• Chwilowo niedostępny
XADO gel-REVITALIZANT GASOLINE ENGINES - rewitalizant do silników benzynowych | Sklep online Galonoleje.pl

XADO gel-REVITALIZANT GASOLINE ENGINES - rewitalizant do silników benzynowych

DOD000164
XA10101
Xado
Chwilowo niedostępny
Cena
33,51 zł
Ilość

Dostawa już od: 9,99 zł info

local_shipping Do darmowej dostawy brakuje: 249,00 zł

Opis

XADO gel-REVITALIZANT DO SILNIKÓW BENZYNOWYCH (FOR GASOLINE ENGINES)

Rewitalizant do silników benzynowych


Co to właściwie jest REWITALIZANT?

Rewitalizant zawiera „materiał budowlany”, jaki kompensuje ubytki objętościowe w strefach tarcia (proces należy rozpatrywać objętościowo). To jest efekt remontu. Otrzymane pokrycie posiada unikalne właściwości: znaczną twardość, wysoką odporność na korozję, niską chropowatość a także niższy współczynnik tarcia. Po rewitalizacji elementy te służą dwu- czy nawet czterokrotnie dłużej.

Co to właściwie jest REWITALIZANT?

- znacznie łatwiejszy rozruch (szczególnie w zimie)
- podniesienie i wyrównanie kompresji
- mniejsze zużycie paliwa
- cichsza i bez drgań praca silnika

Rewitalizacja to „powrót do zycia”

Wyraz rewitalizacja (lac. vita — życie) można dosłownie tłumaczyć jako „powrót do życia”. Odkrycie zjawiska rewitalizacji opiera sie na unikatowych procesach fizyko-chemicznych, które przy określonych warunkach mogą odbywać się w strefie tarcia. Podczas pracy mechanizmu na parach tarcia pojawiają się obciążenia które powodują wydzielanie się nadmiernej energii cieplnej, skierowanej na zniszczenie — zużycie detali. Jeżeli dodać do strefy tarcia unikalny materiał budowlany — rewitalizant, wówczas odbiera on nadmiar energii i wykorzystuje ja dla stworzenia nowej powierzchni. W ten sposób w strefie nadmiaru energii pojawiają się warunki, przy których energetycznie korzystniej jest budować nowe, niż burzyć stare. Energia niszczenia staje się energia tworzenia!

Metal mozna odbudowac!

Kiedy odkryto zjawisko rewitalizacji, naukowcy zauważyli, ze jest możliwość odwrócenia procesu zużycia, ze można ochronić i odbudować zniszczona powierzchnie. Okazało się, ze można stworzyć takie warunki, przy których detal nabywa nowe niezawodne pokrycie, posiadające wysokie właściwości przeciwzużyciowe. Żeby stworzyć takie warunki, do strefy tarcia trzeba dodać specjalna substancje syntezowana — rewitalizant. On zawiera materiał budowlany dla przyszłej powierzchni i unikatowy aktywator energetyczny, pozwalający przenieść nadmierna energie tarcia na stworzenie pokrycia ceramiczno-metalowego.

Etapy formowania pokrycia

Rewitalizacja zaczyna się w strefie największego przeciążenia, ponieważ jest tu dość nadmiaru energii dla rozpoczęcia nowego procesu i atomy metalu maja największa ilość łączników swobodnych (nieskompensowanych). Te łączniki jak magnesy zabierają i utrzymuja bezpośrednio w miejscach zużycia materiał budowlany — rewitalizant. Przy pojawianiu się obciążeń aktywator energetyczny odbiera nadmierna energie tarcia i kieruje ja na budowę warstwy ochronnej. W ten sposób na starej podstawie kształtuje się nowe pokrycie. Po kilku minutach rozpoczęcia rewitalizacji zamiast draśnięcia pojawia się ceramiczno-metalowa latka. Strefa anomalnej aktywności zanika. Procesy energetyczne stabilizują się, rozwój pokrycia zatrzymuje się. Jednocześnie odbywa się dyfuzja obustronna dwóch substancji (metalu i ceramiko-metalu), która kończy proces formowania nowego pokrycia, cementuje go, ostatecznie likwidując defekt. Im więcej mija czasu, tym pewniejszym staje się nowe pokrycie. Nowe możliwości z atomowym rewitalizantem Zjawisko rewitalizacji stało się przełomem technologicznym w eksploatacji nowoczesnej techniki. Wynalazek zatomizowanego rewitalizanta pozwolił spojrzeć po nowemu na możliwości oleju silnikowego i zrobić proces rewitalizacji dostępnym oraz permanentnym.

Wyniki rewitalizacji

Możliwości rewitalizacji przewróciły współczesne pojecie o eksploatacji maszyn i mechanizmów i ich naprawie. Zaawansowana idea odwrócenia procesów niszczenia została zrealizowana w produkcji XADO.
W wyniku rewitalizacji na powierzchniach par tarcia formuje się nowe pokrycie — detal powiększa się przestrzennie i odbudowuje swoja geometrie. Otrzymane pokrycie posiada unikalne właściwości — zadziwiająca trwałość (mikrotwardość 650–750 kg/mm2), wysoka odporność na korozje, niska chropowatość (Ra do 0,06 μm). Poddany rewitalizacji detal będzie działać gwarantowanie do 2–4 razy dłużej! Na parach tarcia kształtuje się pokrycie ceramiczno-metalowe, detale powiększają swoja wagę i objętość, przywracają swoja pierwotna geometrie (największy zarejestrowany przyrost — do 1,5 mm). Odbudowa odbywa sie w procesie zwykłym, przy obciążeniach roboczych. Rezultatem jest uzyskanie większej mocy użytecznej, powiększa się dokładność pracy mechanizmu, a obniża sie szum i wibracja. To pozwala uniknąć strat metalu, utrzymywać powierzchnie tarcia w idealnym stanie, znacznie powiększyć niezawodność mechanizmów i wydłużyć czas pracy. Biorąc pod uwagę optymizacje sprężeń, to pozwala uzyskać znaczna ekonomie nośników energii (do 30 %).

Racjonalizm ekologiczny
Zaoszczędzenie energii oraz długa bezawaryjna eksploatacja jest podstawa dbałości o otaczające środowisko przyrodnicze. Podczas pracy mechanizmów, które przeszły rewitalizacje wydzielanie szkodliwych substancji (CO, CH, NOx) w atmosferę 7znacznie obniża się.

Przeznaczony do zabezpieczenia przed zużyciem oraz remontu odnawiającego silników benzynowych i zasilanych gazem a w tym wysilonych i turbosprężarką. Dzięki o 20% wyższej koncentracji aktywnego środka posiada rozszerzony zapas możliwości odnawiania zużytych powierzchni oraz zabezpieczenia przed zużyciem.

Formuje na powierzchniach par tarcia metalowo ceramiczną warstwę(detale silnika przywracają swoją geometrię).

Odnowiony tą metodą zespół swoimi charakterystykami eksploatacyjnymi przewyższa nowy i gwarantuje się 2-4 razy dłuższy okres eksploatacji.

DZIAŁANIE:

  • odnawia i zabezpiecza przed zuzyciem trace sie detale zlozenia cylinder-tlok, zlozenia tlokowo-korbowego oraz rozrzadu; wyraznie obniza zuzycie paliwa(do 30% na biegu jalowym);
  • podnosi do nominalnego cisnienie oleju w ukladzie;
  • podnosi i wyrównuje sprezanie w cylindrach;
  • podnosi moc silnika, polepsza elastycznosc;
  • obniza glosnosc i wibracje do 10 razy;
  • przedluza okres eksploatacji 2-3 krotnie;
  • chroni silnik przed negatywnymi skutkami zimnych uruchomien;
  • polepsza prace silnika juz po 50-100 km jazdy;
  • umozliwia eksploatacje silnika przy awaryjnym ubytku oleju – nawet do 300 km;
STOSOWANIE:
Obróbka silnika wykonuje się w trzech etapach:
1-szy etap: zawartość aplikatora wprowadzić przez wlew oleju w rozgrzany do temperatury pracy silnik. Uruchomić silnik i utrzymać na biegu jałowym przez 5-10 minut. 
2-gi etap: wykonać w tym samym porządku jak pierwszy po 100-250 km jazdy. 
3-ci etap: przeprowadzić jak poprzednie po przebiegu 100-250 km. 
Obróbka uważana jest za zakończoną po przebiegu ok. 1500 km.

Uwagi:

Oleju do końca obróbki nie zaleca się wymieniać; 
Możliwa jest obróbka na biegu jałowym(4 godziny jako ekwiwalent 200 km jazdy)
Nowe silniki (przebieg do 20 000 km) obrabiać jednoetapowo.

Silniki po naprawie głównej zaleca się obrabiać w trzech etapach jak z przebiegiem.
Metalowo ceramiczne pokrycie zabezpieczające formuje się w każdym sprawnym mechanizmie, jednak gdy mechanizm(silnik) jest w stanie krytycznym(zużycie 100%) niezbędnym jest wymiana zużytych/ uszkodzonych części.

Szczegóły produktu
DOD000164
Sposoby dostawy Nazwa Czas wysyłki Cena
InPost Paczkomaty 24/7 InPost Paczkomaty 24/7 Dostawa w 24-48h 12,99 zł
InPost - Kurier InPost - Kurier Dostawa w 24-48h 14,99 zł
DPD - Kurier DPD - Kurier Dostawa w 24-48h 18,99 zł
Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) Białystok, ul. Hetmańska 70 Za darmo!
Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) Białystok ul. Rycerska 1 Za darmo!
13 innych produktów w tej samej kategorii: