RAVENOL Motobike 4-T Ester SAE 10W-40 jest przyszłościowym olejem silnikowym, opracowanym specjalnie dla silników 4-suwowych, jako niezawodny i znoszący wysokie obciążenia środek smarny do wymagających silników motocyklowych z mokrym sprzęgłem (sprzęgło smarowane olejem). Zapewnia paliwooszczędną eksploatacje silnika oraz znikome straty oleju przez parowanie. Wspaniałe zachowanie podczas rozruchu zimnego silnika zapewnia optymalne bezpieczeństwo smarowania w zimnej fazie pracy.
Sprosta wymogom najnowszej generacji, zaawansowanych technologicznie silników o dużej mocy wszystkich motocykli, dla których wymagana jest specyfikacja SAE 10W-40.
Właściwości RAVENOL Motobike 4T 10W40 4L - syntetyczny olej motocyklowy:
szybkie smarowanie silnika
niska skłonność do parowania, co zmniejsza zużycie oleju
zabezpiecza przed zaszlamieniem, zanieczyszczeniem nagarem, zażywiczeniem i korozją również w trudnych warunkach stosowania
zapewnia funkcjonowanie hydropopychaczy we wszystkich temperaturach
brak osadów pochodzenia olejowego w komorach spalania, w strefie pierścieni tłokowych i na zaworach
niezmienna lepkość podczas całego okresu użytkowania, wysoki wskaźnik lepkości
RAVENOL Motobike 4-T Ester SAE 10W-40 jest przyszłościowym olejem silnikowym, opracowanym specjalnie dla silników 4-suwowych, jako niezawodny i znoszący wysokie obciążenia środek smarny do wymagających silników motocyklowych z mokrym sprzęgłem (sprzęgło smarowane olejem).
W 100% syntetyczny motocyklowy olej Double Ester-Technology. Dzięki swojej klasie lepkości zalecany przez większość producentów motocykli na całym świecie. Wysoka lepkość wysokotemperaturowa HTHS zapewnia ochronę silnika w ciężkich warunkach pracy. Przewyższa wymagania JASO MA - w pełni kompatybilny z mokrymi sprzęgłami.
Syntetyczny olej zapewniający maksymalne osiągi czterosuwowych silników motocyklowych, pracujących w warunkach najwyższych obciążeń. Olej polecany do silników motocykli wyścigowych.
Oleje motocyklowe Valvoline do czterosuwowych silników motocyklowych zostały opracowane na specjalnie wyselekcjonowanej bazie olejowej by zapewnić szybki rozruch silnika i szybkie smarowanie w szerokim zakresie temperatur. Doskonale sprawdzają się w motocyklach z "mokrym sprzęgłem".
W pełni syntetyczny, estrowy olej do mocno obciążonych 4-suwowych silników motocyklowych oparty na XP Technology, która charakteryzuje się wysoką odpornością na ścinanie i niską odparowalnością,
Syntetyczny olej zapewniający maksymalne osiągi czterosuwowych silników motocyklowych, pracujących w warunkach najwyższych obciążeń. Olej polecany do silników motocykli wyścigowych.
Castrol Power 1 4T 10W-40 to zaawansowany technologicznie syntetyczny olej silnikowy przeznaczony do motocykli o sportowych osiągach. Jest to najwyższej jakości olej, który dzięki formule POWER RELEASE zapewnia osiąganie i utrzymywanie maksymalnej mocy silnika.
W 100% syntetyczny olej wykonany z estrowych olejów bazowych. Dzięki swojej klasie lepkości zalecany przez większość producentów motocykli na całym świecie.
W 100% syntetyczny motocyklowy olej Double Ester-Technology. Dzięki swojej klasie lepkości zalecany przez większość producentów motocykli na całym świecie. Wysoka lepkość wysokotemperaturowa HTHS zapewnia ochronę silnika w ciężkich warunkach pracy. Przewyższa wymagania JASO MA - w pełni kompatybilny z mokrymi sprzęgłami.
Semi-syntetyczny olej silnikowy zalecany do 4-suwowych motocykli wszystkich typów. Zachowuje swoje właściwości przez długi czas, przez co idealnie nadaje się do wysilonych silników motocyklowych. Ułatwia rozruch zimnego silnika.
Syntetyczny olej silnikowy VALVOLINE SYNPOWER o lepkości 10W40 przeznaczony jest do czterosuwowych silników motocyklowych, w tym także do modeli wyposażonych w mokre sprzęgło.