LIQUI MOLY Top Tec 4100 5w40 1L 9510 - uniwersalny olej silnikowy | Sklep online Galonoleje.pl

LIQUI MOLY Top Tec 4100 5w40 1L 9510 - uniwersalny olej silnikowy

OLE000164
9510
Liqui Moly
W magazynie - Wysyłka w 24h
17 szt.

Adres sklepu Ilość
Białystok, ul. Hetmańska 70 11 szt.
Białystok, ul. Rycerska 1 4 szt.

Dostępne warianty:

Cena
40,90 zł
Ilość

Dostawa już od: 7,99 zł info

local_shipping Do darmowej dostawy brakuje: 299,00 zł

Opis

LIQUI MOLY Top Tec 4100 5w40 1L 9510 uniwersalny olej silnikowy

Top Tec 4100 5W-40 to nowoczesny olej silnikowy typu lekki bieg do całorocznego zastosowania. Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowocześniejszymi dodatkami gwarantuje olej silnikowy, który znakomicie chroni przed zużyciem współpracujące części.
Zapewni mniejsze zużycie paliwa i oleju oraz szybkie dotarcie oleju do wszystkich części podczas zimnego startu. Zgodnie z zaleceniem producenta samochodu interwał wymiany tego oleju do 30.000km. Olej Top Tec 4100 jest również doskonałym olejem dla silników zasilanych gazem CNG/LPG.

Zastosowanie LIQUI MOLY Top Tec 4100 5w40:

Optymalny do nowoczesnych silników benzynowych i Diesla również z turbodoładowaniem. Szczególnie nadaje się do pojazdów spełniających normę EURO IV czyli pojazdów wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF/FAP) , układ wtryskowy Common Rail oraz w pompowtryskiwacze.

Specyfikacje LIQUI MOLY Top Tec 4100 5w40:

  •     ACEA C3
  •     API SN
  •     Ford WSS-M2C 917-A
  •     MB-Freigabe 229.31
  •     Porsche A40
  •     VW 505 00
  •     VW 505 01

Liqui Moly rekomenduje ten produkt do samochodów które wymagają oleju ze specyfikacją:

  •     BMW Longlife-04 (do 2018)
  •     Fiat 9.55535-H2
  •     Fiat 9.55535-M2
  •     Fiat 9.55535-S2
  •     Renault RN 0700
  •     Renault RN 0710

Kod producenta: 3700/2682/9510

Szczegóły produktu
OLE000164
17 Przedmioty

Opis

Klasa lepkości 5W40
Klasa jakości wg klasyfikacji API SN Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr
Aprobaty Renault RN0710 Norma stworzona dla silników benzynowych z turbodoładowaniem (w tym usportowionych wersji Renault Sport) oraz mocniejszych diesli bez filtra DPF. Wymaga stosowania olejów o wysokiej stabilności (zazwyczaj 5W-40), które gwarantują trwały film olejowy nawet przy bardzo wysokich temperaturach i dużym obciążeniu turbosprężarki.
Aprobaty Fiat 9.55535-M2
Aprobaty VW 505.00 Klasyczna norma dla starszych silników diesla bez filtra DPF. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km).
Aprobaty Fiat 9.55535-S2 Najpopularniejsza norma Fiata dla olejów o lepkości 5W-40 (ACEA C3), zapewniająca najwyższą ochronę silnika przy dużych obciążeniach termicznych. Jest standardem wymaganym w silnikach benzynowych (T-Jet, MultiAir) oraz mocniejszych dieslach, gwarantując trwałość turbosprężarki i bezpieczeństwo dla katalizatorów.
Aprobaty VW 505.01 Specjalistyczna norma przeznaczona głównie dla silników diesla wyposażonych w pompowtryskiwacze (bez systemu LongLife). Bezpieczna również dla aut z filtrem cząstek stałych (DPF).
Aprobaty Ford WSS M2C917-A
Aprobaty BMW Longlife-04 (LL-04) Najpopularniejszy standard dla większości współczesnych silników BMW (zarówno benzynowych, jak i diesla) w Europie. Olej w pełni kompatybilny z filtrami cząstek stałych (DPF/GPF).
Aprobaty Porsche A40 To klasyczna norma dla silników benzynowych bez filtrów cząstek stałych (GPF), stosowana w większości modeli wyprodukowanych przed 2018 rokiem (np. 911, Cayenne). Wymaga wysokiej odporności na ścinanie (zazwyczaj 0W-40 lub 5W-40), zapewniając maksymalną ochronę silnika podczas sportowej i obciążonej jazdy.
Aprobaty Mercedes 229.31
Aprobaty Renault RN0700 Podstawowa norma przeznaczona głównie do wolnossących silników benzynowych oraz starszych diesli (np. 1.5 dCi) nieposiadających filtra cząstek stałych (DPF). Zapewnia odpowiednie smarowanie przy standardowej, codziennej eksploatacji, chroniąc silnik przed zużyciem i osadami.
Aprobaty Fiat 9.55535-H2
Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA C3 Najpopularniejsza na rynku norma dla nowoczesnych aut z filtrem cząstek stałych (DPF/FAP) i katalizatorem trójdrożnym. Olej typu "Mid SAPS" (średniopopiołowy) – stanowi idealny kompromis między ochroną silnika a żywotnością systemów ekologicznych. Standar
Rodzaj oleju Syntetyczne
Pojemność 1L
Przeznaczenie Samochody osobowe
Sposoby dostawy Nazwa Czas wysyłki Cena
InPost Paczkomaty 24/7 InPost Paczkomaty 24/7 Dostawa w 24-48h 13,99 zł
InPost - Kurier InPost - Kurier Dostawa w 24-48h 15,99 zł
ORLEN Paczka ORLEN Paczka Dostawa w 24h od dnia nadania 7,99 zł
DPD - Kurier DPD - Kurier Dostawa w 24-48h 18,99 zł
Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) Białystok ul. Hetmańska 70 Za darmo!
Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) Białystok ul. Rycerska 1 Za darmo!

Producent

16 innych produktów w tej samej kategorii:

Indeks: OLE000166

Liqui Moly

LIQUI MOLY Top Tec 4100 5w40 4L 2195 - uniwersalny olej silnikowy

Nowoczesny olej silnikowy typu lekki bieg do całorocznego zastosowania. Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowocześniejszymi dodatkami gwarantuje olej silnikowy, który znakomicie chroni przed zużyciem współpracujące części. 

Cena 169,90 zł
Więcej
Ostatnie sztuki w magazynie

Indeks: 1111136-001-01-999

Ravenol

RAVENOL VST 5W40 CleanSynto USVO 1L - syntetyczny olej silnikowy

RAVENOL VollSynth Turbo VST SAE 5W-40 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.

Cena 53,90 zł
Więcej
W magazynie - Wysyłka w 24h

Indeks: OLE000155

Valvoline

VALVOLINE Synpower 5w40 4L - syntetyczny olej silnikowy

Najnowszej generacji syntetyczne oleje silnikowe. Oparte na w pełni syntetycznej bazie olejowej i najbardziej zaawansowanych na świecie dodatkach uszlachetniających. Oleje silnikowe SynPower spełniają, a nawet przewyższają wymagania wiodących producentów samochodów osobowych, dostawczych i lekkich samochodów ciężarowych.

Cena 106,90 zł
Więcej
W magazynie - Wysyłka w 24h