Innowacyjny uniwersalny olej silnikowy premium zawierający estry do nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych z turbodoładowaniem i bez, w tym „stary”; marki i wysoki przebieg. Zaprojektowany na podstawie wymagań europejskich producentów.
Właściwości produktu:
Technologia estrowa i syntetyczna baza o rozszerzonym zakresie właściwości lepkościowo-temperaturowych zapewnia wydajną pracę silnika we wszystkich trybach pracy: podczas zimnego rozruchu, w trybie miejskim, w trybie autostradowym, a także przy zwiększonym obciążeniu (podczas jazdy na nieprzejezdne drogi, pod górę, w ruchu z przyczepą, maksymalny załadunek) oraz w wysokich temperaturach otoczenia:
Świetnie sprawdza się przy aktywnej jeździe i nie traci swoich właściwości przy stosowaniu paliwa o zmiennej jakości (o zawartości siarki do 500 ppm) ze względu na dużą zapas liczby alkalicznej (TBN);
Baza syntetyczna zawierająca estry w połączeniu z nowoczesnym pakietem dodatków zachowuje parametry mocy silnika przez cały okres między wymianami;
Estrowe składniki oleju zapewniają doskonałe właściwości przeciwzużyciowe i przeciwcierne dzięki wyjątkowej wytrzymałości filmu olejowego, co w połączeniu z doskonałą pompowalnością znacznie wydłuża żywotność silnika nawet w trybie „start-stop” tryby jazdy i podczas zimnego startu;
Dzięki doskonałym właściwościom myjącym i dyspergującym oraz najwyższej termicznej stabilności oksydacyjnej skutecznie zwalcza wszelkiego rodzaju osady i utrzymuje części silnika w czystości przez cały okres między wymianami;
Stosuje się w silnikach z wydłużonym okresem wymiany oleju (Long Life) i zwykłego;
Dotyczy silników motocyklowych 4T z mokrym sprzęgłem.
Przeznaczony do silników benzynowych i wysokoprężnych w szerokiej flocie samochodów osobowych (samochody osobowe, lekkie pojazdy użytkowe, dostawcze i lekkie ciężarówki) europejskich i innych producentów. Zalecany do stosowania w silnikach pojazdów Daimler, VW, Opel, GM, Renault nakładających dodatkowe Zalecany do stosowania w silnikach pojazdów Daimler, VW, Opel, GM, Renault dodatkowe wymagania na oleje silnikowe (zgodnie z powyższymi specyfikacjami).
Innowacyjny uniwersalny olej silnikowy premium zawierający estry do nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych z turbodoładowaniem i bez, w tym „stary”; marki i wysoki przebieg. Zaprojektowany na podstawie wymagań europejskich producentów.
Innowacyjny uniwersalny olej silnikowy premium zawierający estry do nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych z turbodoładowaniem i bez, w tym „stary”; marki i wysoki przebieg. Zaprojektowany na podstawie wymagań europejskich producentów.
Idealny olej silnikowy do samochodów wyższych klas. Kompleksowa baza, zawierająca złożone estry łatwe uruchomienie w niskich temperaturach, cichą i płynną pracę silnika.
Olej syntetyczny przeznaczony do silników wysokoprężnych bez filtra cząstek stałych DPF oraz silników benzynowych marki Renault wyposażonych w turbosprężarkę.
TITAN SUPERSYN 5W40 to uniwersalny, nowoczesny olej do zastosowania w silnikach benzynowych i diesla, również turbodoładowanych. Zapewnia łatwy rozruch w niskich temperaturach otoczenia oraz ogranicza zużycie paliwa.
Najnowszej generacji syntetyczne oleje silnikowe. Oparte na w pełni syntetycznej bazie olejowej i najbardziej zaawansowanych na świecie dodatkach uszlachetniających. Oleje silnikowe SynPower spełniają, a nawet przewyższają wymagania wiodących producentów samochodów osobowych, dostawczych i lekkich samochodów ciężarowych.
Spec Gold Synthetic SN/SM/CF 5W/40 to nowoczesny, syntetyczny olej silnikowy produkowany na bazie najlepszej jakości baz syntetycznych oraz specjalnie dobranego pakietu dodatków uszlachetniających
RAVENOL VMO SAE 5W-40 to w pełni syntetyczny olej silnikowy Mid SAPS z technologią CleanSynto® dla samochodów osobowych do silników benzynowych i wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
100%SYNTHESE Do silników benzynowych i Diesla
Specjalnie zaprojektowany do współczesnych, mocnych samochodów,z silnikami o dużej pojemności, benzynowych, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem.
CASTROL MAGNATEC DIESEL DPF 5W40 jest odpowiedni do silników benzynowych i Diesla gdzie producenci wymagają spełnienia norm jakościowych ACEA C3, API CF lub wcześniejszych specyfikacji w lepkości SAE 5W-40 oraz zgodności z filtrami cząstek stałych DPF.