Indeks: OLE002232
VOLKSWAGEN Special G 5W40 5L - oryginalny olej silnikowy OEM
Zaawansowany olej silnikowy zatwierdzony do silników Diesla bez filtra cząstek stałych oraz silników benzynowych
local_shipping DARMOWA DOSTAWA już od 299zł
| Adres sklepu | Ilość |
|---|---|
| Białystok, ul. Hetmańska 70 | 8 szt. |
| Białystok, ul. Rycerska 1 | 2 szt. |
QUARTZ 9000 5W-40 to olej silnikowy w technologii syntetycznej, który został opracowany aby spełnić najwyższe wymagania silników benzynowych oraz diesla w samochodach osobowych. TOTAL QUARTZ 9000 5W- 40 jest szczególnie odpowiedni dla silników turbodoładowanych, wielozaworowych oraz diesli z bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Olej ten może być użytkowany w najtrudniejszych warunkach (jazda miejska, autostradowa itp.) oraz jest przeznaczony do każdego stylu jazdy, w szczególności jazdy sportowej lub intensywnej, podczas każdej pory roku.
QUARTZ 9000 5W-40 doskonale nadaje się do silników z trójdrożnymi reaktorami katalitycznymi i wszystkich silników napędzanym paliwem bezołowiowym lub LPG.
Klasa lepkości: SAE 5W40
Klasa jakości: API SN/CF, ACEA A3/B4
Specyfikacje: MB 229.5, VW 502/505.00, Renault RN700 / RN710, Chrysler MS-12991
PSA B71 2296, CITROEN PEUGEOT PSA B71 2296L
Lepkość - SAE J300 10W-40
Lepkość kinematyczna w 40°C mm²/s ASTM D445 96.8
Lepkość kinematyczna w 100°C mm²/s ASTM D445 14.81
Gęstość w 15°C kg/m3 ASTM D1298 873.6
Wskaźnik lepkości - ASTM D2270 160
Temperatura płynięcia °C ASTM D97 -24
Temperatura zapłonu °C ASTM D92 234
| Klasa lepkości | 5W40 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | CF | To starsza, oficjalnie wycofana już norma, przeznaczona dla silników Diesla z wtryskiem pośrednim oraz maszyn starszego typu, które nie posiadają filtrów cząstek stałych (DPF). Zapewniała dobrą ochronę przed osadami i korozją przy używaniu paliwa o wyższej zawartości siarki, typowego dla lat 90. Obecnie oznaczenie to spotyka się jeszcze na butelkach jako informacja, że olej nadaje się do smarowania prostych, starszych konstrukcji wysokoprężnych. |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | SN | Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr |
| Aprobaty | CHRYSLER MS-12991 | |
| Aprobaty | Renault RN0700 | Podstawowa norma przeznaczona głównie do wolnossących silników benzynowych oraz starszych diesli (np. 1.5 dCi) nieposiadających filtra cząstek stałych (DPF). Zapewnia odpowiednie smarowanie przy standardowej, codziennej eksploatacji, chroniąc silnik przed zużyciem i osadami. |
| Aprobaty | Renault RN0710 | Norma stworzona dla silników benzynowych z turbodoładowaniem (w tym usportowionych wersji Renault Sport) oraz mocniejszych diesli bez filtra DPF. Wymaga stosowania olejów o wysokiej stabilności (zazwyczaj 5W-40), które gwarantują trwały film olejowy nawet przy bardzo wysokich temperaturach i dużym obciążeniu turbosprężarki. |
| Aprobaty | VW 502.00 | Klasyczna norma dla starszych silników benzynowych. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km). |
| Aprobaty | VW 505.00 | Klasyczna norma dla starszych silników diesla bez filtra DPF. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km). |
| Aprobaty | PSA B71 2296 | |
