• Ostatnie sztuki
  • Chwilowo niedostępny
ROWE HIGHTEC SYNT RSi 5W40 5L | Sklep online Galonoleje.pl

ROWE HIGHTEC SYNT RSi 5W40 5L

20068-0050-99
20068-0050-99
Rowe
Chwilowo niedostępny

Dostępne warianty:

Cena
127,52 zł
Ilość

Dostawa już od: 7,99 zł info

local_shipping Do darmowej dostawy brakuje: 299,00 zł

Opis

ROWE HIGHTEC SYNT RSi 5W40 5L

Wielofunkcyjny wysokowydajny olej silnikowy, stworzony specjalnie do nowoczesnych samochodów osobowych z silnikami
benzynowymi lub wysokoprężnymi, wolnossących i turbodoładowanych.


Opis
HIGHTEC SYNT RSi SAE 5W-40 to wysokowydajny olej silnikowy
o szerokim spektrum zastosowań, wyprodukowany na bazie
olejów syntetycznych HC. Wysoka wydajność oleju jest pochodną
współdziałania wyselekcjonowanych olejów bazowych i
nowoczesnych dodatków uszlachetniających.


Aplikacja
HIGHTEC SYNT RSi SAE 5W-40 został stworzony specjalnie do
wymagań nowoczesnych pojazdów z silnikami benzynowymi i
wysokoprężnymi. Szczególnie odpowiedni jest do pojazdów z
silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi, wolnossącymi i
turbodoładowanymi, jak również stosowany w pojazdach bez
systemu LongLife Service. Jego nowoczesna koncepcja umożliwia
szerokie spektrum zastosowań i gwarantuje bezpieczną
eksploatację w każdych warunkach pracy.


Specyfikacja

  • MB-Freigabe 229.3/226.5
  • Porsche A40
  • VW 502 00/505 00


Produkt odpowiada normom EU

  • ACEA A3/B4
  • API SN
  • Renault RN 0700/0710


Dodatkowo ten produkt jest rekomendowany, jeśli w
instrukcji podane są następujące wymagania

  • API CF
  • PSA B71 2296
  • Opel GM-LL-A-025/GM-LL-B-025


Korzyści
najwyższej klasy olej racjonalizujący o wielofunkcyjnym
zastosowaniu w silnikach wysokoprężnych i
benzynowych różnych producentów
doskonale nadaje się do silników turbodoładowanych
niezawodny w zapobieganiu zaklejeniu, zalakowaniu i
zakoksowaniu cylindrów, tłoków, zaworów i
turbosprężarek
bezpieczna eksploatacja przez cały rok dzięki
doskonałej charakterystyce
lepkościowo-temperaturowej i wysokiej odporności na
ścinanie
dobre właściwości podczas zimnego rozruchu silnika
oraz szybkie smarowanie
stabilny i trwały film olejowy nawet przy gorącym oleju i
pod ekstremalnym obciążeniem
wysoki stopień ochrony antyoksydacyjnej dzięki
wyselekcjonowanym olejom syntezy HC i zastosowaniu
specjalnych dodatków uszlachetniających
niezawodna ochrona przed „czarną mazią”
nienaganne działanie popychaczy hydraulicznych
(hydrauliczna kompensacja luzu zaworowego)
niskie zużycie oleju dzięki bardzo niskim stratom na
skutek parowania
mieszalny i kompatybilny z konwencjonalnymi i
syntetycznymi olejami silnikowymi Aby w pełni
wykorzystać zalety produktu HIGHTEC SYNT RSi
SAE 5W-40, zaleca się całkowitą wymianę oleju.

Szczegóły produktu
20068-0050-99
Nowy

Opis

Klasa lepkości 5W40
Klasa jakości wg klasyfikacji API CF To starsza, oficjalnie wycofana już norma, przeznaczona dla silników Diesla z wtryskiem pośrednim oraz maszyn starszego typu, które nie posiadają filtrów cząstek stałych (DPF). Zapewniała dobrą ochronę przed osadami i korozją przy używaniu paliwa o wyższej zawartości siarki, typowego dla lat 90. Obecnie oznaczenie to spotyka się jeszcze na butelkach jako informacja, że olej nadaje się do smarowania prostych, starszych konstrukcji wysokoprężnych.
Klasa jakości wg klasyfikacji API SN Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr
Aprobaty VW 505.00 Klasyczna norma dla starszych silników diesla bez filtra DPF. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km).
Aprobaty GM LL B 025
Aprobaty PSA B71 2296
Aprobaty Porsche A40 To klasyczna norma dla silników benzynowych bez filtrów cząstek stałych (GPF), stosowana w większości modeli wyprodukowanych przed 2018 rokiem (np. 911, Cayenne). Wymaga wysokiej odporności na ścinanie (zazwyczaj 0W-40 lub 5W-40), zapewniając maksymalną ochronę silnika podczas sportowej i obciążonej jazdy.
Aprobaty Mercedes 226.5
Aprobaty Renault RN0700 Podstawowa norma przeznaczona głównie do wolnossących silników benzynowych oraz starszych diesli (np. 1.5 dCi) nieposiadających filtra cząstek stałych (DPF). Zapewnia odpowiednie smarowanie przy standardowej, codziennej eksploatacji, chroniąc silnik przed zużyciem i osadami.
Aprobaty Renault RN0710 Norma stworzona dla silników benzynowych z turbodoładowaniem (w tym usportowionych wersji Renault Sport) oraz mocniejszych diesli bez filtra DPF. Wymaga stosowania olejów o wysokiej stabilności (zazwyczaj 5W-40), które gwarantują trwały film olejowy nawet przy bardzo wysokich temperaturach i dużym obciążeniu turbosprężarki.
Aprobaty Mercedes 229.3
Aprobaty VW 502.00 Klasyczna norma dla starszych silników benzynowych. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km).
Aprobaty GM LL A 025
Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA A3
Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA A3/B4 Klasyczna norma typu "Full SAPS" (wysokopopiołowa) dla silników benzynowych i diesli bez filtra DPF. Oferuje bardzo wytrzymały film olejowy i wysoką ochronę przy dużych obciążeniach. Idealna do starszych aut oraz silników, które nie muszą spełniać najnows
Rodzaj oleju Półsyntetyczne
Pojemność 5L
Sposoby dostawy Nazwa Czas wysyłki Cena
InPost Paczkomaty 24/7 InPost Paczkomaty 24/7 Dostawa w 24-48h 13,99 zł
InPost - Kurier InPost - Kurier Dostawa w 24-48h 15,99 zł
ORLEN Paczka ORLEN Paczka Dostawa w 24h od dnia nadania 7,99 zł
DPD - Kurier DPD - Kurier Dostawa w 24-48h 18,99 zł
Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) Białystok ul. Hetmańska 70 Za darmo!
Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) Białystok ul. Rycerska 1 Za darmo!
12 innych produktów w tej samej kategorii: