- Chwilowo niedostępny

local_shipping DARMOWA DOSTAWA już od 249zł
XF LONGLIFE 14 FE+ 0w20 to w pełni syntetyczny, zaawansowany technologicznie olej silnikowy typu MID SAPS przeznaczony do najnowszych silników. Opracowany tak, by spełnić oraz zapewnić najwyższą wydajność zgodną z normą producenta (OEM). Jest to możliwe dzięki ulepszonym właściwościom utrzymującym silnik w czystości, trwałości oleju, zredukowanym tarciu, wyższym właściwościom przeciwzużyciowym, a także niższym zużyciu paliwa.
XF LONGLIFE 14 FE+ 0w20 jest rekomendowany do najnowszych silników Diesel oraz benzynowych wymagających oleju o specyfikacji BMW Longlife 14 FE+ lub Jaguar Land Rover STJLR 51.5122. XF LONGLIFE 14 FE+ 0w20 jest w pełni kompatybilny z filtrami cząstek stałych w silnikach Diesel (DPF) oraz benzynowych (GPF), a także z katalizatorami, zgodnie z najnowszymi normami czystości spalin. XF LONGLIFE 14 FE+ 0w20 nie jest kompatybilny wstecz – nie wolno go stosować starszych silnikach.
ACEA C5 MID SAPS jest zbliżona do ACEA C3, ale ma niski wskaźnik HTHS (pomiędzy 2,6 a 2,9 mPas)
ACEA C5
BMW Longlife – 14 FE+
Jaguar Land Rover STJLR 51.5122
SAE klasa lepkości:...0w20
Ciężar właściwy przy 15 C:...0,840
Lepkość kinematyczna przy 100 C:...7,9 cSt
Lepkość kinematyczna przy 40 C:...40,4 cSt
Indeks lepkości:...171
Temperatura krzepnięcia:... -42 C
Temperatura zapłonu:...>200 C
Lepkość na zimno przy -35 C...4550 cP
Sposoby dostawy | Nazwa | Czas wysyłki | Cena |
---|---|---|---|
![]() | InPost Paczkomaty 24/7 | Dostawa w 24-48h | 12,99 zł |
![]() | InPost - Kurier | Dostawa w 24-48h | 14,99 zł |
![]() | DPD - Kurier | Dostawa w 24-48h | 18,99 zł |
![]() | Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) | Białystok, ul. Hetmańska 70 | Za darmo! |
![]() | Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) | Białystok ul. Rycerska 1 | Za darmo! |
Indeks: 8046-5L
XF LONGLIFE 14 FE+ 0w20 jest rekomendowany do najnowszych silników Diesel oraz benzynowych wymagających oleju o specyfikacji BMW Longlife 14 FE+ lub Jaguar Land Rover STJLR 51.5122. XF LONGLIFE 14 FE+ 0w20 jest w pełni kompatybilny z filtrami cząstek stałych w silnikach Diesel (DPF) oraz benzynowych (GPF), a także z katalizatorami, zgodnie z najnowszymi...
Indeks: OLE003229
ENEOS X Prime 0W50 4L - japoński syntetyczny olej silnikowy
Indeks: 8049-1L
Fully synthetic, MID SAPS, do silników benzynowych, Diesel oraz hybrydowych.
Indeks: OLE002932
Ta nowa seria produktów o specjalnej formule stworzonej z myślą o samochodach najnowszej generacji została opracowana z wykorzystaniem najnowocześniejszej technologii spełniającej najwyższe normy homologacyjne.
Indeks: 8049-5L
Fully synthetic, MID SAPS, do silników benzynowych, Diesel oraz hybrydowych.
Indeks: OLE002036
W pełni syntetyczny olej silnikowy przygotowany specjalnie do pojazdów hybrydowych.
Indeks: OLE002198
Zaawansowana oszczędność paliwa, zaawansowany, w pełni syntetyczny olej silnikowy
Indeks: OLE000384
W 100% syntetyczny zmniejszający zużycie paliwa olej silnikowy specjalnie opracowany do najnowszych samochodów wyposażonych w silniki benzynowe wymagające oleju
Indeks: OLE003132
W 100% syntetyczny, paliwooszczędny olej silnikowy,
Indeks: OLE003099
Castrol EDGE 0W-20 C5 to energooszczędny olej do nowoczesnych silników benzynowych i diesla.
Indeks: OLE001284
Syntetyczny olej silnikowy, spełnia najnowsze wymagania techniczne silników Toyoty
Indeks: OLE001178
Ten niezwykle wydajny, w pełni syntetyczny olej silnikowy został opracowany specjalnie z myślą o najnowszej generacji DRIVE-E silników benzynowych (VEP) i wysokoprężnych (VED) od Volvo.
Indeks: OLE002092
Fully synthetic, do silników benzynowych oraz hybrydowych.
Indeks: OLE002810
W 100% syntetyczny paliwooszczędny olej silnikowy specjalnie opracowany do samochodów Jaguar oraz Land Rover wyposażonych w silniki benzynowe wymagających oleju zaaprobowanego zgodnie z wymaganiami ST.JLR 51.5122.
XF LONGLIFE 14 FE+ 0w20 jest rekomendowany do najnowszych silników Diesel oraz benzynowych wymagających oleju o specyfikacji BMW Longlife 14 FE+ lub Jaguar Land Rover STJLR 51.5122. XF LONGLIFE 14 FE+ 0w20 jest w pełni kompatybilny z filtrami cząstek stałych w silnikach Diesel (DPF) oraz benzynowych (GPF), a także z katalizatorami, zgodnie z najnowszymi normami czystości spalin.