- Ostatnie sztuki
- Chwilowo niedostępny
local_shipping DARMOWA DOSTAWA już od 299zł
Całkowicie syntetyczny wysokowydajny olej silnikowy o zoptymalizowanej charakterystyce lepkościowo-temperaturowej.
Stworzony specjalnie do nowoczesnych i sportowych silników benzynowych i wysokoprężnych w samochodach osobowych,
wolnossących i turbodoładowanych.
Opis
HIGHTEC SYNTH RS SAE 0W-40 to wysokowydajny olej
silnikowy o zoptymalizowanej lepkości, wyprodukowany na bazie
całkowicie syntetycznych poli-alfa-olefin (PAO). Wysoka
wydajność oleju jest pochodną współdziałania całkowicie
syntetycznych olejów bazowych z ich naturalnie wysokim
indeksem lepkości VI i nowoczesnych dodatków
uszlachetniających.
Aplikacja
HIGHTEC SYNTH RS SAE 0W-40 charakteryzuje się
doskonałymi właściwościami podczas zimnego rozruchu silnika
oraz szybkim smarowaniem w bardzo niskich temperaturach.
Jednocześnie zapewnia stabilny film olejowy, który zabezpiecza
przed zużyciem nawet przy gorącym oleju i pod ekstremalnym
obciążeniem. HIGHTEC SYNTH RS SAE 0W-40 jest szczególnie
zalecany w przypadku sportowego trybu jazdy i przy
wykorzystywaniu pełnej mocy, jak również w trudnych warunkach
atmosferycznych.
Produkt odpowiada normom EU
Dodatkowo ten produkt jest rekomendowany, jeśli w
instrukcji podane są następujące wymagania
Korzyści
oszczędność paliwa dzięki charakterystyce
„lekkobieżności”
bezpieczny zimny rozruch silnika i szybkie smarowanie
silnika również w bardzo niskich temperaturach
bezpieczna eksploatacja przez cały rok dzięki
doskonałej charakterystyce
lepkościowo-temperaturowej i wysokiej odporności na
ścinanie
stabilny i trwały film olejowy i optymalna ochrona przed
zużyciem nawet przy gorącym oleju i pod
ekstremalnym obciążeniem
najwyższa stabilność oksydacyjna na bazie całkowicie
syntetycznych olejów bazowych PAO i
najnowocześniejszych dodatków uszlachetniających
doskonale nadaje się do silników turbodoładowanych
niezawodny w zapobieganiu zaklejeniu, zalakowaniu i
zakoksowaniu cylindrów, tłoków, zaworów i
turbosprężarek
najwyższej klasy olej racjonalizujący o wielofunkcyjnym
zastosowaniu w silnikach wysokoprężnych i
benzynowych różnych producentów
niezawodna ochrona przed „czarną mazią”
niskie zużycie oleju dzięki bardzo niskim stratom na
skutek parowania
mieszalny i kompatybilny z konwencjonalnymi i
syntetycznymi olejami silnikowymi Aby w pełni
wykorzystać zalety produktu HIGHTEC SYNTH RS
SAE 0W-40, zaleca się całkowitą wymianę oleju.0
| Klasa lepkości | 0W40 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | CF | To starsza, oficjalnie wycofana już norma, przeznaczona dla silników Diesla z wtryskiem pośrednim oraz maszyn starszego typu, które nie posiadają filtrów cząstek stałych (DPF). Zapewniała dobrą ochronę przed osadami i korozją przy używaniu paliwa o wyższej zawartości siarki, typowego dla lat 90. Obecnie oznaczenie to spotyka się jeszcze na butelkach jako informacja, że olej nadaje się do smarowania prostych, starszych konstrukcji wysokoprężnych. |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | SN | Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr |
| Aprobaty | BMW Longlife-01 (LL-01) | Przeznaczony głównie do starszych silników benzynowych oraz diesli bez filtra DPF. Zapewnia wysoką ochronę silnika, ale nie jest zalecany do najnowszych układów wydechowych. |
| Aprobaty | VW 505.00 | Klasyczna norma dla starszych silników diesla bez filtra DPF. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km). |
