Enviro+GF-5 jest wysokiej jakości, w pełni syntetycznym olejem silnikowym, charakteryzującym się lepkością 5w30 według SAE.Enviro+ GF-5 przewyższa normę API SN, spełnia normę ILSAC GF-5 oraz posiada aprobatę GM Dexos 1.Enviro+ GF-5 jest olejem posiadającym obniżoną ( średnią ) zawartość popiołów (mid SAPS )
ZASTOSOWANIE
Enviro+ GF-5 jest przeznaczony do zastosowania w nowoczesnych silnikach 4,6 i 8+ cylindrowych, wielozaworowych w tym VVT, z wieloma wałkami rozrządu, wolnossących, turbodoładowanych.
Enviro+ GF-5 w szczególności jest rekomendowany dla pojazdów General Motors napędzanych benzyną, wyprodukowanych po 08.2011, wymagających spełnienia specyfikacji GM Dexos 1.
Enviro+ GF-5 jest przeznaczony również do zastosowania w pojazdach Chrysler Jeep z silnikami Pentastar V6 z wymaganą specyfikacją MS-6395 oraz w silnikach Forda serii BF-FG, jak również w silnikach V8 wymagających spełnienia specyfikacji Ford M2C946-A.
Może być również stosowany w następujących pojazdach:
Produkt zaaprobowany przez producentów pozwalający zachować gwarancję i właściwości techniczne pojazdu. Spełnia najnowsze normy API SN, zapewniając najlepszą ochronę przed zużyciem, minimalne gromadzenie się osadów oraz mniejszy osad na tłoku
Wydłużone okresy pracy silnika bez konieczności wymiany oleju
Doskonała ochrona podzespołów do kontroli emisji spalin takich jak katalizatory.
Utrzymanie właściwej lepkości nawet podczas użytkowania w bardzo wysokiej temperaturze
Doskonałe osiągi przy rozruchu zimnego silnika, minimalizujące tarcie i zużycie przy rozruchu
Wspiera pracę silnika podczas rozruchu, ograniczając tarcie oraz zużywanie się elementów napędu.
Odpowiedni do wielu rodzajów silników benzynowych i LPG.
Enviro+ GF-5 jest przeznaczony do zastosowania w nowoczesnych silnikach 4,6 i 8+ cylindrowych, wielozaworowych w tym VVT, z wieloma wałkami rozrządu, wolnossących, turbodoładowanych.
Havoline Energy 5W-30 – Wysokiej jakości syntetyczny olej silnikowy zalecany do nowoczesnych pojazdów samochodowych następujących marek: Ford, Jaguar Land Rover i Renault.
W 100% syntetyczny olej specjalnie opracowany do najnowszych silników Diesla grupy Renault (Renault, Dacia, Samsung, Nissan), wyposażonych w filtr cząstek stałych wymagających olejów spełniających normy RN 0720 i spełniających normy emisji spalin EURO IV i EURO V.
Syntetyczny olej silnikowy, o obniżonej zawartości SAPS, przeznaczony głównie do pierwszej generacji samochodów osobowych i dostawczych z filtrami cząstek stałych znajdujących się w okresie pogwarancyjnym.
Opracowany aby spełnić wysokie wymagania silników o szczególnie wysokich, parametrach, w tym silników Audi i VW oraz tych, w których jest wymagany poziom jakości ACEA C3
Shell Helix Diesel Plus VA jest półsyntetycznym olejem przeznaczonym do silnikow Diesla z pompowtryskiwaczami zaprojektowanymi przez firmę Volkswagen, Audi, Skoda i Seat.
RAVENOL FDS SAE 5W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, olej silnikowy o niskim współczynniku tarcia, wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla
Mihel Ceramic Oil 9100 stanowi najnowsze osiągnięcie w dziedzinie technologii środków smarnych. Ze względu na zastosowaną unikalną technologię połączenia baz olejowych i pakietów dodatków wraz z komponentami nano ceramicznymi, udało się uzyskać oleje, które cechują się znacznie lepszymi właściwościami fizykochemicznymi niż tradycyjne oleje silnikowe.
Najnowszej generacji syntetyczne oleje silnikowe. Oparte na w pełni syntetycznej bazie olejowej i najbardziej zaawansowanych na świecie dodatkach uszlachetniających. Oleje silnikowe SynPower spełniają, a nawet przewyższają wymagania wiodących producentów samochodów osobowych, dostawczych i lekkich samochodów ciężarowych.
Olej silnikowy Synpower DX1 SAE 5W-30 spełnia nowo przyjętą klasyfikację API SN Plus, chroniąc silniki GDI (Gasoline Direct Injection) przed przedwczesnym zapłonem przy niskiej prędkości obrotowej (LSPI).