MOTUL Gearbox 80w90 1L- olej przekładniowy do skrzyń i mostów
Częściowo syntetyczny olej z dodatkiem MoS2, zabezpieczającym przed zużyciem i wysokim obciążeniami termicznymi.
Zalecany szczególnie do przekładni hipoidalnych, mostów tylnych bez blokady mechanizmu różnicowego, pracujących w ekstremalnych warunkach eksploatacyjnych.
Zastosowanie MOTUL Gearbox 80w90:
Szczególnie polecany w „głośnych” skrzyniach biegów. Do wszystkich skrzyń biegów i hipoidalnych tylnych mostów bez blokady mechanizmu różnicowego. W skrzyniach biegów i tylnych mostach z blokadą mechanizmu różnicowego zaleca się stosowanie MOTUL 90 PA lub HYPO BM LS. W automatycznych skrzyniach biegów, zaleca się stosowanie MOTUL DEXRON IID, lub MOTUL TRANSMISSION FLUID.
Spełnia wymagania producentów SAE 80W-90.
Własności MOTUL Gearbox 80w90:
STANDARDY: API GL4 i GL5/MIL-L-2105D APROBATY: Bardzo wysoka moc smarowania zmniejszająca tarcie i zużycie. Dwusiarczek molibdenu zapewnia bardzo dużą odporność w trudnych warunkach użytkowania. Stabilność filmu w wysokich temperaturach. Zawiera dodatki EP (Extreme Pressure), dodatki antykorozyjne i antypienne.
Zalecenia MOTUL Gearbox 80w90:
Zmiana oleju: zgodnie z zaleceniami producenta i sposobu użytkowania.
Oleje przekładniowe Valvoline są wytwarzane z wysokiej jakości bazy olejowej oraz dodatków uszlachetniających, zapewniając doskonałą pracę i ochronę przekładni.
Oleje TRANSELF TYPE B są zalecane do wysoce obciążonych mechanicznych skrzyń biegów, tylnych osi (przekładni hypoidalnych), mechanizmów różnicowych, skrzyń rozdzielczych i innych przekładni samochodowychi stacjonarnych, w których wymagany jest olej klasy EP, spełniający wymagania normy API GL-5.
Mineralny olej do przekładni samochodowych zapewniający bardzo dobre własności smarne, przeciwrdzewne, wysoką odporność na utlenianie oraz wysoką zdolność do przenoszenia obciążeń.