- Chwilowo niedostępny

local_shipping DARMOWA DOSTAWA już od 299zł
Wielosezonowy olej lekkobieżny klasy premium wykonany w oparciu o technologię syntezy HC, przeznaczony do silników z zapłonem iskrowym i silników wysokoprężnych samochodów osobowych wyposażonych lub niewyposażonych w turbodoładowanie. Świetnie nadaje się do stosowania w pojazdach wyposażonych w systemy filtrowania cząstek stałych odpowiednio do zaleceń producenta.
IGHTEC SYNT RS SAE 5W-30 HC-C2 to olej silnikowy na bazie wyselekcjonowanych olejów syntetycznych HC, stworzony
specjalnie do nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych. Spełnia m.in. wymagania specyfikacji ACEA C2
dzięki niskiej zawartości popiołu siarczanowego (SA) i obniżonej lepkości HTHS (High Temperatur High Shear).
HIGHTEC SYNT RS SAE 5W-30 HC-C2 chroni filtr cząstek stałych dzięki zredukowanej zawartości popiołu siarczanowego,
jednocześnie oferując duży potencjał w zakresie oszczędności paliwa dzięki optymalnej charakterystyce „lekkobieżności” i
obniżonej lepkości HTHS. HIGHTEC SYNT RS SAE 5W-30 HC-C2 stosowany jest zgodnie z zaleceniami producenta w
pojazdach z silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi z i bez turbosprężarki i filtra cząstek stałych.
Sposoby dostawy | Nazwa | Czas wysyłki | Cena |
---|---|---|---|
![]() | InPost Paczkomaty 24/7 | Dostawa w 24-48h | 13,99 zł |
![]() | InPost - Kurier | Dostawa w 24-48h | 15,99 zł |
![]() | DPD - Kurier | Dostawa w 24-48h | 18,99 zł |
![]() | Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) | Białystok, ul. Hetmańska 70 | Za darmo! |
![]() | Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) | Białystok ul. Rycerska 1 | Za darmo! |
Indeks: 20113-0010-99
Wielosezonowy olej lekkobieżny klasy premium wykonany w oparciu o technologię syntezy HC.
Indeks: OLE001671
Havoline Energy 5W-30 – Wysokiej jakości syntetyczny olej silnikowy zalecany do nowoczesnych pojazdów samochodowych następujących marek: Ford, Jaguar Land Rover i Renault.
Indeks: OLE000962
W 100% syntetyczny olej silnikowy (Low-SAPS) opracowany do doładowanych silników Diesla oraz benzynowych także z wtryskiem bezpośrednim.
Indeks: OLE002360
ENEOS Premium Hyper Multi 5W30 jest w pełni syntetycznym olejem silnikowym o wysokiej wydajności klasy premium.
Indeks: 117552B2
Olej Neste Pro F 5W-30 jest produktem syntetycznym do silników, w których wymagany jest olej o niskim tarciu i czystym spalaniu.
Indeks: 1111121-001-01-999
RAVENOL HDS Hydrocrack Diesel Specific SAE 5W-30 to syntetyczny, paliwooszczędny i lekkobieżny olej silnikowy Low SAPS w technologii CleanSynto® do silników wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Indeks: OLE000785
SELENIA WR PURE ENERGY jest całkowicie syntetycznym olejem o nowej fabule, będącym w stania zaspokoić wymagania konstruktorów silników diesel najnowszej generacji.
Indeks: OLE000332
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium o niskiej zawartości popiołów samochodów osobowych — zmniejsza emisje szkodliwych składników spalin podnosi oszczędność paliwa.
Indeks: OLE000313
Specjalna formuła oleju chroni silnik i obniża zużycie paliwa.
Indeks: OLE000841
Olej Toyota 5W-30 Fuel Economy jest przeznaczony do samochodów z silnikami o zapłonie iskrowym. W większości samochodów Toyoty wyposażonych w silniki VVT-i stosuje się ten wysokiej jakości olej już w fabryce.
Indeks: 1111139-004-01-999
RAVENOL FDS SAE 5W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, olej silnikowy o niskim współczynniku tarcia, wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla
Indeks: OLE000836
najwyższej jakości, syntetyczny, wielosezonowy olej silnikowy typu low SAPS (o obniżonej zwartości siarki, popiołu siarczanowego i fosforu). Został stworzony w oparciu o nowoczesną technologię
Indeks: OLE002980
Enviro+ GF-5 jest przeznaczony do zastosowania w nowoczesnych silnikach 4,6 i 8+ cylindrowych, wielozaworowych w tym VVT, z wieloma wałkami rozrządu, wolnossących, turbodoładowanych.
Wielosezonowy olej lekkobieżny klasy premium wykonany w oparciu o technologię syntezy HC, przeznaczony do silników z zapłonem iskrowym i silników wysokoprężnych samochodów osobowych wyposażonych lub niewyposażonych w turbodoładowanie.