| Aprobaty | Mercedes 229.5 | Olej o wysokiej wytrzymałości do silników benzynowych i starszych diesli, które nie posiadają filtra DPF. Nie należy go mylić z normą 229.51 (nie jest niskopopiołowy). |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | A3 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | A3/B4 | Klasyczna norma typu "Full SAPS" (wysokopopiołowa) dla silników benzynowych i diesli bez filtra DPF. Oferuje bardzo wytrzymały film olejowy i wysoką ochronę przy dużych obciążeniach. Idealna do starszych aut oraz silników, które nie muszą spełniać najnows |
| Rodzaj oleju | Syntetyczne | |
| Pojemność | 1L | |
| Przeznaczenie | Samochody osobowe |
| Sposoby dostawy | Nazwa | Czas wysyłki | Cena |
|---|---|---|---|
| InPost Paczkomaty 24/7 | Dostawa w 24-48h | 13,99 zł |
| InPost - Kurier | Dostawa w 24-48h | 15,99 zł |
| ORLEN Paczka | Dostawa w 24h od dnia nadania | 7,99 zł |
| DPD - Kurier | Dostawa w 24-48h | 18,99 zł |
| Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) | Białystok ul. Hetmańska 70 | Za darmo! |
| Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) | Białystok ul. Rycerska 1 | Za darmo! |
Producent
Indeks: OLE002232
Zaawansowany olej silnikowy zatwierdzony do silników Diesla bez filtra cząstek stałych oraz silników benzynowych
Indeks: OLE002302
100% SYNTHETIC olej do silników benzynowych i Diesla spełniających normy emisji EURO IV i V
Indeks: 117345B2
Neste Pro 5W-40 jest w pełni syntetycznym olejem silnikowym nowej generacji.
Indeks: HPR05001
HPR 5 to nowoczesny olej silnikowy zapewniający optymalną wydajność.
Indeks: OLE002827
Oryginalny olej silnikowy marki Nissan specjalnie opracowany i przeznaczony dla silników marki Nissan
Indeks: OLE003299
RAVENOL RUP Racing Ultra Performance 5W40 1L
Indeks: OLE002513
MOTUL 8100 X-CESS 5W40 GEN2 4L - W 100% syntetyczny najwyższej jakości olej silnikowy specjalnie opracowany do nowoczesnych wysilonych silników benzynowych i Diesla, wolnossących oraz doładowanych o pośrednim i bezpośrednim wtrysku paliwa.
Indeks: OLE002503
Fully synthetic, FULL SAPS, do silników benzynowych, Diesel oraz hybrydowych.
Indeks: OLE000237
Olej Castrol Edge 5W40 jest olejem wytworzonym w syntetycznej technologii odpowiednim dla silników benzynowych i diesla gdzie rekomendowany jest poziom API SM/CF, ACEA A3/B4, C3.Jest odpowiedni również dla poprzedzających je specyfikacji.
Indeks: OLE001570
W pełni syntetyczny olej silnikowy wyczynowy do silników benzynowych i Diesel. Wykonany na 100% bazie syntetycznej , w tym synergicznej mieszance trzech estrów oraz dodatkach uszlachetniających zapewniających maksymalne osiągi.
Indeks: OLE001957
Odpowiedni do wyjątkowo długich okresów wymiany oleju.
Indeks: OLE002485
MOTUL 8100 X-CESS 5W40 GEN2 4L - W 100% syntetyczny najwyższej jakości olej silnikowy specjalnie opracowany do nowoczesnych wysilonych silników benzynowych i Diesla, wolnossących oraz doładowanych o pośrednim i bezpośrednim wtrysku paliwa.
Indeks: OLE002306
Syntetyczny olej silnikowy z dodatkiem specjalnie wyselekcjonowanych baz oraz dodatków uszlachetniających. Olej ten przeznaczony jest do silników niewymagających normy C3 z przebiegami powyżej 150.000 km.
WIELOSEZONOWY OLEJ DO SILNIKÓW Z ZAPŁONEM ISKROWYM I WYSOKOPRĘŻNYCH W TECHNOLOGII SYNTETYCZNEJ