- Ostatnie sztuki
- Chwilowo niedostępny
local_shipping DARMOWA DOSTAWA już od 299zł
Wielofunkcyjny wysokowydajny olej silnikowy, stworzony specjalnie do nowoczesnych samochodów osobowych z silnikami
benzynowymi lub wysokoprężnymi, wolnossących i turbodoładowanych.
Opis
HIGHTEC SYNT RSi SAE 5W-40 to wysokowydajny olej silnikowy
o szerokim spektrum zastosowań, wyprodukowany na bazie
olejów syntetycznych HC. Wysoka wydajność oleju jest pochodną
współdziałania wyselekcjonowanych olejów bazowych i
nowoczesnych dodatków uszlachetniających.
Aplikacja
HIGHTEC SYNT RSi SAE 5W-40 został stworzony specjalnie do
wymagań nowoczesnych pojazdów z silnikami benzynowymi i
wysokoprężnymi. Szczególnie odpowiedni jest do pojazdów z
silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi, wolnossącymi i
turbodoładowanymi, jak również stosowany w pojazdach bez
systemu LongLife Service. Jego nowoczesna koncepcja umożliwia
szerokie spektrum zastosowań i gwarantuje bezpieczną
eksploatację w każdych warunkach pracy.
Specyfikacja
Produkt odpowiada normom EU
Dodatkowo ten produkt jest rekomendowany, jeśli w
instrukcji podane są następujące wymagania
Korzyści
najwyższej klasy olej racjonalizujący o wielofunkcyjnym
zastosowaniu w silnikach wysokoprężnych i
benzynowych różnych producentów
doskonale nadaje się do silników turbodoładowanych
niezawodny w zapobieganiu zaklejeniu, zalakowaniu i
zakoksowaniu cylindrów, tłoków, zaworów i
turbosprężarek
bezpieczna eksploatacja przez cały rok dzięki
doskonałej charakterystyce
lepkościowo-temperaturowej i wysokiej odporności na
ścinanie
dobre właściwości podczas zimnego rozruchu silnika
oraz szybkie smarowanie
stabilny i trwały film olejowy nawet przy gorącym oleju i
pod ekstremalnym obciążeniem
wysoki stopień ochrony antyoksydacyjnej dzięki
wyselekcjonowanym olejom syntezy HC i zastosowaniu
specjalnych dodatków uszlachetniających
niezawodna ochrona przed „czarną mazią”
nienaganne działanie popychaczy hydraulicznych
(hydrauliczna kompensacja luzu zaworowego)
niskie zużycie oleju dzięki bardzo niskim stratom na
skutek parowania
mieszalny i kompatybilny z konwencjonalnymi i
syntetycznymi olejami silnikowymi Aby w pełni
wykorzystać zalety produktu HIGHTEC SYNT RSi
SAE 5W-40, zaleca się całkowitą wymianę oleju.
| Klasa lepkości | 5W40 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | CF | To starsza, oficjalnie wycofana już norma, przeznaczona dla silników Diesla z wtryskiem pośrednim oraz maszyn starszego typu, które nie posiadają filtrów cząstek stałych (DPF). Zapewniała dobrą ochronę przed osadami i korozją przy używaniu paliwa o wyższej zawartości siarki, typowego dla lat 90. Obecnie oznaczenie to spotyka się jeszcze na butelkach jako informacja, że olej nadaje się do smarowania prostych, starszych konstrukcji wysokoprężnych. |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | SN | Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr |
| Aprobaty | VW 505.00 | Klasyczna norma dla starszych silników diesla bez filtra DPF. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km). |
| Aprobaty | GM LL B 025 | |
| Aprobaty | PSA B71 2296 | |
| Aprobaty | Porsche A40 | To klasyczna norma dla silników benzynowych bez filtrów cząstek stałych (GPF), stosowana w większości modeli wyprodukowanych przed 2018 rokiem (np. 911, Cayenne). Wymaga wysokiej odporności na ścinanie (zazwyczaj 0W-40 lub 5W-40), zapewniając maksymalną ochronę silnika podczas sportowej i obciążonej jazdy. |
| Aprobaty | Mercedes 226.5 | |
| Aprobaty | Renault RN0700 | Podstawowa norma przeznaczona głównie do wolnossących silników benzynowych oraz starszych diesli (np. 1.5 dCi) nieposiadających filtra cząstek stałych (DPF). Zapewnia odpowiednie smarowanie przy standardowej, codziennej eksploatacji, chroniąc silnik przed zużyciem i osadami. |
