Neste Pro+ R 5W-30 to w pełni syntetyczny olej silnikowy opracowany specjalnie do nowoczesnych samochodów osobowych z silnikami benzynowymi oraz diesla. Neste Pro+ R przekracza kryteria wydajności API SP, SN, SM, SL, ACEA C2 i C3. Przekracza również wymagania producentów oryginalnego wyposażenia (OEM), zapewniając wysoką wydajność w samochodach osobowych i dostawczych. Ponieważ jednocześnie spełnia standardy ACEA C2 i C3, jest odpowiedni dla szerokiej gamy pojazdów.
LEPSZA OCHRONA SILNIKA
Neste Pro+ R 5W-30 zapewnia wyjątkową ochronę przed zużyciem silnika, wykorzystując zaawansowany pakiet dodatków uszlachetniających, który tworzy solidną barierę ochronną na elementach silnika. Jego najwyższej jakości formuła została opracowana w celu zminimalizowania kontaktu powierzchni metalowych, nawet w najbardziej wymagających warunkach pracy, w tym w wysokich temperaturach, dużych obciążeniach i długich okresach pracy na biegu jałowym.
WYDŁUŻA ŻYWOTNOŚĆ SILNIKÓW
Poprzez zmniejszenie tarcia i zużycia, Neste Pro+ R 5W-30 znacząco wydłuża żywotność krytycznych części silnika, takich jak tłoki, cylindry i łożyska. Zapewnia również płynniejszą pracę silnika, utrzymując optymalną wydajność przy jednoczesnym obniżeniu kosztów konserwacji. Dzięki doskonałej ochronie przed zużyciem, olej ten spełnia lub przewyższa standardy branżowe, zapewniając długoterminową niezawodność i chroniąc silnik w pojazdach poddawanych intensywnemu użytkowaniu.
Normy, aprobaty, specyfikacje
API SP, SN PLUS, SN-RC, SN, SM, SL, SJ
ACEA C2/C3
Fiat 9.55535-DS1/S1
MB 229.31
PSA B71 2290
Renault RN0700/RN0710
Szczegóły produktu
OLE003449
17 Przedmioty
Nowy
Opis
Klasa lepkości
5W30
Najbardziej uniwersalna lepkość na rynku, stanowiąca "złoty środek" między łatwym rozruchem zimą a solidną ochroną rozgrzanego silnika. Jest to standardowy wybór dla większości samochodów z ostatnich 20 lat, zapewniający optymalny balans między żywotnością silnika a umiarkowanym zużyciem paliwa.
Klasa jakości wg klasyfikacji API
SN PLUS RC
Klasa jakości wg klasyfikacji API
SJ
Klasa jakości wg klasyfikacji API
SP
Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr
Klasa jakości wg klasyfikacji API
SL
Starsza norma dla silników benzynowych (auta z lat 2001-2010). Często spotykana w tańszych olejach półsyntetycznych. Nadal zapewnia solidną ochronę w starszych, prostszych konstrukcjach, które nie mają turbodoładowania ani bezpośredniego wtrysku.
Klasa jakości wg klasyfikacji API
SN
Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr
Klasa jakości wg klasyfikacji API
SM
Starsza norma dla silników benzynowych (auta z lat 2001-2010). Często spotykana w tańszych olejach półsyntetycznych. Nadal zapewnia solidną ochronę w starszych, prostszych konstrukcjach, które nie mają turbodoładowania ani bezpośredniego wtrysku.
Klasa jakości wg klasyfikacji API
SN PLUS
Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr
Aprobaty
Renault RN0700
Podstawowa norma przeznaczona głównie do wolnossących silników benzynowych oraz starszych diesli (np. 1.5 dCi) nieposiadających filtra cząstek stałych (DPF). Zapewnia odpowiednie smarowanie przy standardowej, codziennej eksploatacji, chroniąc silnik przed zużyciem i osadami.
Aprobaty
Renault RN0710
Norma stworzona dla silników benzynowych z turbodoładowaniem (w tym usportowionych wersji Renault Sport) oraz mocniejszych diesli bez filtra DPF. Wymaga stosowania olejów o wysokiej stabilności (zazwyczaj 5W-40), które gwarantują trwały film olejowy nawet przy bardzo wysokich temperaturach i dużym obciążeniu turbosprężarki.
