Przeszedł pozytywnie test oszczędności paliwa ACEA MBM111FE (CEC-L-54-T-96) z wynikiem: oszczędność paliwa minimum 3.4 % (uśredniony wynik trzech testów).
Silnik zużycie i trwałość·
Przeszedł pozytywnie test ACEA Peugeot TU3M zacierania mechanizmu zaworowego na zużycie dla krzywek (CEC-L-38-A-94).
Przeszedł pozytywnie test OM646LA (CECL-099-08)oceniający zużycie krzywek, cylindrów i popychaczy,czystość tłoków i cylindrów oraz osady powstające w silniku.
Czystość silnika·
Przeszedł pozytywnie test Peugeot TU5JP-L4 osadów wysokotemperaturowych na pierścieniach, powstawania laków na tłokach i obniżenia lepkości oleju (CEC-L-88-T-02).
Przeszedł pozytywnie test czystości tłoków VW TDI (CEC-L-78-T-99).
Przeszedł pozytywnie test DV4TD (CEC-L-093-04)oceniający wzrost lepkości i czystość tłoków.
Przeszedł pozytywnie test ASTM Sequence VG (ASTMD6593) na powstawanie osadów w silniku.
Przeszedł pozytywnie test powstawania szlamu ACEA MBM111 (M271S).Przeszedł pozytywnie wymagające testy silnikowe Volvo
Główne zastosowania
Shell Helix Ultra Professional AS-L jest przeznaczony do silników benzynowych i silników Diesla wymagających stosowania olejów spełniających najbardziej zaawansowaną technicznie normę VCC RBS0-2AE, wymagającą olejów spełniających normą ACEA C5 oraz dodatkowe testy Volvo.Olej przeznaczony jest do stosowania w nowych silnikach VEA produkowanych po 2015 roku.
SHELL ULTRA PROFESSIONAL AS-L 0W20 1L - W pełni syntetyczny olej silnikowy – dostosowany do specyficznych wymagań producenta silników Opracowany, aby sprostać wysokim wymaganiom wysokowydajnych silników Volvo oraz silników wymagających stosowania olejów ACEA C5.
Ta nowa seria produktów o specjalnej formule stworzonej z myślą o samochodach najnowszej generacji została opracowana z wykorzystaniem najnowocześniejszej technologii spełniającej najwyższe normy homologacyjne.
Współczesne silniki to najnowsze osiągnięcia technologii i inżynierii — mają niewielkie rozmiary i cechuje je niezwykle wysoka moc. Tak zaawansowane silniki stanowią wyzwanie dla oleju ze względu na wysokie ciśnienie, które może powodować tarcie.
Syntetyczny olej silnikowy OE jest przeznaczony dla mechaników i kierowców poszukujących spokoju ducha i szczególnej wartości w syntetycznym oleju silnikowym. Zapewnia 100-procentową syntetyczną ochronę silnika dla zaawansowanych technologii samochodowych, w tym turbosprężarek i wtrysku bezpośredniego.
W pełni syntetyczny olej, zaprojektowany specjalnie dla najnowszej generacji silników Diesla (EURO6) w szczególności dla silników o wysokich osiągach sportowych i luksusowych samochodów.
Olej silnikowy klasy premium wykorzystujący technologię Millers Oils DFT (Dynamic Fluid Technology), opracowany przede wszystkim dla pojazdów grupy PSA (Peugeot, Citroen, DS) oraz innych marek Stellantis, w tym: Opel i Vauxhall, a także innych silników europejskich i azjatyckich.
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium do samochodów osobowych — zapewnia najwyższą ochronę, znakomite osiągi, trwałość i oszczędność paliwa.
SHELL ULTRA PROFESSIONAL AS-L 0W20 1L - W pełni syntetyczny olej silnikowy – dostosowany do specyficznych wymagań producenta silników Opracowany, aby sprostać wysokim wymaganiom wysokowydajnych silników Volvo oraz silników wymagających stosowania olejów ACEA C5.