Gotowy do użycia nowoczesny płyn do chłodnic samochodowych, cechujący się wysokimi parametrami użytkowymi. Może być mieszany z innymi płynami do chłodnic wykonanymi na bazie glikolu etylenowego niezależnie od koloru. Zapewnia optymalną temperaturę pracy w każdych warunkach – unikalna receptura chroni silnik przed przegrzaniem w okresie letnim oraz przed zamarznięciem płynu w układzie w okresie zimowym. Działa do temperatury -35°C. Produkt przeznaczony jest do stosowania w chłodnicach wykonanych z aluminium oraz innych stopów metali. Specjalny pakiet dodatków antykorozyjnych i uszlachetniających zapobiega korozji układu chłodzenia zapewniając prawidłową pracę silnika przez wiele lat.
Zalety
MIESZALNY Z KAŻDYM KOLOREM PŁYNÓW DO CHŁODNIC
DO WSZYSTKICH MAREK I RODZAJÓW SAMOCHODÓW
DO WSZYSTKICH RODZAJÓW CHŁODNIC
Sposób użycia
Usuń stary płyn z układu chłodzenia, a następnie dokładnie wypłucz układ chłodzący czystą wodą lub specjalnym środkiem do płukania chłodnic.
Napełnij układ nowym płynem do chłodnic do poziomu zalecanego przez producenta samochodu. Zazwyczaj jest on określany na zbiorniku wyrównawczym.
Uwaga: wymiany płynu w układzie chłodzenia silnika należy dokonywać zgodnie z zaleceniami serwisowymi producenta i tylko na “zimnym silniku”. Przed wymianą płynu zalecamy wypłukanie układu chłodzenia przy pomocy produktu 20-A47 MA Professional PŁUKANKA CHŁODNICY.
Gotowy do użycia nowoczesny płyn do chłodnic samochodowych, cechujący się wysokimi parametrami użytkowymi. Może być mieszany z innymi płynami do chłodnic wykonanymi na bazie glikolu etylenowego niezależnie od koloru.
Gotowy do użycia nowoczesny płyn do chłodnic samochodowych, cechujący się wysokimi parametrami użytkowymi. Może być mieszany z innymi płynami do chłodnic wykonanymi na bazie glikolu etylenowego niezależnie od koloru.
Gotowy do użycia nowoczesny płyn do chłodnic samochodowych, cechujący się wysokimi parametrami użytkowymi. Może być mieszany z innymi płynami do chłodnic wykonanymi na bazie glikolu etylenowego niezależnie od koloru.
Gotowy do zastosowania płyn chłodniczy na bazie glikolu monoetylenowego. Opracowany specjalnie dla nowoczesnych silników benzynowych i silników Diesla. Do - 37° C.
Gotowy do użycia płyn ochronny do chłodnic. Płyn na bazie glikolu etylenowego, w skład którego wchodzą organiczne inhibitory w technologii O.A.T. (Organic Acid Technology).
RAVENOL HTC Hybrid Technology Coolant Concentrate PREMIX -40oC to gotowy do użycia płyn do chłodnic (koncentrat zmieszany z wodą) stworzony w oparciu o wolny od fosforanów i amin glikol monoetylenowy chroniący przed zamarzaniem i korozją silniki marki Mercedes, BMW, Opel, Saab oraz General Motors.
Gotowy do użycia nowoczesny płyn do chłodnic samochodowych, cechujący się wysokimi parametrami użytkowymi. Może być mieszany z innymi płynami do chłodnic wykonanymi na bazie glikolu etylenowego niezależnie od koloru.
K2 KULER -35°C to nowoczesny, a zarazem uniwersalny, gotowy do użycia płyn chłodniczy, cechujący się bardzo wysokimi parametrami użytkowymi nagrodzony złotymi medalami na Międzynarodowych Targach Wynalazków w Brukseli, Genewie i Seulu.
Jest to wolny od boranów, azotynów i fosforanów płyn do obiegów chłodzących w silnikach spalinowych, oparty na 1,2-etanodiolu (glikolu monoetylenowym), który zapewnia bezobsługową ochronę przed korozją i mrozem.
Gotowy do zastosowania płyn chłodniczy na bazie glikolu monoetylenowego. Opracowany specjalnie dla nowoczesnych silników benzynowych i silników Diesla. Do - 37° C.