- Ostatnie sztuki
- Nowy
local_shipping DARMOWA DOSTAWA już od 299zł
| Adres sklepu | Ilość |
|---|---|
| Białystok, ul. Hetmańska 70 | 6 szt. |
| Białystok, ul. Rycerska 1 | 0 szt. |
Współczesne silniki wymagają bezkompromisowej ochrony. NESTE Premium A3/B4 5W-40 to wysokiej klasy syntetyczny olej silnikowy, stworzony, aby sprostać wyzwaniom stawianym przez trudne warunki drogowe i zmienne temperatury. Opakowanie 4 litry to idealny wybór dla większości standardowych silników samochodowych.
Jego zaawansowana formuła nie tylko spełnia, ale wręcz przekracza rygorystyczne kryteria wydajności amerykańskich norm API SN oraz europejskich standardów ACEA A3/B4. Dzięki temu masz pewność, że wlewasz do swojego samochodu produkt najwyższej jakości, który sprawdzi się zarówno w nowszych, jak i starszych konstrukcjach.
Sekretem skuteczności oleju Neste Premium jest unikalne połączenie wysokogatunkowych olejów bazowych z pakietem starannie wyselekcjonowanych dodatków uszlachetniających.
Trwały film smarny: Olej tworzy grubą, stabilną warstwę ochronną na wszystkich ruchomych częściach silnika.
Odporność na obciążenia: Skutecznie chroni przed tarciem i zużyciem mechanicznym nawet przy bardzo wysokich temperaturach pracy i dużym obciążeniu silnika.
Bezpieczny rozruch: Dzięki lepkości 5W-40 olej błyskawicznie dociera do węzłów tarcia podczas zimnego startu, minimalizując zużycie w pierwszych sekundach pracy.
Silnik wolny od osadów to silnik sprawny i oszczędny. Neste Premium A3/B4 5W-40 działa jak aktywny środek czyszczący wewnątrz Twojej jednostki napędowej.
Wysoki wskaźnik TBN: Duża ilość dodatków detergentowych zapewnia skuteczną neutralizację kwaśnych produktów spalania, zapobiegając korozji chemicznej.
Redukcja osadów: Olej rozpuszcza szlam i nagar, utrzymując wnętrze silnika w fabrycznej czystości.
Technologia Full SAPS: Zastosowanie baz o dobrych właściwościach antyoksydacyjnych pozwala na wydłużenie okresów między wymianami oleju (zawsze zgodnie z zaleceniami producenta pojazdu), co czyni eksploatację bardziej ekonomiczną.
Olej jest rekomendowany do szerokiej gamy samochodów osobowych i lekkich dostawczych, spełniając wymagania wielu producentów OEM:
Klasa lepkości: SAE 5W-40
API: SN, SM, SL, SJ/CF
ACEA: A3/B4
Volkswagen: VW 502 00 / 505 00
Mercedes-Benz: MB 229.3
Renault: RN 0700 / RN 0710
Porsche: A40
Fiat: 9.55535.N2, 9.55535.Z2
General Motors: GM-LL-A-025, GM-LL-B-025
| Klasa lepkości | 5W40 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | CF | To starsza, oficjalnie wycofana już norma, przeznaczona dla silników Diesla z wtryskiem pośrednim oraz maszyn starszego typu, które nie posiadają filtrów cząstek stałych (DPF). Zapewniała dobrą ochronę przed osadami i korozją przy używaniu paliwa o wyższej zawartości siarki, typowego dla lat 90. Obecnie oznaczenie to spotyka się jeszcze na butelkach jako informacja, że olej nadaje się do smarowania prostych, starszych konstrukcji wysokoprężnych. |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | SN | Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | SM | Starsza norma dla silników benzynowych (auta z lat 2001-2010). Często spotykana w tańszych olejach półsyntetycznych. Nadal zapewnia solidną ochronę w starszych, prostszych konstrukcjach, które nie mają turbodoładowania ani bezpośredniego wtrysku. |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | SJ | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | SL | Starsza norma dla silników benzynowych (auta z lat 2001-2010). Często spotykana w tańszych olejach półsyntetycznych. Nadal zapewnia solidną ochronę w starszych, prostszych konstrukcjach, które nie mają turbodoładowania ani bezpośredniego wtrysku. |
| Aprobaty | GM LL B 025 | |
| Aprobaty | Fiat 9.55535-Z2 | |
| Aprobaty | Porsche A40 | To klasyczna norma dla silników benzynowych bez filtrów cząstek stałych (GPF), stosowana w większości modeli wyprodukowanych przed 2018 rokiem (np. 911, Cayenne). Wymaga wysokiej odporności na ścinanie (zazwyczaj 0W-40 lub 5W-40), zapewniając maksymalną ochronę silnika podczas sportowej i obciążonej jazdy. |
| Aprobaty | Renault RN0700 | Podstawowa norma przeznaczona głównie do wolnossących silników benzynowych oraz starszych diesli (np. 1.5 dCi) nieposiadających filtra cząstek stałych (DPF). Zapewnia odpowiednie smarowanie przy standardowej, codziennej eksploatacji, chroniąc silnik przed zużyciem i osadami. |
| Aprobaty | Mercedes 229.3 | |
| Aprobaty | Renault RN0710 | Norma stworzona dla silników benzynowych z turbodoładowaniem (w tym usportowionych wersji Renault Sport) oraz mocniejszych diesli bez filtra DPF. Wymaga stosowania olejów o wysokiej stabilności (zazwyczaj 5W-40), które gwarantują trwały film olejowy nawet przy bardzo wysokich temperaturach i dużym obciążeniu turbosprężarki. |
| Aprobaty | Fiat 9.55535-N2 | |
| Aprobaty | VW 502.00 | Klasyczna norma dla starszych silników benzynowych. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km). |
| Aprobaty | GM LL A 025 | |
| Aprobaty | VW 505.00 | Klasyczna norma dla starszych silników diesla bez filtra DPF. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km). |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | A3 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | A4/B4 | |
| Pojemność | 4L | |
| Przeznaczenie | Samochody osobowe |
| Sposoby dostawy | Nazwa | Czas wysyłki | Cena |
|---|---|---|---|
| InPost Paczkomaty 24/7 | Dostawa w 24-48h | 13,99 zł |
| InPost - Kurier | Dostawa w 24-48h | 15,99 zł |
| ORLEN Paczka | Dostawa w 24h od dnia nadania | 7,99 zł |
| DPD - Kurier | Dostawa w 24-48h | 18,99 zł |
| Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) | Białystok ul. Hetmańska 70 | Za darmo! |
| Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) | Białystok ul. Rycerska 1 | Za darmo! |
Producent
Zgodnie z rozporządzeniem (UE) 2023/988 (GPSR), poniżej znajdują się informacje dotyczące bezpiecznego użytkowania produktu chemicznego.