| Aprobaty | Renault RN0710 | Norma stworzona dla silników benzynowych z turbodoładowaniem (w tym usportowionych wersji Renault Sport) oraz mocniejszych diesli bez filtra DPF. Wymaga stosowania olejów o wysokiej stabilności (zazwyczaj 5W-40), które gwarantują trwały film olejowy nawet przy bardzo wysokich temperaturach i dużym obciążeniu turbosprężarki. |
| Aprobaty | Mercedes 229.3 | |
| Aprobaty | VW 502.00 | Klasyczna norma dla starszych silników benzynowych. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km). |
| Aprobaty | GM LL A 025 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | A3 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | A3/B4 | Klasyczna norma typu "Full SAPS" (wysokopopiołowa) dla silników benzynowych i diesli bez filtra DPF. Oferuje bardzo wytrzymały film olejowy i wysoką ochronę przy dużych obciążeniach. Idealna do starszych aut oraz silników, które nie muszą spełniać najnows |
| Rodzaj oleju | Półsyntetyczne | |
| Pojemność | 5L |
| Sposoby dostawy | Nazwa | Czas wysyłki | Cena |
|---|---|---|---|
| InPost Paczkomaty 24/7 | Dostawa w 24-48h | 13,99 zł |
| InPost - Kurier | Dostawa w 24-48h | 15,99 zł |
| ORLEN Paczka | Dostawa w 24h od dnia nadania | 7,99 zł |
| DPD - Kurier | Dostawa w 24-48h | 18,99 zł |
| Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) | Białystok ul. Hetmańska 70 | Za darmo! |
| Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) | Białystok ul. Rycerska 1 | Za darmo! |
Indeks: OLE000014
Najnowocześniejszy, syntetyczny olej silnikowy wyprodukowany we współpracy z Ferrari – mistrzowskim zespołem Formuły 1.
Indeks: OLE000063
Castrol EDGE Turbo Diesel 5W40 powstał aby sprostać wymaganiom samochodów VW i Audi z silnikami typu diesel wymagających specyfikacji VW 505.01
Indeks: OLE001049
Olej silnikowy w technologii syntetycznej – utrzymuje silnik w czystości i zapewnia wydajną jazdę
Indeks: OLE002356
Olej silnikowy wykonany w technologii syntetycznej specjalnie opracowany w celu spełnienia wymagań technicznych pojazdów takich producentów jak Opel, BMW, Mercedes-Benz, Volkswagen czy Fiat.
Indeks: OLE000687
Fully synthetic, MID SAPS, do silników benzynowych, Diesel oraz hybrydowych.
Indeks: OLE000061
Castrol EDGE Turbo Diesel 5W40 powstał aby sprostać wymaganiom samochodów VW i Audi z silnikami typu diesel wymagających specyfikacji VW 505.01
Indeks: 872282
Wysokiej jakości olej silnikowy. Zaprojektowany do ochrony i czyszczenia silników oraz zapewnienia bezproblemowego rozruchu na zimno we wszystkich klimatach. Do silników benzynowych, LPG i wysokoprężnych.
Indeks: OLE002784
Syntetyczny olej silnikowy do samochodów osobowych i lekkich dostawczych
Indeks: OLE001999
TITAN SUPERSYN 5W40 to uniwersalny, nowoczesny olej do zastosowania w silnikach benzynowych i diesla, również turbodoładowanych. Zapewnia łatwy rozruch w niskich temperaturach otoczenia oraz ogranicza zużycie paliwa.
Indeks: OLE000281
W pełni syntetyczny olej lekkiego biegu do nowoczesnych silników. Redukuje zużycie paliwa. Zapewnia stabilną lepkość w bardzo szerokim zakresie temperatur. Optymalne smarowanie zostaje zachowane nawet w skrajnych temperaturach.
Indeks: OLE002835
Stosowany w samochodach osobowych i dostawczych wyposażonych w silniki benzynowe i Diesla, w których przewidziano wydłużony okres między wymianiami oleju.
Indeks: OLE000208
100% SYNTHETIC olej do silników benzynowych i Diesla spełniających normy emisji EURO IV i V
Wielofunkcyjny wysokowydajny olej silnikowy, stworzony specjalnie do nowoczesnych samochodów osobowych z silnikami
benzynowymi lub wysokoprężnymi, wolnossących i turbodoładowanych.