| Aprobaty | Mercedes 229.5 | Olej o wysokiej wytrzymałości do silników benzynowych i starszych diesli, które nie posiadają filtra DPF. Nie należy go mylić z normą 229.51 (nie jest niskopopiołowy). |
| Aprobaty | PSA B71 2296 | |
| Aprobaty | Fiat 9.55535-M2 | |
| Aprobaty | Ford WSS M2C937-A | |
| Aprobaty | Fiat 9.55535-N2 | |
| Aprobaty | Fiat 9.55535-Z2 | |
| Aprobaty | Porsche A40 | To klasyczna norma dla silników benzynowych bez filtrów cząstek stałych (GPF), stosowana w większości modeli wyprodukowanych przed 2018 rokiem (np. 911, Cayenne). Wymaga wysokiej odporności na ścinanie (zazwyczaj 0W-40 lub 5W-40), zapewniając maksymalną ochronę silnika podczas sportowej i obciążonej jazdy. |
| Aprobaty | VW 502.00 | Klasyczna norma dla starszych silników benzynowych. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km). |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | A3/B4 | Klasyczna norma typu "Full SAPS" (wysokopopiołowa) dla silników benzynowych i diesli bez filtra DPF. Oferuje bardzo wytrzymały film olejowy i wysoką ochronę przy dużych obciążeniach. Idealna do starszych aut oraz silników, które nie muszą spełniać najnows |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | A3 | |
| Rodzaj oleju | Syntetyczne | |
| Pojemność | 1L |
| Sposoby dostawy | Nazwa | Czas wysyłki | Cena |
|---|---|---|---|
| InPost Paczkomaty 24/7 | Dostawa w 24-48h | 13,99 zł |
| InPost - Kurier | Dostawa w 24-48h | 15,99 zł |
| ORLEN Paczka | Dostawa w 24h od dnia nadania | 7,99 zł |
| DPD - Kurier | Dostawa w 24-48h | 18,99 zł |
| Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) | Białystok ul. Hetmańska 70 | Za darmo! |
| Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) | Białystok ul. Rycerska 1 | Za darmo! |
Indeks: OLE001237
CASTROL EDGE 0W-40 - jest w pełni syntetycznym, uniwersalnym olejem silnikowym zapewniającym pełne bezpieczeństwo nawet ekstremalnie eksploatowanym silnikom.
Indeks: 101749
Spec Gold Synthetic SN/CF 0W/40 to w pełni syntetyczny olej oparty na starannie dobranych wysokojakościowych syntetycznych olejach bazowych oraz pakiecie dodatków uszlachetniających.
Indeks: OLE000903
W pełni syntetyczny olej silnikowy – Najbardziej zaawansowana formuła Shell do wysokoobciążonych silników
Indeks: OLE001117
Synthoil Energy 0W-40 - w pełni syntetyczny olej lekkiego biegu do nowoczesnych silników.
Indeks: 101753
Spec Gold Synthetic SN/CF 0W/40 to w pełni syntetyczny olej oparty na starannie dobranych wysokojakościowych syntetycznych olejach bazowych oraz pakiecie dodatków uszlachetniających.
Indeks: OLE000815
W 100% syntetyczny do najnowszej generacji silników turbodoładowanych benzynowych i Diesla także z bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Indeks: OLE000904
W pełni syntetyczny olej silnikowy – Najbardziej zaawansowana formuła Shell do wysokoobciążonych silników
Indeks: 872589
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium do samochodów osobowych — zapewnia doskonałe osiągi i bardzo długie okresy pomiędzy wymianami oleju
Indeks: OLE000567
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium do samochodów osobowych — zapewnia doskonałe osiągi i bardzo długie okresy pomiędzy wymianami oleju
Indeks: 1111108-004-01-999
RAVENOL Super Synthetik Öl SSL SAE 0W-40 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Całkowicie syntetyczny wysokowydajny olej silnikowy o zoptymalizowanej charakterystyce lepkościowo-temperaturowej.
Stworzony specjalnie do nowoczesnych i sportowych silników benzynowych i wysokoprężnych w samochodach osobowych,
wolnossących i turbodoładowanych.