDE 0W30 to syntetyczny olej silnikowy najnowszej generacji o wysokiej wydajności i doskonałych właściwościach Fuel Economy jest odpowiedni do nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych najnowszej generacji, które spełniają normy emisji spalin EURO V i EURO VI.
Indeks: OLE003510
TOTAL QUARTZ Ineo FDE 0W30 to syntetyczny olej silnikowy najnowszej generacji o wysokiej wydajności i doskonałych właściwościach Fuel Economy jest odpowiedni do nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych najnowszej generacji, które spełniają normy emisji spalin EURO V i EURO VI.
Indeks: OLE003517
RAVENOL FES SAE 0W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny), w pełni syntetyczny lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla aut osobowych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Indeks: OLE003531
Top Tec 4600 5W-30 to nowoczesny olej do silników benzynowych i Diesla również wyposażonych w filtr cząstek stałych.
Indeks: OLE003667
Shell Helix Ultra Professional AP-L 0W-30 to najwyższej klasy, w pełni syntetyczny olej silnikowy, zaprojektowany specjalnie, aby spełnić, a nawet przewyższyć specyficzne wymagania silników grupy PSA (Peugeot, Citroën, DS). Jest to produkt dedykowany do nowoczesnych jednostek napędowych, w tym silników diesla "BlueHDi" oraz benzynowych, które wymagają...
Indeks: OLE002242
Havoline ProDS P SAE 0W-30 to najwyższej jakości syntetyczny olej silnikowy zawierający zaawansowane technologicznie dodatki uszlachetniające zgodne z najnowszymi specyfikacjami Peugeot Citroën PSA B71-2312
Indeks: OLE002108
Castrol MAGNATEC Stop-Start 0W-30 D jest odpowiedni do silników Ford wymagających lepkości 0W-30 i normy jakościowej Ford WSS-M2C950-A.
Indeks: 881636
Całkowicie syntetyczny olej silnikowy klasy Premium. Opracowany pod kątem zapewnienia najwyższej wydajności i ochrony we wszystkich warunkach pracy. Formuła spełniająca wymogi najnowszych standardów wiodących producentów silników.
Indeks: OLE003566
Valvoline SynPower XL-III C3 0W-30 to w pełni syntetyczny olej silnikowy klasy premium, który został opracowany z myślą o zapewnieniu maksymalnej ochrony i wydajności najnowszym silnikom benzynowym oraz wysokoprężnym.
Indeks: OLE000483
WIELOSEZONOWY OLEJ DO SILNIKÓW Z ZAPŁONEM ISKROWYM I WYSOKOPRĘŻNYCH W TECHNOLOGII SYNTETYCZNEJ
Indeks: OLE002812
Selenia Digitek Pure Energy to nowy, w pełni syntetyczny olej do nowoczesnych silników benzynowych. Dzięki swojej szczególnej lepkości i formule przyczynia się do oszczędności w zużyciu paliwa, a w konsekwencji do zmniejszenia emisji CO2.
Indeks: OLE001598
Inteligentne Molekuły Ford-Castrol MAGNATEC PROFESSIONAL D 0W-30 przywierają jak magnes dostarczając ochrony od momentu przekręcenia kluczyka oraz znacznie redukując zużycie silnika
Indeks: 691342
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium do samochodów osobowych
Indeks: OLE001020
Nowoczesny olej silnikowy do energooszczędnych silników.
Indeks: OLE002805
Idealnie sprawdzi się w pojazdach wyposażonych w system Start - Stop.
Indeks: OLE002819
Olej syntetyczny zaprojektowany aby sprostać wymaganiom wysokoobciążonych silników, włączając Jaguar Land Rover oraz tych, które wymagają klasy API SN.
Fully synthetic, MID SAPS, do silników benzynowych, Diesel oraz hybrydowych.