Aprobaty
PSA B71 2290
To najpopularniejsza norma typu "Low-SAPS" o lepkości 5W-30, stosowana w większości diesli (HDi) i starszych silnikach benzynowych z filtrami cząstek stałych. Zapobiega zjawisku LSPI (przedwczesny zapłon) w silnikach benzynowych i chroni filtr DPF przed szybkim zapchaniem.
Aprobaty
Fiat 9.55535-DS1
Specjalistyczna norma dla nowoczesnych silników Diesla (Euro 6) wymagających oleju 0W-30. Została opracowana, aby chronić systemy oczyszczania spalin (DPF/SCR z AdBlue) oraz zapewniać łatwy rozruch zimą i niskie spalanie w silnikach typu MultiJet II.
Aprobaty
Mercedes 229.31
Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA
C2
Norma podobna do C3 (bezpieczna dla DPF), ale kładąca większy nacisk na oszczędność paliwa (niższe opory tarcia). Często wymagana przez koncern PSA (Peugeot, Citroen) oraz Toyotę i Hondę. Zazwyczaj występuje w lepkościach 5W-30 lub 0W-30.
Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA
C3
Najpopularniejsza na rynku norma dla nowoczesnych aut z filtrem cząstek stałych (DPF/FAP) i katalizatorem trójdrożnym. Olej typu "Mid SAPS" (średniopopiołowy) – stanowi idealny kompromis między ochroną silnika a żywotnością systemów ekologicznych. Standar
OIL ONE MultiTEC 5W-30 to idealny wybór dla Twojego samochodu. Jest to wysokiej jakości, w pełni syntetyczny olej silnikowy, którego zaawansowana formuła gwarantuje doskonałą ochronę i niezawodną wydajność.
W pełni syntetyczny olej PETRONAS Syntium 3000 FR 5W-30. Dedykowany do silników Ford (WSS-M2C913-D) i Renault (RN0700). Zapewnia oszczędność paliwa (ACEA A5/B5) i doskonałą ochronę silnika.
Oleje silnikowe SynPower spełniają, a nawet przewyższają wymagania wiodących producentów samochodów osobowych, dostawczych i lekkich samochodów ciężarowych. Mogą być z powodzeniem stosowane w pojazdach z zapłonem iskrowym i samoczynnym, a także zasilanych gazem LPG i również tych z turbodoładowaniem.
Syntium 5000 FR 5W-20 firmy PETRONAS jest olejem silnikowym o niskiej lepkości wysokotemperaturowej (HTHS), odpowiednim dla wszystkich rodzajów silników benzynowych w samochodach osobowych, przeznaczonym do użytku w samochodach Ford z silnikami EcoBoost
K2 TEXAR 5W-30 XN-C3 1L to olej przeznaczony do wszystkich silników benzynowych i Diesla, także wyposażonych w nowoczesne układy oczyszczania spalin, w których producenci zalecają stosowanie oleju silnikowego 5W30 wg ACEA C2 i/lub C3, API SN.
Spec Gold Synthetic SN/SM/CF 5W/30 to nowoczesny, syntetyczny olej silnikowy produkowany na bazie najlepszej jakości baz syntetycznych oraz specjalnie dobranego pakietu dodatków uszlachetniających.
Prezentowany syntetyczny olej syntetyczny Mihel 8100 wykorzystuje zaawansowaną formułę, która zapewnia maksymalne osiągi jednostce napędowej. Od pierwszych sekund po starcie gwarantuje dotarcie do wszystkich podzespołów silnika, zapewniając natychmiastowy rozruch w skrajnie niskich temperaturach.
ELF EVOLUTION SXR 5W30 jest najnowszej generacji syntetycznym, paliwooszczędnym, wielosezonowym olejem silnikowym. Dzięki zastosowaniu ultranowoczesnej technologii opartej na specjalnej formule IMF™ (Intra Molecular Friction), olej ten znacznie zmniejsza opory tarcia wewnętrznego, co daje obniżenie tarcia w silniku i doskonałą ochronę silnika.
Opracowany aby spełnić wysokie wymagania silników o szczególnie wysokich, parametrach, w tym silników Audi i VW oraz tych, w których jest wymagany poziom jakości ACEA C3