RAVENOL HDS Hydrocrack Diesel Specific SAE 5W-30 to syntetyczny, paliwooszczędny i lekkobieżny olej silnikowy Low SAPS w technologii CleanSynto® do silników wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Minimalizuje tarcie, ścieranie i zużycie paliwa zapewniając doskonałe właściwości rozruchu zimnego silnika oraz wydłużone okresy między wymianami oleju zgodnie z zaleceniami producenta. Poprzez wyraźną oszczędność zużycia paliwa przyczynia się do redukcji emisji spalin i tym samym wpływa na ochronę środowiska. Wydłuża trwałość filtra cząstek stałych (DPF) oraz katalizatora trójdrożnego (TWC) poprzez zmniejszoną koncentrację cząstek popiołotwórczych w spalinach. Lepkość wysokotemperaturowa (dynamiczna) HTHS >3,5 mPa.s. (cP)
Wskazówki dotyczące zastosowania RAVENOL HDS 5W30 CleanSynto:
Opracowany w celu oszczędności paliwa w nowoczesnych silnikach Diesla z turbodoładowaniem i filtrem cząstek stałych z normą Euro IV i V o normalnych i wydłużonych okresach wymiany oleju (możliwe do 50.000km lub 2 lata). Znakomicie nadaje się do zastosowania zgodnie z wieloma najnowszymi specyfikacjami OEM.
Właściwości RAVENOL HDS 5W30 CleanSynto:
oszczędność paliwa podczas eksploatacji przy częściowym i pełnym obciążeniu
znakomita ochrona przed zużyciem i wysoki wskaźnik lepkości, zapewniają długą żywotność silnika, również w warunkach jazdy z dużą prędkością
LowSAPS - niska zawartość popiołu siarczanowego, fosforu i siarki
wyśmienite właściwości przy rozruchu zimnego silnika, również w niskich temperaturach poniżej -30OC
bezpieczny film smarny przy wysokich temperaturach eksploatacyjnych
niska skłonność do odparowywania, przez to znikome zużycie oleju
działanie popychaczy hydraulicznych jest zagwarantowane we wszystkich temperaturach
brak osadów pochodzenia olejowego w komorach spalania, w strefie pierścieni tłokowych i na zaworach
neutralność w stosunku do materiałów uszczelniających
RAVENOL HDS Hydrocrack Diesel Specific SAE 5W-30 to syntetyczny, paliwooszczędny i lekkobieżny olej silnikowy Low SAPS w technologii CleanSynto® do silników wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
RAVENOL HDS Hydrocrack Diesel Specific SAE 5W-30 to syntetyczny, paliwooszczędny i lekkobieżny olej silnikowy Low SAPS w technologii CleanSynto® do silników wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Olej zalecany dla samochodów grupy Ford aby zapobiec odkładaniu się osadu w filtrach cząstek stałych silników wysokoprężnych (DPF) i ograniczyć emisje spalin.
Syntetyczny, zapewniający podwyższoną ekonomię zużycia paliwa olej do najnowszej generacji silników benzynowych i Diesla, także z turbodoładowaniem produkowanych przez firmę Ford
Oryginalny Olej Silnikowy Mercedes-Benz składa się z niezwykle wydajnych komponentów i dodatków, wykraczając nawet ponad standardowe wymagania jakościowe.
Olej Toyota 5W-30 Fuel Economy jest przeznaczony do samochodów z silnikami o zapłonie iskrowym. W większości samochodów Toyoty wyposażonych w silniki VVT-i stosuje się ten wysokiej jakości olej już w fabryce.
Shell Helix HX8 ECT C3 to w pełni syntetyczny olej silnikowy opracowany z zastosowaniem najbardziej zaawansowanej technologii Shell zgodnej z systemami kontroli emisji spalin, chroniący filtry cząstek stałych samochodów z silnikami Diesla
Nowoczesny, w pełni syntetyczny olej silnikowy o wysokiej wydajności do najszerszej gamy silników benzynowych i wysokoprężnych występujących w samochodach osobowych
RAVENOL HDS Hydrocrack Diesel Specific SAE 5W-30 to syntetyczny, paliwooszczędny i lekkobieżny olej silnikowy Low SAPS w technologii CleanSynto® do silników wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.