• Ostatnie sztuki
ELF Evolution Full-Tech RPX 5W30 5L  - syntetyczny olej silnikowy | Sklep online Galonoleje.pl

ELF Evolution Full-Tech RPX 5W30 5L - syntetyczny olej silnikowy

OLE001830
2217515
Elf
W magazynie - Wysyłka w 24h
10 szt.

Adres sklepu Ilość
Białystok, ul. Hetmańska 70 7 szt.
Białystok, ul. Rycerska 1 2 szt.

Dostępne warianty:

Cena
162,90 zł
Ilość

Dostawa już od: 7,99 zł info

local_shipping Do darmowej dostawy brakuje: 299,00 zł

Opis

Olej silnikowy ELF Evolution Full-Tech RPX 5W-30 5L

ELF Evolution Full-Tech RPX 5W-30 to zaawansowany olej silnikowy stworzony w oparciu o nowoczesną technologię syntetyczną ELF. Produkt ten został opracowany specjalnie, aby sprostać szerokim i rygorystycznym wymaganiom technicznym czołowych europejskich producentów samochodów, takich jak Renault, PSA (Peugeot/Citroën) oraz Mercedes-Benz.

Jest to olej typu Low SAPS, w pełni kompatybilny z najnowszymi systemami oczyszczania spalin, w tym filtrami cząstek stałych (DPF, GPF), układami SCR, NOx-Trap oraz TWCC.

Kluczowe korzyści dla Twojego silnika

Stosowanie oleju ELF Evolution Full-Tech RPX 5W-30 zapewnia wymierne korzyści w codziennej eksploatacji pojazdu:

  • Ochrona przed LSPI: Formuła oleju została specjalnie opracowana, aby zapobiegać zjawisku przedwczesnego zapłonu przy niskich prędkościach obrotowych (LSPI), chroniąc silnik przed poważnymi uszkodzeniami.

  • Dłuższa żywotność filtrów DPF/GPF: Olej maksymalizuje skuteczność i żywotność filtrów cząstek stałych, zapobiegając ich przedwczesnemu zatykaniu.

  • Znakomita ochrona przed zużyciem: Zapewnia optymalną ochronę kluczowych elementów silnika, takich jak tłoki, pierścienie i tuleje.

  • Czystość silnika: Dzięki zawartości detergentów i dodatków dyspersyjnych, olej aktywnie zapobiega tworzeniu się szlamów i osadów, utrzymując wnętrze silnika w czystości.

  • Niskie zużycie oleju: Niska lotność i wysoka odporność na utlenianie przekładają się na rzadszą konieczność dolewek.

Zastosowanie i specyfikacje

Olej ten jest idealnym wyborem dla nowoczesnych silników benzynowych i Diesla, wymagających oleju o specyfikacji API SP oraz ACEA C2/C3.

Aprobaty i homologacje producentów:

  • RENAULT: RN17 (kompatybilny wstecznie z RN0710 i RN0700)

  • PSA (Peugeot/Citroën): B71 2290

  • MERCEDES-BENZ: MB-Approval 229.52 (spełnia także wymagania MB 229.51, MB 229.31, MB 226.52)

Produkt jest również odpowiedni do pojazdów marek:

