- Chwilowo niedostępny

local_shipping DARMOWA DOSTAWA już od 249zł
Rewitalizant do silników benzynowych
Co to właściwie jest REWITALIZANT?
Rewitalizant zawiera „materiał budowlany”, jaki kompensuje ubytki objętościowe w strefach tarcia (proces należy rozpatrywać objętościowo). To jest efekt remontu. Otrzymane pokrycie posiada unikalne właściwości: znaczną twardość, wysoką odporność na korozję, niską chropowatość a także niższy współczynnik tarcia. Po rewitalizacji elementy te służą dwu- czy nawet czterokrotnie dłużej.
Co to właściwie jest REWITALIZANT?
- znacznie łatwiejszy rozruch (szczególnie w zimie)
- podniesienie i wyrównanie kompresji
- mniejsze zużycie paliwa
- cichsza i bez drgań praca silnika
Wyraz rewitalizacja (lac. vita — życie) można dosłownie tłumaczyć jako „powrót do życia”. Odkrycie zjawiska rewitalizacji opiera sie na unikatowych procesach fizyko-chemicznych, które przy określonych warunkach mogą odbywać się w strefie tarcia. Podczas pracy mechanizmu na parach tarcia pojawiają się obciążenia które powodują wydzielanie się nadmiernej energii cieplnej, skierowanej na zniszczenie — zużycie detali. Jeżeli dodać do strefy tarcia unikalny materiał budowlany — rewitalizant, wówczas odbiera on nadmiar energii i wykorzystuje ja dla stworzenia nowej powierzchni. W ten sposób w strefie nadmiaru energii pojawiają się warunki, przy których energetycznie korzystniej jest budować nowe, niż burzyć stare. Energia niszczenia staje się energia tworzenia!
Kiedy odkryto zjawisko rewitalizacji, naukowcy zauważyli, ze jest możliwość odwrócenia procesu zużycia, ze można ochronić i odbudować zniszczona powierzchnie. Okazało się, ze można stworzyć takie warunki, przy których detal nabywa nowe niezawodne pokrycie, posiadające wysokie właściwości przeciwzużyciowe. Żeby stworzyć takie warunki, do strefy tarcia trzeba dodać specjalna substancje syntezowana — rewitalizant. On zawiera materiał budowlany dla przyszłej powierzchni i unikatowy aktywator energetyczny, pozwalający przenieść nadmierna energie tarcia na stworzenie pokrycia ceramiczno-metalowego.
Etapy formowania pokrycia
Rewitalizacja zaczyna się w strefie największego przeciążenia, ponieważ jest tu dość nadmiaru energii dla rozpoczęcia nowego procesu i atomy metalu maja największa ilość łączników swobodnych (nieskompensowanych). Te łączniki jak magnesy zabierają i utrzymuja bezpośrednio w miejscach zużycia materiał budowlany — rewitalizant. Przy pojawianiu się obciążeń aktywator energetyczny odbiera nadmierna energie tarcia i kieruje ja na budowę warstwy ochronnej. W ten sposób na starej podstawie kształtuje się nowe pokrycie. Po kilku minutach rozpoczęcia rewitalizacji zamiast draśnięcia pojawia się ceramiczno-metalowa latka. Strefa anomalnej aktywności zanika. Procesy energetyczne stabilizują się, rozwój pokrycia zatrzymuje się. Jednocześnie odbywa się dyfuzja obustronna dwóch substancji (metalu i ceramiko-metalu), która kończy proces formowania nowego pokrycia, cementuje go, ostatecznie likwidując defekt. Im więcej mija czasu, tym pewniejszym staje się nowe pokrycie. Nowe możliwości z atomowym rewitalizantem Zjawisko rewitalizacji stało się przełomem technologicznym w eksploatacji nowoczesnej techniki. Wynalazek zatomizowanego rewitalizanta pozwolił spojrzeć po nowemu na możliwości oleju silnikowego i zrobić proces rewitalizacji dostępnym oraz permanentnym.
Możliwości rewitalizacji przewróciły współczesne pojecie o eksploatacji maszyn i mechanizmów i ich naprawie. Zaawansowana idea odwrócenia procesów niszczenia została zrealizowana w produkcji XADO.
W wyniku rewitalizacji na powierzchniach par tarcia formuje się nowe pokrycie — detal powiększa się przestrzennie i odbudowuje swoja geometrie. Otrzymane pokrycie posiada unikalne właściwości — zadziwiająca trwałość (mikrotwardość 650–750 kg/mm2), wysoka odporność na korozje, niska chropowatość (Ra do 0,06 μm). Poddany rewitalizacji detal będzie działać gwarantowanie do 2–4 razy dłużej! Na parach tarcia kształtuje się pokrycie ceramiczno-metalowe, detale powiększają swoja wagę i objętość, przywracają swoja pierwotna geometrie (największy zarejestrowany przyrost — do 1,5 mm). Odbudowa odbywa sie w procesie zwykłym, przy obciążeniach roboczych. Rezultatem jest uzyskanie większej mocy użytecznej, powiększa się dokładność pracy mechanizmu, a obniża sie szum i wibracja. To pozwala uniknąć strat metalu, utrzymywać powierzchnie tarcia w idealnym stanie, znacznie powiększyć niezawodność mechanizmów i wydłużyć czas pracy. Biorąc pod uwagę optymizacje sprężeń, to pozwala uzyskać znaczna ekonomie nośników energii (do 30 %).
