- Chwilowo niedostępny
- -10%

local_shipping DARMOWA DOSTAWA już od 299zł
PMO 0w20 GF5 jest olejem silnikowym przeznaczonym do silników
najnowszej generacji. Doskonale nadaje się do silników wyposażonych
w technologię Start-Stop oraz do aut hybrydowych. Nadaje się do
silników z i bez turbodoładowania.
PMO 0w20 jest olejem opartym o syntetyczne bazy olejowe dzięki
czemu zapewnia on najlepszą możliwą ochronę. Zmniejsza opory
w silniku w wyniku czego obniża zużycie paliwa. Olej ten powoduje
zmniejszenie osadzania się osadów wewnątrz silnika.
Sposoby dostawy | Nazwa | Czas wysyłki | Cena |
---|---|---|---|
![]() | InPost Paczkomaty 24/7 | Dostawa w 24-48h | 13,99 zł |
![]() | InPost - Kurier | Dostawa w 24-48h | 15,99 zł |
![]() | DPD - Kurier | Dostawa w 24-48h | 18,99 zł |
![]() | Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) | Białystok, ul. Hetmańska 70 | Za darmo! |
![]() | Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) | Białystok ul. Rycerska 1 | Za darmo! |
Indeks: OLE002273
PMO Professional GF-5 0w20 1L - syntetyczny olej silnikowy PMO 0w20 GF5 jest olejem silnikowym przeznaczonym do silnikównajnowszej generacji.
Indeks: LM-20632
Olej silnikowy o niskim tarciu oparty na technologii syntetycznej.
Indeks: OLE002262
W pełni syntetyczny olej silnikowy – Nowa generacja olejów z najnowocześniejszą technologią oczyszczania
Indeks: OLE002880
Castrol EDGE z Fluid TITANIUM fizycznie zmienia swoją strukturę — staje się mocniejszy pod obciążeniem, tak aby zachować dystans pomiędzy metalowymi powierzchniami i zmniejszyć tarcie.
Indeks: 117745B2
W pełni syntetyczny olej silnikowy o wysokiej wydajności z niskim współczynnikiem tarcia oraz niską lepkością, która zapewnia oszczędność paliwa
Indeks: OLE000643
Stworzony by przewyższać jakością wszystkie klasyczne oleje do silników benzynowych.
Indeks: MOTUL-107385
W 100% syntetyczny, paliwooszczędny olej silnikowy o najwyższych parametrach, specjalnie opracowany do najnowszych pojazdów EURO 6 grupy VAG (Volkswagen, Audi, Skoda oraz Seat), wymagających oleju dopuszczonego zgodnie z wymaganiami VW 508 00 - 509 00.
Indeks: OLE002864
RAVENOL VSE SAE 0W-20 to oparty na PAO (polialfaolefiny), w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych aut osobowych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Indeks: LM-9701
Nowoczesny olej silnikowy klasy Premium, który został opracowany specjalnie do użytku przez cały rok w pojazdach azjatyckich i amerykańskich
Indeks: 8049-5L
Fully synthetic, MID SAPS, do silników benzynowych, Diesel oraz hybrydowych.
Indeks: OLE003245
W pełni syntetyczny olej silnikowy, który skutecznie chroni silnik.
Indeks: 882800
Wysokiej jakości syntetyczny olej silnikowy. Zaprojektowany do pracy w każdych warunkach roboczych. Stworzony w celu spełnienia najnowszych standardów wiodących producentów silników.
Indeks: OLE003333
Olej silnikowy klasy premium wykorzystujący technologię Millers Oils DFT (Dynamic Fluid Technology), opracowany przede wszystkim dla pojazdów grupy PSA (Peugeot, Citroen, DS) oraz innych marek Stellantis, w tym: Opel i Vauxhall, a także innych silników europejskich i azjatyckich.
Indeks: OLE003098
Castrol EDGE 0W-20 C5 to energooszczędny olej do nowoczesnych silników benzynowych i diesla.
Indeks: OLE001486
W 100% syntetyczny olej silnikowy specjalnie opracowany do silników spalinowych samochodów hybrydowych (H.E.V) oraz hybryd typu Plug-in (P.H.E.V) gdzie producent silnika zaleca używanie oleju klasy SAE 0W-20.
Indeks: OLE003031
idealny balans doskonałej jakości i niskiej lepkości dla współczesnych samochodów także z napędem hybrydowym.
PMO 0w20 GF5 jest olejem silnikowym przeznaczonym do silników najnowszej generacji. Doskonale nadaje się do silników wyposażonych w technologię Start-Stop oraz do aut hybrydowych. Nadaje się do silników z i bez turbodoładowania.
PMO 0w20 jest olejem opartym o syntetyczne bazy olejowe dzięki czemu zapewnia on najlepszą możliwą ochronę. Zmniejsza opory w silniku w wyniku czego obniża zużycie paliwa. Olej ten powoduje zmniejszenie osadzania się osadów wewnątrz silnika.