TOTAL Quartz Ineo ECS 5W30 5L - syntetyczny olej silnikowy
W dzisiejszych czasach silniki pracują w wysokich temperaturach i przy dużych ciśnieniach roboczych. Sprzyja to utlenianiu oleju i wpływa negatywnie na strukturę molekularną, co prowadzi do zwiększenia oporów, zanieczyszczeń i osadów w silniku. TOTAL QUARTZ INEO ECS 5W-30 z technologią ART (Age Resistance Technology) to zaawansowana, bardzo nowoczesna formuła zapewniająca doskonałe właściwości przeciwutleniające i przeciwzużyciowe oleju silnikowego, co zapewnia doskonałą ochronę przed tworzeniem się szlamu, osadów i zużyciem silnika
Zastosowanie TOTAL Quartz Ineo ECS 5W30:
Olej typu Low SAPS, o niskiej zawartości popiołów, w technologii syntetycznej stworzony specjalnie dla silników marek PEUGEOT, CITROËN i DS. Poprawia oszczędność paliwa i optymalizuje pracę układów oczyszczania spalin, takich jak filtr cząstek stałych. • TOTAL QUARTZ INEO ECS 5W-30 to specjalny paliwooszczędny olej drugiej generacji: może być używany we wszystkich silnikach Diesla, zarówno starszych jak i obecnych. Jest odpowiedni także do większości silników benzynowych. • TOTAL QUARTZ INEO ECS 5W-30 ma zasadnicze znaczenie dla zapewnienia skutecznego działania filtrów cząstek stałych i nadaje się również do stosowania z innymi systemami oczyszczania spalin. • TOTAL QUARTZ INEO ECS 5W-30 jest odpowiedni do stosowania w najbardziej wymagających planach serwisowychi najtrudniejszych warunkach jazdy (autostrada, gęsty ruch miejski itp.)
Paliwooszczędność:Oszczędność paliwa aż do 6% podczas rozruchu, oszczędność paliwa średnio 2,5% podczasmieszanych warunków w porównaniu do oleju referencyjnego w teście ACEA (test odbyty na silniku Citroën C4 1.6HDi).
Ochrona środowiska:”ECS-Emission Control System” obniża emisję CO2oraz innych zanieczyszczeń. Opróczzwiększenia wydajności filtra cząstek stałych, niższe zużycie paliwa oznacza niższą emisję CO2. Niska zawartośćfosforu i siarki zapewnia doskonałą ochronę systemom oczyszczania spalin, optymalizuje ich żywotność. Emisje NOxsąrównież kontrolowaneiobniżane.
Normy i specyfikacje TOTAL Quartz Ineo ECS 5W30:
Klasyfikacje międzynarodowe:
ACEA C2
Spełnia wymóg:
FIAT 9.55535-S1
IVECO FPT SC1
Zatwierdzony:
PSA B71 2290
Nadaje się do:
TOYOTA
Właściwości fizyko-chemiczne TOTAL Quartz Ineo ECS 5W30:
Jest to nowej generacji olej silnikowy typu „low SAP”. Został on opracowany przy ścisłej współpracy z PEUGEOT i CITROEN. Olej Quartz INEO ECS 5W30 produkowany jest w najnowszej technologii pozwalającej nie tylko na zmniejszenie zużycia paliwa, ale na stosowanie w pojazdach wyposażonych wsystemy oczyszczania spalin jak DPF (Diesel Particulate Filter)
MANNOL Energy Combi LL to wielosezonowy syntetyczny olej silnikowy do nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych diesla z turbodoładowaniem i pompowtryskiwaczami.
RAVENOL FEL SAE 5W-30 to w pełni syntetyczny olej silnikowy Mid SAPS w technologii CleanSynto® do silników benzynowych i wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa,
RAVENOL FEL SAE 5W-30 to w pełni syntetyczny olej silnikowy Mid SAPS w technologii CleanSynto® do silników benzynowych i wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa,
Opracowany aby spełnić wysokie wymagania silników o szczególnie wysokich, parametrach, w tym silników Audi i VW oraz tych, w których jest wymagany poziom jakości ACEA C3
Olej silnikowy Spec Premium C3 Synthetic SN/SM/CF 5W/30 produkowany jest na bazie olejów syntetycznych i najbardziej innowacyjnych pakietach dodatków uszlachetniających
Olej Toyota SAE 5W-30 PFE (Premium Fuel Economy) wydłuża trwałość katalitycznego układu oczyszczania spalin (w szczególności układów wyposażonych w filtr cząstek stałych DPF) i zapewnia doskonałe osiągi silnika.
RAVENOL FO SAE 5W-30 to w pełni syntetyczny olej silnikowy w technologii CleanSynto® do silników benzynowych i wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa
Oryginalny olej silnikowy marki Nissan specjalnie opracowany i przeznaczony wyłącznie dla silników Diesla mark Nissan wyposażonych w filtr cząstek stałych DPF.