RAVENOL HDS Hydrocrack Diesel Specific SAE 5W-30 to syntetyczny, paliwooszczędny i lekkobieżny olej silnikowy Low SAPS w technologii CleanSynto® do silników wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Minimalizuje tarcie, ścieranie i zużycie paliwa zapewniając doskonałe właściwości rozruchu zimnego silnika oraz wydłużone okresy między wymianami oleju zgodnie z zaleceniami producenta. Poprzez wyraźną oszczędność zużycia paliwa przyczynia się do redukcji emisji spalin i tym samym wpływa na ochronę środowiska. Wydłuża trwałość filtra cząstek stałych (DPF) oraz katalizatora trójdrożnego (TWC) poprzez zmniejszoną koncentrację cząstek popiołotwórczych w spalinach. Lepkość wysokotemperaturowa (dynamiczna) HTHS >3,5 mPa.s. (cP)
Wskazówki dotyczące zastosowania RAVENOL HDS 5W30 CleanSynto:
Opracowany w celu oszczędności paliwa w nowoczesnych silnikach Diesla z turbodoładowaniem i filtrem cząstek stałych z normą Euro IV i V o normalnych i wydłużonych okresach wymiany oleju (możliwe do 50.000km lub 2 lata). Znakomicie nadaje się do zastosowania zgodnie z wieloma najnowszymi specyfikacjami OEM.
Właściwości RAVENOL HDS 5W30 CleanSynto:
oszczędność paliwa podczas eksploatacji przy częściowym i pełnym obciążeniu
znakomita ochrona przed zużyciem i wysoki wskaźnik lepkości, zapewniają długą żywotność silnika, również w warunkach jazdy z dużą prędkością
LowSAPS - niska zawartość popiołu siarczanowego, fosforu i siarki
wyśmienite właściwości przy rozruchu zimnego silnika, również w niskich temperaturach poniżej -30OC
bezpieczny film smarny przy wysokich temperaturach eksploatacyjnych
niska skłonność do odparowywania, przez to znikome zużycie oleju
działanie popychaczy hydraulicznych jest zagwarantowane we wszystkich temperaturach
brak osadów pochodzenia olejowego w komorach spalania, w strefie pierścieni tłokowych i na zaworach
neutralność w stosunku do materiałów uszczelniających
RAVENOL HDS Hydrocrack Diesel Specific SAE 5W-30 to syntetyczny, paliwooszczędny i lekkobieżny olej silnikowy Low SAPS w technologii CleanSynto® do silników wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
RAVENOL HDS Hydrocrack Diesel Specific SAE 5W-30 to syntetyczny, paliwooszczędny i lekkobieżny olej silnikowy Low SAPS w technologii CleanSynto® do silników wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
W pełni syntetyczny olej silnikowy nowej generacji, specjalnie opracowany do stosowania we wszystkich silnikach benzynowych oraz diesla marek Volkswagen, Audi, Skoda, Seat.
Olej Toyota 5W-30 Fuel Economy jest przeznaczony do samochodów z silnikami o zapłonie iskrowym. W większości samochodów Toyoty wyposażonych w silniki VVT-i stosuje się ten wysokiej jakości olej już w fabryce.
Olej Amsoil OE Synthetic Motor Oil jest licencjonowany przez American Petroleum Institute (API) w celu spełnienia i przekroczenia wymagań powszechnie spotykanych w instrukcjach obsługi.
Jest to nowej generacji olej silnikowy typu „low SAP”. Został on opracowany przy ścisłej współpracy z PEUGEOT i CITROEN. Olej Quartz INEO ECS 5W30 produkowany jest w najnowszej technologii pozwalającej nie tylko na zmniejszenie zużycia paliwa, ale na stosowanie w pojazdach wyposażonych wsystemy oczyszczania spalin jak DPF (Diesel Particulate Filter)
Zaprojektowany tak, by spełniał bardzo wysokie wymagania określonych silników wysokoobciążonych,w tym BMW i Mercedes-Benz, oraz silników wymagających olejów zgodnych ze specyfikacjami API SN/CF lub ACEA C3
Mihel Ceramic Oil 9600 5W30 to w pełni syntetyczny olej do silnika. Jest to produkt, który bazuje na rewolucyjnej formule – połączeniu baz olejowych oraz dodatków, w których znajdują się cząsteczki ceramiki.
Jest bardzo nowoczesnym, paliwooszczędnym olejem silnikowym, stworzonym w Technologii Syntetycznej TOTAL przeznaczony do nowoczesnych benzynowych i wysokoprężnych silników samochodów osobowych.
RAVENOL HDS Hydrocrack Diesel Specific SAE 5W-30 to syntetyczny, paliwooszczędny i lekkobieżny olej silnikowy Low SAPS w technologii CleanSynto® do silników wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.