Zagrożenia i środki ostrożności:
Produkt jest chemicznym płynem eksploatacyjnym. Należy zachować ostrożność.
EUH208: Może zawierać sulfonian alkarylowy wapnia o długim łańcuchu. Może powodować wystąpienie reakcji alergicznej.
EUH210: Karta charakterystyki dostępna na żądanie.
P102: Chronić przed dziećmi.
P273: Unikać uwolnienia do środowiska.
P501: Zawartość/pojemnik usuwać do uprawnionego zakładu utylizacji odpadów (nie wylewać do kanalizacji ani gleby).
Zużyty olej należy oddać do punktu zbiórki odpadów niebezpiecznych. Chroń środowisko.
Indeks: OLE003393
PMO Expert C3 5w40 4L syntetyczny olej silnikowy
Indeks: OLE001571
W pełni syntetyczny olej silnikowy wyczynowy do silników benzynowych i Diesel. Wykonany na 100% bazie syntetycznej , w tym synergicznej mieszance trzech estrów oraz dodatkach uszlachetniających zapewniających maksymalne osiągi.
Indeks: OLE002503
Fully synthetic, FULL SAPS, do silników benzynowych, Diesel oraz hybrydowych.
Indeks: OLE003442
XADO Atomic 5w40 C3 RED BOOST 4L - olej silnikowy
Indeks: OLE003411
Motul 8100 Power 5W-40 to w 100% syntetyczny olej silnikowy o wysokiej wydajności, stworzony na bazie technologii ESTER i inspirowany rozwiązaniami stosowanymi w sportach motorowych.
Indeks: OLE001357
Innowacyjny uniwersalny olej silnikowy premium zawierający estry do nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych z turbodoładowaniem i bez, w tym „stary”; marki i wysoki przebieg. Zaprojektowany na podstawie wymagań europejskich producentów.
Indeks: OLE000944
Nowoczesny olej silnikowy stworzony w Technologii Syntetycznej ELF, całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla (bez DPF, FAP) koncernu RENAULT.
Indeks: OLE002734
Syntetyczny olej MIHEL Ceramic Oil 7900 to środek smarny gwarantujący maksymalne osiągi jednostce napędowej. Sprawia, że rozruch silnika możliwy jest nawet w skrajnie niskich temperaturach.
Indeks: OLE000063
Castrol EDGE Turbo Diesel 5W40 powstał aby sprostać wymaganiom samochodów VW i Audi z silnikami typu diesel wymagających specyfikacji VW 505.01
Indeks: OLE001358
Innowacyjny uniwersalny olej silnikowy premium zawierający estry do nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych z turbodoładowaniem i bez, w tym „stary”; marki i wysoki przebieg. Zaprojektowany na podstawie wymagań europejskich producentów.
Indeks: OLE002531
Innowacyjny uniwersalny olej silnikowy premium zawierający estry
Indeks: OLE000963
Nowoczesny olej silnikowy stworzony w Technologii Syntetycznej ELF, całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla (bez DPF, FAP) koncernu RENAULT
Indeks: OLE000833
Syntetyczny olej silnikowy stworzony w oparciu o Complex Protection Formula. CPF gwarantuje optymalną ochronę silnika w każdych warunkach eksploatacji.
Indeks: OLE000636
Amsoil 5W40 Synthetic Full Saps European Car Formula to syntetyczny olej silnikowy zawiera wysokiej jakości dodatki przeciwzużyciowe i przewyższający wysokie wymagania oleju ACEA .
Indeks: OLE000160
Jest najnowocześniejszym olejem silnikowym, stworzonym w Technologii Syntetycznej TOTAL
Wysokiej jakości syntetyczny olej silnikowy NESTE Premium A3/B4 5W-40 w ekonomicznym opakowaniu 4L. Zapewnia kompleksową ochronę silnika przed zużyciem, utrzymuje jego czystość dzięki wysokiemu wskaźnikowi TBN oraz umożliwia wydłużone interwały wymiany. Przekracza wymagania norm API SN oraz ACEA A3/B4. Dedykowany do silników benzynowych i Diesla w samochodach osobowych i dostawczych.