Innowacyjny uniwersalny wielosezonowy bisyntetyczny (PAO + estry) olejsilnikowy premium do nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych (w tym z bezpośrednim wtryskiem) z turbodoładowaniem i bez, w tym wyposażonych w dysze pompowe (Pumpe-Duse). Zaprojektowany w oparciu o wymagania VW i DAIMLER.
Dzięki wysokiej stabilności termooksydacyjnej skutecznie zapobiega starzeniu;
Kompatybilny ze wszystkimi układami oczyszczania spalin, DPF, TWC, EGR iSCR dzięki zastosowaniu technologii Mid SAPS;
Stosowany w silnikach o wydłużonych okresach wymiany oleju (Long Life do 30 000 km) i konwencjonalnych;
Nadaje się do silników zasilanych skroplonym gazem ziemnym (LNG) i gazem naftowym (LPG).
Spełnia wymagania / odpowiada specyfikacjom / produktom:
MANNOL Energy Combi LL to wielosezonowy syntetyczny olej silnikowy do nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych diesla z turbodoładowaniem i pompowtryskiwaczami.
MANNOL Energy Combi LL to wielosezonowy syntetyczny olej silnikowy do nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych diesla z turbodoładowaniem i pompowtryskiwaczami.
Prezentowany syntetyczny olej syntetyczny Mihel 8100 wykorzystuje zaawansowaną formułę, która zapewnia maksymalne osiągi jednostce napędowej. Od pierwszych sekund po starcie gwarantuje dotarcie do wszystkich podzespołów silnika, zapewniając natychmiastowy rozruch w skrajnie niskich temperaturach.
Wysokiej jakości olej silnikowy. Zaprojektowany do ochrony i czyszczenia silników oraz zapewnienia bezproblemowego rozruchu na zimno we wszystkich klimatach. Do silników benzynowych, LPG i wysokoprężnych.
RAVENOL VMP SAE 5W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Jest najnowocześniejszym olejem silnikowym, stworzonym w Technologii Syntetycznej TOTAL, który jest całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla marek MERCEDES-BENZ, BMW i VW. Przystosowany do najnowszych systematów oczyszczania spalin.
Neste Pro DG2 5W-30 jest w pełni syntetycznym olejem silnikowym spełniającym normy SN Plus, przeznaczonym głównie do benzynowych silników zaopatrzonych w bezpośredni wtrysk paliwa.
Najnowszej generacji, syntetyczny olej silnikowy typu Long Life stworzony w oparciu o Complex Protection Formula, gwarantuje optymalną ochronę silnika w każdych warunkach eksploatacji.
Zaprojektowany, aby spełniać bardzo wysokie wymagania dla określonych silników wysokoobciążonych, w tym marki Renault, oraz silników wymagających olejów spełniających normę ACEA C4
RAVENOL VMP SAE 5W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Spełnia specyfikacje: ACEA A5; ACEA B5; Ford WSS-M2C 913-D; Jaguar / Land Rover STJLR.03.5003; Fiat 9.55535-G1; Ford WSS-M2C 913-A; Ford WSS-M2C 913-B; Ford WSS-M2C 913-C; OLEJ DO FORDA
RAVENOL FDS SAE 5W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, olej silnikowy o niskim współczynniku tarcia, wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla