Shell Helix HX8 ECT powstał z zastosowaniem zaawansowanej technologii kompatybilnej z systemami emisji spalin, aby umożliwić utrzymanie w czystości systemów emisji spalin w samochodach. Niskopopiołowa formulacja umożliwia utrzymanie filtrów cząstek stałych w czystości i chroni przed powstawaniem popiołów, które mogą blokować układ wydechowy i zmniejszać wydajność silnika.
Shell Helix HX8 ECT może być stosowany w nowoczesnych silnikach benzynowych, silnikach Diesla, również tych wyposażonych w filtr cząstek stałych oraz silnikach zasilanych gazem.
Specyfikacje: API SN/CF; ACEA C3;
Aprobaty: MB 229.31, MB 229.51; BMW LL04, GM Dexos2, Renault RN 0700, RN 0710
Olej silnikowy Spec Premium C3 Synthetic SN/SM/CF 5W/40 produkowany jest na bazie olejów syntetycznych i najbardziej innowacyjnych pakietach dodatków uszlachetniających opartych na technologii „LOW SAPS”
100%SYNTHESE Do silników benzynowych i Diesla
Specjalnie zaprojektowany do współczesnych, mocnych samochodów,z silnikami o dużej pojemności, benzynowych, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem.
PMO 5w40 C3 stworzony dla silników benzynowych i silników diesla dla samochodów osobowych, dostawczych, lekkich ciężarówek, minibusów, samochodów kempingowych. Do nowoczesnych silników z turbosprężarkami i katalizatorami.
Wysokiej jakości olej silnikowy zaprojektowany do ochrony i czyszczenia silników oraz zapewnienia bezproblemowego rozruchu na zimno we wszystkich klimatach.
PMO 5w40 Extreme ESTPAO + ESTER to nowoczesny olej silnikowy opartyo wysokiej jakości w pełni syntetyczne bazy olejowe z grupy IV i V- bazy PAO i bazy Estrowe.
Olej silnikowy wykonany w technologii syntetycznej specjalnie opracowany w celu spełnienia wymagań technicznych pojazdów takich producentów jak Opel, BMW, Mercedes-Benz, Volkswagen czy Fiat.
Castrol MAGNATEC 5W-30 A5 jest odpowiedni do użycia w silnikach benzynowych i diesla, gdzie producent zaleca stosowanie oleju zgodnego z wymaganiami ACEA A1/B1, A5/B5, API SN, ILSAC GF-5 lub wcześniejszymi.
Shell Helix HX8 ECT powstał z zastosowaniem zaawansowanej technologii kompatybilnej z systemami emisji spalin, aby umożliwić utrzymanie w czystości systemów emisji spalin w samochodach.