RAVENOL VSW SAE 0W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Zmniejsza opory pracy, zużycie mechaniczne i zużycie paliwa. Dzięki nowej formulacji zapewnia bezpieczny film smarny nawet w bardzo wysokich temperaturach pracy i chroni przed korozją oraz stratami oleju przez parowanie lub koksowanie. Posiada także doskonałą charakterystykę zimnego rozruchu. Wydłuża okres eksploatacji filtra cząstek stałych silnika Diesla, zmniejszając stężenie cząstek popiołotwórczych w spalinach. Zapewnia wyższy poziom bezpieczeństwa, gwarantując trwałą ochronę silnika w ruchu miejskim i na autostradzie. Pozwala na wydłużone interwały wymian zgodnie z zaleceniami producenta.
Wskazówki dotyczące zastosowania RAVENOL VSW 0W30 CleanSynto USVO:
Może być używany we wszystkich pojazdach VW (z wyjątkiem R5 oraz V10 TDI silniki z pompowtryskiwaczami) z i bez filtra DPF (np. w Phaeton i Touareg) oraz z LongLife Service lub bez niego.
Właściwości RAVENOL VSW 0W30 CleanSynto USVO:
· dzięki specjalnym dodatkom zapewnia niski współczynnik tarcia oraz szereg innych korzyści, · doskonała ochrona silnika podczas startu na zimno oraz w trudnych warunkach, · błyskawicznie dociera do wszystkich części silnika nawet w niskich temperaturach poniżej -30oC oraz zapewnia bardzo wytrzymały film smarny nawet przy temperaturze oleju 150oC podczas osiągania wysokich prędkości, · gwarantuje najlepszą możliwą ochronę przed zużyciem i maksymalną czystość silnika przy jednoczesnym zmniejszeniu zużycia paliwa, · gwarantuje pracę popychacze hydraulicznych dzięki odpowiedniemu ciśnieniu oleju w każdej temperaturze, · neutralny w stosunku do materiałów uszczelniających, · zabezpiecza przed powstawaniem osadów, laków, koksowaniem i korozją nawet w niesprzyjających warunkach.
Klasyfikacja jakościowa / Aprobaty / Specyfikacje / Nr. OEM:
RAVENOL VSW SAE 0W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
RAVENOL VSW SAE 0W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Spec Gold SL/CF 0W/30 to olej silnikowy produkowany w oparciu o bazy syntetyczne oraz pakiet dodatków uszlachetniających. Syntetyczna technologia oleju zapewnia doskonałe smarowanie wszystkich elementów silnika nawet w ekstremalnych warunkach pracy.
Neste Pro+ W LL-III 0W-30 został specjalnie opracowany dla wydłużonych okresów wymiany oleju w silnikach benzynowych oraz dieslowskich, samochodów marki VW, Audi, Skoda i Seat.
HPR 0 to nowoczesny olej silnikowy zawierający specjalne modyfikatory lepkości oraz dodatki uszlachetniające oraz zaawansowane składniki chroniące przed zużyciem, które spełniają normy API SM SN dotyczące ochrony przed zużyciem i utlenianiem. Zapewnia to dodatkową ochronę przed zużyciem, korozją, utlenianiem oleju i gromadzeniem się osadów.
TOTAL QUARTZ INEO XTRA FIRST 0W-20 jest syntetycznym olejem silnikowym, opracowanym i stosowanym do fabrycznego napełniania i posprzedażowego PSA PEUGEOT CITROEN.
Havoline ProDS P SAE 0W-30 to najwyższej jakości syntetyczny olej silnikowy zawierający zaawansowane technologicznie dodatki uszlachetniające zgodne z najnowszymi specyfikacjami Peugeot Citroën PSA B71-2312
TOTAL QUARTZ INEO XTRA FIRST 0W-20 jest syntetycznym olejem silnikowym, opracowanym i stosowanym do fabrycznego napełniania i posprzedażowego PSA PEUGEOT CITROEN.
Castrol EDGE 0W30 to najnowsza generacja najbardziej zaawansowanych technologicznie olei silnikowych. To w pełni syntetyczny olej o wskaźniku lepkości 0W30, który spełnia najwyższe wymogi takich firm jak: Mercedes, General Motors, BMW i VW.
Olej silnikowy klasy performance, wykorzystujący technologię NANODRIVE (Low Friction Technology) oraz estry syntetyczne, do silników wymagających oleju o lepkości 0w30 z normą ACEA C3.