• Ostatnie sztuki
  • Chwilowo niedostępny
ROWE HIGHTEC SYNTH RS 0W40 1L | Sklep online Galonoleje.pl

ROWE HIGHTEC SYNTH RS 0W40 1L

20020-0010-99
20020-0010-99
Rowe
Chwilowo niedostępny
Cena
49,67 zł
Ilość

Dostawa już od: 7,99 zł info

local_shipping Do darmowej dostawy brakuje: 299,00 zł

Opis

ROWE HIGHTEC SYNTH RS 0W40 1L

Całkowicie syntetyczny wysokowydajny olej silnikowy o zoptymalizowanej charakterystyce lepkościowo-temperaturowej.
Stworzony specjalnie do nowoczesnych i sportowych silników benzynowych i wysokoprężnych w samochodach osobowych,
wolnossących i turbodoładowanych.


Opis
HIGHTEC SYNTH RS SAE 0W-40 to wysokowydajny olej
silnikowy o zoptymalizowanej lepkości, wyprodukowany na bazie
całkowicie syntetycznych poli-alfa-olefin (PAO). Wysoka
wydajność oleju jest pochodną współdziałania całkowicie
syntetycznych olejów bazowych z ich naturalnie wysokim
indeksem lepkości VI i nowoczesnych dodatków
uszlachetniających.


Aplikacja
HIGHTEC SYNTH RS SAE 0W-40 charakteryzuje się
doskonałymi właściwościami podczas zimnego rozruchu silnika
oraz szybkim smarowaniem w bardzo niskich temperaturach.
Jednocześnie zapewnia stabilny film olejowy, który zabezpiecza
przed zużyciem nawet przy gorącym oleju i pod ekstremalnym
obciążeniem. HIGHTEC SYNTH RS SAE 0W-40 jest szczególnie
zalecany w przypadku sportowego trybu jazdy i przy
wykorzystywaniu pełnej mocy, jak również w trudnych warunkach
atmosferycznych.


Produkt odpowiada normom EU

  • ACEA A3/B4
  • API SN
  • MB 229.5
  • Porsche A40
  • PSA B71 2296
  • VW 502 00/505 00


Dodatkowo ten produkt jest rekomendowany, jeśli w
instrukcji podane są następujące wymagania

  • API CF
  • BMW Longlife-01
  • Fiat 9.55535-M2/N2/Z2
  • Ford WSS-M2C937-A


Korzyści
oszczędność paliwa dzięki charakterystyce
„lekkobieżności”
bezpieczny zimny rozruch silnika i szybkie smarowanie
silnika również w bardzo niskich temperaturach
bezpieczna eksploatacja przez cały rok dzięki
doskonałej charakterystyce
lepkościowo-temperaturowej i wysokiej odporności na
ścinanie
stabilny i trwały film olejowy i optymalna ochrona przed
zużyciem nawet przy gorącym oleju i pod
ekstremalnym obciążeniem
najwyższa stabilność oksydacyjna na bazie całkowicie
syntetycznych olejów bazowych PAO i
najnowocześniejszych dodatków uszlachetniających
doskonale nadaje się do silników turbodoładowanych
niezawodny w zapobieganiu zaklejeniu, zalakowaniu i
zakoksowaniu cylindrów, tłoków, zaworów i
turbosprężarek
najwyższej klasy olej racjonalizujący o wielofunkcyjnym
zastosowaniu w silnikach wysokoprężnych i
benzynowych różnych producentów
niezawodna ochrona przed „czarną mazią”
niskie zużycie oleju dzięki bardzo niskim stratom na
skutek parowania
mieszalny i kompatybilny z konwencjonalnymi i
syntetycznymi olejami silnikowymi Aby w pełni
wykorzystać zalety produktu HIGHTEC SYNTH RS
SAE 0W-40, zaleca się całkowitą wymianę oleju.0

Szczegóły produktu
20020-0010-99
Nowy

Opis

Klasa lepkości 0W40
Klasa jakości wg klasyfikacji API CF To starsza, oficjalnie wycofana już norma, przeznaczona dla silników Diesla z wtryskiem pośrednim oraz maszyn starszego typu, które nie posiadają filtrów cząstek stałych (DPF). Zapewniała dobrą ochronę przed osadami i korozją przy używaniu paliwa o wyższej zawartości siarki, typowego dla lat 90. Obecnie oznaczenie to spotyka się jeszcze na butelkach jako informacja, że olej nadaje się do smarowania prostych, starszych konstrukcji wysokoprężnych.
Klasa jakości wg klasyfikacji API SN Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr
Aprobaty BMW Longlife-01 (LL-01) Przeznaczony głównie do starszych silników benzynowych oraz diesli bez filtra DPF. Zapewnia wysoką ochronę silnika, ale nie jest zalecany do najnowszych układów wydechowych.
Aprobaty VW 505.00 Klasyczna norma dla starszych silników diesla bez filtra DPF. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km).
Aprobaty Mercedes 229.5 Olej o wysokiej wytrzymałości do silników benzynowych i starszych diesli, które nie posiadają filtra DPF. Nie należy go mylić z normą 229.51 (nie jest niskopopiołowy).
Aprobaty PSA B71 2296
Aprobaty Fiat 9.55535-M2
Aprobaty Ford WSS M2C937-A
Aprobaty Fiat 9.55535-N2
Aprobaty Fiat 9.55535-Z2
Aprobaty Porsche A40 To klasyczna norma dla silników benzynowych bez filtrów cząstek stałych (GPF), stosowana w większości modeli wyprodukowanych przed 2018 rokiem (np. 911, Cayenne). Wymaga wysokiej odporności na ścinanie (zazwyczaj 0W-40 lub 5W-40), zapewniając maksymalną ochronę silnika podczas sportowej i obciążonej jazdy.
Aprobaty VW 502.00 Klasyczna norma dla starszych silników benzynowych. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km).
Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA A3/B4 Klasyczna norma typu "Full SAPS" (wysokopopiołowa) dla silników benzynowych i diesli bez filtra DPF. Oferuje bardzo wytrzymały film olejowy i wysoką ochronę przy dużych obciążeniach. Idealna do starszych aut oraz silników, które nie muszą spełniać najnows
Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA A3
Rodzaj oleju Syntetyczne
Pojemność 1L
Sposoby dostawy Nazwa Czas wysyłki Cena
InPost Paczkomaty 24/7 InPost Paczkomaty 24/7 Dostawa w 24-48h 13,99 zł
InPost - Kurier InPost - Kurier Dostawa w 24-48h 15,99 zł
ORLEN Paczka ORLEN Paczka Dostawa w 24h od dnia nadania 7,99 zł
DPD - Kurier DPD - Kurier Dostawa w 24-48h 18,99 zł
Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) Białystok ul. Hetmańska 70 Za darmo!
Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) Białystok ul. Rycerska 1 Za darmo!
10 innych produktów w tej samej kategorii:

Indeks: 1111108-004-01-999

Ravenol

RAVENOL SSL 0W40 CleanSynto USVO 4L - syntetyczny olej silnikowy

RAVENOL Super Synthetik Öl SSL SAE 0W-40 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.

Cena 259,00 zł
Więcej
W magazynie - Wysyłka w 24h