  • FIAT: 9.55535-S1

  • IVECO: 18-1811

  • TOYOTA

Parametry techniczne

  • Lepkość w 100°C: 11,15 mm²/s

  • Wskaźnik lepkości: 165

  • Temperatura płynięcia: -39°C

  • Temperatura zapłonu: 237°C

  • Popioły siarczanowe: 0,7% m/m

  • Liczba zasadowa (TBN): 8,6 mgKOH/g

Szczegóły produktu
OLE001830
10 Przedmioty

Opis

Klasa lepkości 5W30
Aprobaty Mercedes 229.52 Ulepszona, nowocześniejsza wersja normy 229.51 229.51. Została zaprojektowana w 2013 roku specjalnie dla najnowszych silników diesla Mercedes-Benz BlueTEC (z systemem AdBlue). Stworzona specjalnie, aby radzić sobie z nowoczesnymi paliwami zawierającymi bi
Aprobaty Fiat 9.55535-S1 Norma dla olejów o lepkości 5W-30 (ACEA C2), nastawiona na oszczędność paliwa i ochronę filtrów cząstek stałych (DPF). Jest dedykowana głównie silnikom Diesla (np. 1.3 i 1.6 MultiJet), gdzie wymagany jest olej lekko bieżny, ułatwiający pracę jednostki napędowej.
Aprobaty Renault RN0700 Podstawowa norma przeznaczona głównie do wolnossących silników benzynowych oraz starszych diesli (np. 1.5 dCi) nieposiadających filtra cząstek stałych (DPF). Zapewnia odpowiednie smarowanie przy standardowej, codziennej eksploatacji, chroniąc silnik przed zużyciem i osadami.
Aprobaty Renault RN0710 Norma stworzona dla silników benzynowych z turbodoładowaniem (w tym usportowionych wersji Renault Sport) oraz mocniejszych diesli bez filtra DPF. Wymaga stosowania olejów o wysokiej stabilności (zazwyczaj 5W-40), które gwarantują trwały film olejowy nawet przy bardzo wysokich temperaturach i dużym obciążeniu turbosprężarki.
Aprobaty PSA B71 2290 To najpopularniejsza norma typu "Low-SAPS" o lepkości 5W-30, stosowana w większości diesli (HDi) i starszych silnikach benzynowych z filtrami cząstek stałych. Zapobiega zjawisku LSPI (przedwczesny zapłon) w silnikach benzynowych i chroni filtr DPF przed szybkim zapchaniem.
Aprobaty Renault RN17 Nowoczesna, uniwersalna norma o lepkości 5W-30, która zastępuje starsze specyfikacje w nowych silnikach benzynowych (TCe) i diesla (Blue dCi). Chroni filtry GPF i DPF, a dzięki wstecznej kompatybilności może być stosowana zamiast norm RN0700/RN0710 w starszych autach benzynowych.
Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA C3 Najpopularniejsza na rynku norma dla nowoczesnych aut z filtrem cząstek stałych (DPF/FAP) i katalizatorem trójdrożnym. Olej typu "Mid SAPS" (średniopopiołowy) – stanowi idealny kompromis między ochroną silnika a żywotnością systemów ekologicznych. Standar
Rodzaj oleju Syntetyczne
Pojemność 5L
Przeznaczenie Samochody osobowe
Sposoby dostawy Nazwa Czas wysyłki Cena
InPost Paczkomaty 24/7 InPost Paczkomaty 24/7 Dostawa w 24-48h 13,99 zł
InPost - Kurier InPost - Kurier Dostawa w 24-48h 15,99 zł
ORLEN Paczka ORLEN Paczka Dostawa w 24h od dnia nadania 7,99 zł
DPD - Kurier DPD - Kurier Dostawa w 24-48h 18,99 zł
Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) Białystok ul. Hetmańska 70 Za darmo!
Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) Białystok ul. Rycerska 1 Za darmo!

Producent

12 innych produktów w tej samej kategorii:

Indeks: OLE000961

Motul

MOTUL 8100 Eco-Clean+ C1 5w30 1L - syntetyczny olej silnikowy

MOTUL 8100 Eco-Clean+ C1 5W-30 to syntetyczny olej o niskim HTHS i klasie Low SAPS. Idealny dla silników benzynowych i Diesla (EURO 4, 5, 6) z DPF. Zapewnia oszczędność paliwa (≥3.0%), ochronę systemów oczyszczania spalin i doskonałe właściwości smarne. Posiada aprobaty ACEA C1, FORD WSS-M2C934-B, JAGUAR LAND ROVER STJLR.03.5005 oraz rekomendacje MAZDY.

Cena 51,90 zł
Więcej
W magazynie - Wysyłka w 24h