VALVOLINE Synpower MST C3 5w40 5L - syntetyczny olej silnikowy | Sklep online Galonoleje.pl

VALVOLINE Synpower MST C3 5w40 5L - syntetyczny olej silnikowy

OLE000672
842034
Valvoline
W magazynie - Wysyłka w 24h
22 szt.

Adres sklepu Ilość
Białystok, ul. Hetmańska 70 4 szt.
Białystok, ul. Rycerska 1 5 szt.

Dostępne warianty:

Cena
161,90 zł
Ilość

Dostawa już od: 7,99 zł info

local_shipping Do darmowej dostawy brakuje: 299,00 zł

Opis

VALVOLINE Synpower MST C3 5w40 5L syntetyczny olej silnikowy benzyna diesel

W pełni syntetyczny olej silnikowy do pojazdów osobowych o niskiej zawartości popiołów siarczanowych, fosforu oraz siarki (SAPS) i przedłużonej żywotności, zapewniający najlepszą ochronę podzespołów pojazdów - przeznaczony do najnowszych silników Diesla Mercedes-Benz, oraz innych spełniających normę Euro IV i Euro V, wyposażonych w filtr cząstek stałych i/lub katalizator trójdrożny

SynPower Xtreme MST C3 SAE 5W-40 może być stosowany w nowoczesnych silnikach benzynowych i Diesla Mercedes-Benz, BMW, GM Dexos 2 o wydłużonej eksploatacji pomiędzy wymianami oleju, zapewniając najwyższy stopień ochrony nawet w ekstremalnych warunkach.

Klasa jakości / aprobaty VALVOLINE Synpower MST C3 5w40:

LEPKOŚĆ: SAE 5W40
API: SM, SN/CF,
ACEA: C3

  • BMW LL-04,
  • Ford WSS-M2C917-A,
  • MB-229.51,
  • Porsche A40,
  • Renault RN0700, RN0710,
  • VW 502.00/505.00/505.01,
  • GM dexos 2



Szczegóły produktu
OLE000672
22 Przedmioty

Opis

Klasa lepkości 5W40
Klasa jakości wg klasyfikacji API CF To starsza, oficjalnie wycofana już norma, przeznaczona dla silników Diesla z wtryskiem pośrednim oraz maszyn starszego typu, które nie posiadają filtrów cząstek stałych (DPF). Zapewniała dobrą ochronę przed osadami i korozją przy używaniu paliwa o wyższej zawartości siarki, typowego dla lat 90. Obecnie oznaczenie to spotyka się jeszcze na butelkach jako informacja, że olej nadaje się do smarowania prostych, starszych konstrukcji wysokoprężnych.
Klasa jakości wg klasyfikacji API SN Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr
Aprobaty Renault RN0700 Podstawowa norma przeznaczona głównie do wolnossących silników benzynowych oraz starszych diesli (np. 1.5 dCi) nieposiadających filtra cząstek stałych (DPF). Zapewnia odpowiednie smarowanie przy standardowej, codziennej eksploatacji, chroniąc silnik przed zużyciem i osadami.
Aprobaty Renault RN0710 Norma stworzona dla silników benzynowych z turbodoładowaniem (w tym usportowionych wersji Renault Sport) oraz mocniejszych diesli bez filtra DPF. Wymaga stosowania olejów o wysokiej stabilności (zazwyczaj 5W-40), które gwarantują trwały film olejowy nawet przy bardzo wysokich temperaturach i dużym obciążeniu turbosprężarki.
Aprobaty BMW Longlife-04 (LL-04) Najpopularniejszy standard dla większości współczesnych silników BMW (zarówno benzynowych, jak i diesla) w Europie. Olej w pełni kompatybilny z filtrami cząstek stałych (DPF/GPF).
Aprobaty VW 502.00 Klasyczna norma dla starszych silników benzynowych. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km).
Aprobaty Mercedes 229.51 Kluczowa aprobata dla nowoczesnych diesli Mercedesa (BlueTec) oraz silników benzynowych z filtrami cząstek stałych. Olej niskopopiołowy (Low SAPS), chroniący systemy oczyszczania spalin.
Aprobaty VW 505.00 Klasyczna norma dla starszych silników diesla bez filtra DPF. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km).
Aprobaty Ford WSS M2C917-A
Aprobaty VW 505.01 Specjalistyczna norma przeznaczona głównie dla silników diesla wyposażonych w pompowtryskiwacze (bez systemu LongLife). Bezpieczna również dla aut z filtrem cząstek stałych (DPF).
Aprobaty Porsche A40 To klasyczna norma dla silników benzynowych bez filtrów cząstek stałych (GPF), stosowana w większości modeli wyprodukowanych przed 2018 rokiem (np. 911, Cayenne). Wymaga wysokiej odporności na ścinanie (zazwyczaj 0W-40 lub 5W-40), zapewniając maksymalną ochronę silnika podczas sportowej i obciążonej jazdy.
Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA C3 Najpopularniejsza na rynku norma dla nowoczesnych aut z filtrem cząstek stałych (DPF/FAP) i katalizatorem trójdrożnym. Olej typu "Mid SAPS" (średniopopiołowy) – stanowi idealny kompromis między ochroną silnika a żywotnością systemów ekologicznych. Standar
Rodzaj oleju Syntetyczne
Pojemność 5L
Przeznaczenie Samochody osobowe
Sposoby dostawy Nazwa Czas wysyłki Cena
InPost Paczkomaty 24/7 InPost Paczkomaty 24/7 Dostawa w 24-48h 13,99 zł
InPost - Kurier InPost - Kurier Dostawa w 24-48h 15,99 zł
ORLEN Paczka ORLEN Paczka Dostawa w 24h od dnia nadania 7,99 zł
DPD - Kurier DPD - Kurier Dostawa w 24-48h 18,99 zł
Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) Białystok ul. Hetmańska 70 Za darmo!
Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) Białystok ul. Rycerska 1 Za darmo!

Producent

Osoba odpowiedzialna

15 innych produktów w tej samej kategorii:

Indeks: 1111136-001-01-999

Ravenol

RAVENOL VST 5W40 CleanSynto USVO 1L - syntetyczny olej silnikowy

RAVENOL VollSynth Turbo VST SAE 5W-40 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.

Cena 53,90 zł
Więcej
W magazynie - Wysyłka w 24h