Racjonalizm ekologiczny
Zaoszczędzenie energii oraz długa bezawaryjna eksploatacja jest podstawa dbałości o otaczające środowisko przyrodnicze. Podczas pracy mechanizmów, które przeszły rewitalizacje wydzielanie szkodliwych substancji (CO, CH, NOx) w atmosferę 7znacznie obniża się.
Przeznaczony do zabezpieczenia przed zużyciem oraz remontu odnawiającego silników benzynowych i zasilanych gazem a w tym wysilonych i turbosprężarką. Dzięki o 20% wyższej koncentracji aktywnego środka posiada rozszerzony zapas możliwości odnawiania zużytych powierzchni oraz zabezpieczenia przed zużyciem.
Formuje na powierzchniach par tarcia metalowo ceramiczną warstwę(detale silnika przywracają swoją geometrię).
Odnowiony tą metodą zespół swoimi charakterystykami eksploatacyjnymi przewyższa nowy i gwarantuje się 2-4 razy dłuższy okres eksploatacji.
DZIAŁANIE:
Oleju do końca obróbki nie zaleca się wymieniać;
Możliwa jest obróbka na biegu jałowym(4 godziny jako ekwiwalent 200 km jazdy)
Nowe silniki (przebieg do 20 000 km) obrabiać jednoetapowo.
Silniki po naprawie głównej zaleca się obrabiać w trzech etapach jak z przebiegiem.
Metalowo ceramiczne pokrycie zabezpieczające formuje się w każdym sprawnym mechanizmie, jednak gdy mechanizm(silnik) jest w stanie krytycznym(zużycie 100%) niezbędnym jest wymiana zużytych/ uszkodzonych części.
Sposoby dostawy | Nazwa | Czas wysyłki | Cena |
---|---|---|---|
![]() | InPost Paczkomaty 24/7 | Dostawa w 24-48h | 12,99 zł |
![]() | InPost - Kurier | Dostawa w 24-48h | 14,99 zł |
![]() | DPD - Kurier | Dostawa w 24-48h | 18,99 zł |
![]() | Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) | Białystok, ul. Hetmańska 70 | Za darmo! |
![]() | Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) | Białystok ul. Rycerska 1 | Za darmo! |
Indeks: DOD000057
CERA TEC to najnowocześniejsza ochrona dla każdego silnika. CERA TEC redukuje tarcie i zużycie dzięki ekstremalnie stabilnym chemicznie i termicznie wiązaniom ceramicznym. Zapobiega bezpośredniemu kontaktowi metal o metal i dzięki temu znacząco wydłuża żywotność silnika.
Indeks: DOD000206
AR6900-D MAX to zaawansowany koncentrat modyfikatora oleju napędowego specjalnie zaprojektowany w celu wyeliminowania słabości dzisiejszych paliw do silników wysokoprężnych (DIESEL) włącznie z BIO ON.
Indeks: AKC000012
Nowy dodatek do oleju silnikowego K2 MOTO DOKTOR to uszczelniacz do silnika, który został opracowany i wyprodukowany z wykorzystaniem innowacyjnej technologii ,,NANOTECH".
Indeks: DOD000255
Wysokiej jakości preparat, przeznaczony do ochrony i rewitalizacji silników diesla, mocno obciążanych, eksploatowanych w ekstremalnych warunkach, gdzie występują wysokie temperatury. Innowacyjna formuła inteligentnych nano cząsteczek o wysokiej zdolności powierzchniowo czynnej wnika w strukturę metalu tworząc wytrzymałą stabilną powłokę ochronną...
Indeks: WYNNS-50672
Zapobiega i uszczelnia wycieki oleju bez konieczności demontowania silnika. Regeneruje gumowe i neoprenowe uszczelki wału korbowego i wodzidła zaworów.
Indeks: DOD000007
Środek do zwiększenia lepkości oleju. Zapobiega obniżeniu lepkości oleju silnikowego.
Indeks: DOD000078
Dodatek do oleju silnikowego i przekładniowego minimalizujący wycieki oleju poprzez uszczelki.
Indeks: DOD000404
Profesjonalny preparat do usuwania osadów węglowych i nagaru w silniku w formie aktywnej cieczy.
Indeks: DOD000407
PREPARAT CHRONIĄCY SILNIK PRZED KOROZJĄ
Indeks: DOD000197
CERAMIZATOR CS-B – wysokiej jakości preparat, przeznaczony do ochrony i rewitalizacji silników benzynowych.
Indeks: DOD000256
Wysokiej jakości preparat, przeznaczony do ochrony i rewitalizacji silników benzynowych, mocno obciążanych, eksploatowanych w ekstremalnych warunkach, gdzie występują wysokie temperatury. Innowacyjna formuła inteligentnych nano cząsteczek o wysokiej zdolności powierzchniowo czynnej wnika w strukturę metalu tworząc wytrzymałą stabilną powłokę ochronną...
Indeks: KAT00156
Innowacyjny środek do ochrony silnika na bazie syntetycznych związków eteru – estrów (oleje grupy V) i heksagonalnych mikrocząstek azotku boru h-BN (biały grafit)
Indeks: PŁY000045
Dodatek do oleju silnikowego usuwa szum wytwarzany przez hydrauliczne popychacze. Dodatek dodaje się w dowolnym okresie eksploatacji, a po dodaniu należy rozgrzać silnik na biegu jałowym.
Indeks: DOD000161
Przeznaczony do zabezpieczenia przed zużyciem oraz remontu odnawiającego silników diesla a w tym wysilonych i turbosprężarką.
Rewitalizant zawiera „materiał budowlany”, jaki kompensuje ubytki objętościowe w strefach tarcia (proces należy rozpatrywać objętościowo).