Havoline ProDS P SAE 0W-30 to najwyższej jakości syntetyczny olej silnikowy zawierający zaawansowane technologicznie dodatki uszlachetniające zgodne z najnowszymi specyfikacjami Peugeot Citroën PSA B71-2312, zapewnia wysoką ochronę silnika podczas zimnego rozruchu i niższe zużycia paliwa.
Havoline ProDS P SAE 0W-30 jest odpowiedni do stosowania w samochodach osobowych z silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi oraz w lekkich pojazdach dostawczych z silnikami diesla. Niska zawartość SAPS zapewnia ochronę i zwieksza trwałość użytkową filtrów cząstek stałych (DPF) i katalizatorów trójdrożnych (TWC).
Korzyści dla klienta •Zaawansowany technologicznie niskopopiołowy (low SAPS) skład oleju pomaga minimalizować emisję zanieczyszczeń pochodzących z silników benzynowych i diesla •Zapewnia dłuższą ochronę DPF i TCW w układach oczyszczania spalin, ich większą wydajność i trwałość użytkową •Wysokiej jakości syntetyczny skład oleju zapewnia ochronę silnika i wydłużone przebiegi, pomaga ograniczyć koszty i częstotliwość przeglądów •Zwiększona oszczędność paliwa oraz doskonała płynność w niskich temperaturach, która zapewnia szybki obieg oleju i ochronę silnika podczas zimnego startu •Bardzo skuteczna technologia dodatków myjących pomaga minimalizować osady i szlam, zapewnia większą trwałość użytkową silnika i ekonomiczne zużycie paliwa •Trwały syntetyczny olej bazowy zapewnia niską lotność oleju silnikowego i ogranicza jego zużycie
Zastosowania •Havoline ProDS P SAE 0W-30 jest odpowiedni do stosowania w samochodach osobowych z silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi oraz w lekkich pojazdach dostawczych z silnikami diesel, bez i z turbodoładowaniem, jest specjalnie przystosowany do wydłużonych przebiegów w Europie •Havoline ProDS P SAE 0W-30 jest obowiązkowo wymagany w pojazdach Euro 6 wymagających oleju silnikowego PSA B71-2312. Havoline ProDS P SAE 0-30 może być stosowany w samochodach Peugeot i Citroen z silnikami wysokoprężnymi BlueHDi z układem selektywnej redukcji katalitycznej (SCR) •Havoline ProDS P SAE 0W-30 może być nieodpowiedni do stosowania w niektórych typach silników. W razie wątpliwości należy odnieść się do książki serwisowej lub instrukcji obsługi pojazdu
Normy, zatwierdzenia i zalecenia Zgodność ze standardami •ACEAC2 •PSAB71-2312
Castrol EDGE 0W30 to najnowsza generacja najbardziej zaawansowanych technologicznie olei silnikowych. To w pełni syntetyczny olej o wskaźniku lepkości 0W30, który spełnia najwyższe wymogi takich firm jak: Mercedes, General Motors, BMW i VW.
TOTAL QURATZ INEO FIRST 0W-30 jest stosowany przez PSA PEUGEOT CITROEN, jako olej na pierwsze fabryczne zalanie jak również rekomendowany jest przez PEUGEOT i CITROEN do zastosowań serwisowych.
Całoroczny olej 0W-30, który cechuje się spełnianiem norm dla silników z technologią wielozaworową. Opracowany pod kątem wymagań grup PSA oraz FIAT/ALFA ROMEO.
TOTAL QUARTZ INEO XTRA FIRST 0W-20 jest syntetycznym olejem silnikowym, opracowanym i stosowanym do fabrycznego napełniania i posprzedażowego PSA PEUGEOT CITROEN.
Najwyższej jakości w 100% syntetyczny olej silnikowy specjalnie opracowany do najnowszej generacji silników Diesla "BlueHDi" wyposażonych w układy katalityczne SCR
Havoline Energy 0W-30 – Wysokiej jakości syntetyczny olej silnikowy. Specjalnie opracowany z myślą o samochodach marki Volvo wymagających oleju silnikowego zgodnego z normą VCC 95200377.
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium o niskiej zawartości popiołów do samochodów osobowych — zmniejsza emisję szkodliwych składników spalin i podnosi oszczędność paliwa.
W 100% syntetyczny paliwooszczędny olej silnikowy o najwyższych parametrach specjalnie opracowany do pojazdów grupy VAG (Volkswagen, Audi, Skoda oraz Seat) wymagających oleju dopuszczonego zgodnie z wymaganiami VW 504 00 507 00.
W 100% syntetyczny paliwooszczędny olej silnikowy o najwyższych parametrach specjalnie opracowany do pojazdów grupy VAG (Volkswagen, Audi, Skoda oraz Seat) wymagających oleju dopuszczonego zgodnie z wymaganiami VW 504 00 507 00.
TOTAL QUARTZ INEO XTRA LONG LIFE 0W-20 z ART jest w pełni syntetycznym olejem silnikowym opracowanym specjalnie w celu spełnienia najsurowszych norm ACEA i wymagań technicznych producentów pojazdów.