Jest to olej całkowicie syntetyczny o nowej formule, będącej w stanie sprostać wymaganiom najnowocześniejszych silników diesla.
PETRONAS SELENIA WR FORWARD to pierwszy produkt High Fuel Economy System o specjalnej formule, która umożliwia znaczną oszczędność paliwa w porównaniu z produktami o tej samej klasie lepkości.
Zwiększa ochronę w najbardziej narażonych na naprężenia częściach silnika; olej PETRONAS Selenia Forward znacznie ogranicza niebezpieczeństwo zaolejenia turbiny, która jest główną przyczyną zmniejszenia osiągów, a w razie zbyt długiego działania turbiny w takim stanie, powoduje jej uszkodzenie.
Ta nowa seria produktów o specjalnej formule stworzonej z myślą o samochodach najnowszej generacji została opracowana z wykorzystaniem najnowocześniejszej technologii spełniającej najwyższe normy homologacyjne.
MOTUL 8100 Eco-Lite 0W-20 to w pełni syntetyczny olej silnikowy klasy premium, zapewniający oszczędność paliwa i doskonałą ochronę dla nowoczesnych silników benzynowych. Spełnia normy API SN i ILSAC GF-5 oraz posiada aprobatę GM-dexos1™ GEN2, gwarantując czystość silnika, redukcję zużycia i lepszy rozruch w niskich temperaturach.
MOTUL 8100 Eco-Clean 0W20 5L to w 100% syntetyczny olej o bardzo niskiej lepkości HTHS, typu Mid SAPS. Stworzony dla najnowszych silników benzynowych i Diesla z DPF/GPF, spełniających normy EURO 4, 5, 6. Zapewnia oszczędność paliwa, ochronę przed LSPI oraz doskonałe smarowanie przy zimnym starcie. Posiada aprobaty ACEA C5/C6, API SP-RC, ILSAC GF-6a, MB...
Quartz Ineo Xtra EC6 0W-20 to zaawansowany syntetyczny olej silnikowy o doskonałych parametrach przeznaczony do najnowszej generacji silników producentów samochodów klasy premium.
Syntetyczny olej silnikowy Amsoil OE ma w 100% syntetyczną, czystą strukturę chemiczną, zaprojektowaną w celu usuwania szkodliwych zanieczyszczeń. Syntetyczne oleje bazowe są naturalnie odporne na rozkład chemiczny, co pomaga zapobiegać powstawaniu osadów.
Profesjonalny olej do nowoczesnych silników, wymagających oleju 0w20 chroniącego przed zjawiskiem LSPI (przedwczesny zapłon przy niskich prędkościach obrotowych silnika), oraz chroniącego łańcuch rozrządu przed zużyciem.