- Chwilowo niedostępny

local_shipping DARMOWA DOSTAWA już od 249zł
RAVENOL DXG SAE 5W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych aut osobowych, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Dzięki technologii USVO® osiągnięto wyjątkowo wysoką stabilność lepkości. Wyeliminowano wady polimerów podnoszących indeks lepkości, jednocześnie wykorzystując ich zalety. Zwiększyło to ochronę silnika, jego osiągi oraz czystość w okresach między wymianami oleju. Technologia USVO® sprawia, że produkt nie wykazuje żadnych strat ścinania podczas całego okresu między wymianami i jest wyjątkowo stabilny dla procesów utleniania. Wykorzystuje pozytywne właściwości wolframu, aby wygładzić strukturę powierzchni silnika, zmniejszając tarcie i zużycie oraz znacznie poprawiając wydajność mechaniczną. Zapewnia bezpieczny klin smarny nawet w bardzo wysokich temperaturach roboczych oraz doskonałe właściwości rozruchu zimnego silnika. Chroni przed korozją i stratami oleju poprzez utlenianie lub koksowanie. Pozwala na wydłużone okresy między wymianami oleju zgodnie z zaleceniami producenta. Dzięki swojej formulacji minimalizuje prawdopodobieństwo wystąpienia przedwczesnego zapłonu paliwa (LSPI).
Stosowany jako lekkobieżny olej klasy premium w nowoczesnych silnikach benzynowych. Zatwierdzony przez Opel/General Motors jako spełniający najnowszą normę GM dexos1 w każdych warunkach eksploatacji. Może być również stosowany do podanych specyfikacji Ford, Chrysler i Honda.
API SN Plus, API SN (RC), ILSAC GF-5, License: API SN Plus, API SN Resource Conserving, ILSAC GF-5
GM dexos1™ Gen 2 (License No. D10709HK081)
Chrysler MS-6395, MS-13340; Fiat 9.55535-CR1; Ford WSS-M2C946-A/-B1, WSS-M2C929-A; Honda/Acura HTO-06
Właściwości | Jednostka | Dane | Badanie zgodnie z | |
Kolor | brązowy | |||
Gęstość | przy 20 oC | kg/m3 | 846,0 | EN ISO 12185 |
Lepkość | przy 40 oC | mm2/s | 65,6 | DIN 51 562 |
przy 100 oC | mm2/s | 11,1 | DIN 51 562 | |
Wskaźnik lepkości VI | 163 | DIN ISO 2909 | ||
Lepkość strukturalna CCS | przy -30 oC | mPa*s | 3990 | ASTM D5293 |
Pompowalność niskotemperaturowa (MRV) | przy -35 oC | mPа*s | 11.800 | ASTM D 4684 |
Temperatura płynięcia | oC | -57 | DIN ISO 3016 | |
Test Noack (odparowalność) | % | 6,0 | ASTM D5800/a | |
Temperatura zapłonu | oC | 244 | DIN ISO 2592 | |
TBN (całkowita liczba zasadowa) | mg KOH/g | 7,8 | ASTM D2896 | |
Popiół siarczanowy | % | 0,8 | DIN 51 575 | |
Lepkość dynamiczna (HTHS) | przy 150 oC | mPа*s | 3,25 | ASTM D5481 |
Sposoby dostawy | Nazwa | Czas wysyłki | Cena |
---|---|---|---|
![]() | InPost Paczkomaty 24/7 | Dostawa w 24-48h | 12,99 zł |
![]() | InPost - Kurier | Dostawa w 24-48h | 14,99 zł |
![]() | DPD - Kurier | Dostawa w 24-48h | 18,99 zł |
![]() | Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) | Białystok, ul. Hetmańska 70 | Za darmo! |
![]() | Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) | Białystok ul. Rycerska 1 | Za darmo! |
Indeks: 1111124-001-01-999
RAVENOL DXG SAE 5W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych aut osobowych, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Indeks: 1111124-005-01
RAVENOL DXG SAE 5W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych aut osobowych, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Indeks: OLE002228
Havoline Ultra R 5W-30 – Wysokiej jakości syntetyczny olej silnikowy. Specjalnie opracowany z myślą o samochodach marki Renault wymagających oleju spełniającego normę RN 0720.
Indeks: OLE003009
Syntetyczny, wielosezonowy olej silnikowy opracowany na podstawie wysokiej jakości olejów bazowych i odpowiednio dobranych dodatków uszlachetniających zapewnienia najwyższą długotrwałą wydajność i ochronę silnika w każdych warunkach eksploatacji.
Indeks: OLE002825
Oryginalny olej silnikowy marki Nissan specjalnie opracowany i przeznaczony wyłącznie dla silników Diesla mark Nissan wyposażonych w filtr cząstek stałych DPF.
Indeks: OLE001121
Fully synthetic, MID SAPS, do silników benzynowych, Diesel oraz hybrydowych.
Indeks: OLE001081
Ford Castrol Magnatec Professional A5 5W30 jest jedynym olejem rekomendowanymi przez Forda. Ford stosował go przy konstruowaniu swoich silników.
Indeks: OLE001728
HC-Syntetyczny olej silnikowy do nowoczesnych silników Renault wyposażonych w filtr cząstek stałych.
Indeks: OLE002596
Nowoczesny, uniwersalny olej silnikowy do bardzo wysilonych silników. Olej szczególnie polecany do pojazdów po modyfikacjach mechanicznych i użytkowanych w motorsporcie.
Indeks: OLE000271
100 % SYNTETYCZNY OLEJ SILNIKOWY DO SILNIKÓW BENZYNOWYCH I DIESLA
Indeks: OLE003172
Syntetyczny olej silnikowy przeznaczony do pojazdów osobowych i lekkich dostawczych wyposażonych w silniki benzynowe i wysokoprężne gdzie wymagane jest stosowanie olejów z normą Ford WSS M2C913-D.
Indeks: OLE002815
FUCHS TITAN GT1 PRO C3 5W30 XTL - to najwyższej jakości olej silnikowy, oparty na technologii XTL. Dedykowany jest do samochodów osobowych i dostawczych z silnikami benzynowymi i Diesla, w których przewidziano wydłużony okres między wymianami (LongLife).
Indeks: 1111144-001-01-999
RAVENOL VMS SAE 5W-30 to w pełni syntetyczny olej silnikowy w technologii CleanSynto® do silników benzynowych i wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa
Indeks: OLE000304
Havoline ProDS V 5W-30 – Najwyższej jakości syntetyczny olej silnikowy. Zalecany do pojazdów samochodowych następujących marek: VW, BMW, Porsche, Mercedes-Benz oraz Chrysler.
Indeks: OLE000878
Najnowoczesniejszy olej silnikowy stworzony w Technologii Syntetycznej ELF, całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla.
RAVENOL DXG SAE 5W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych aut osobowych, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Dzięki technologii USVO® osiągnięto wyjątkowo wysoką stabilność lepkości. Wyeliminowano wady polimerów podnoszących indeks lepkości,