- Chwilowo niedostępny

local_shipping DARMOWA DOSTAWA już od 299zł
Rewitalizant do silników benzynowych
Co to właściwie jest REWITALIZANT?
Rewitalizant zawiera „materiał budowlany”, jaki kompensuje ubytki objętościowe w strefach tarcia (proces należy rozpatrywać objętościowo). To jest efekt remontu. Otrzymane pokrycie posiada unikalne właściwości: znaczną twardość, wysoką odporność na korozję, niską chropowatość a także niższy współczynnik tarcia. Po rewitalizacji elementy te służą dwu- czy nawet czterokrotnie dłużej.
Co to właściwie jest REWITALIZANT?
- znacznie łatwiejszy rozruch (szczególnie w zimie)
- podniesienie i wyrównanie kompresji
- mniejsze zużycie paliwa
- cichsza i bez drgań praca silnika
Wyraz rewitalizacja (lac. vita — życie) można dosłownie tłumaczyć jako „powrót do życia”. Odkrycie zjawiska rewitalizacji opiera sie na unikatowych procesach fizyko-chemicznych, które przy określonych warunkach mogą odbywać się w strefie tarcia. Podczas pracy mechanizmu na parach tarcia pojawiają się obciążenia które powodują wydzielanie się nadmiernej energii cieplnej, skierowanej na zniszczenie — zużycie detali. Jeżeli dodać do strefy tarcia unikalny materiał budowlany — rewitalizant, wówczas odbiera on nadmiar energii i wykorzystuje ja dla stworzenia nowej powierzchni. W ten sposób w strefie nadmiaru energii pojawiają się warunki, przy których energetycznie korzystniej jest budować nowe, niż burzyć stare. Energia niszczenia staje się energia tworzenia!
Kiedy odkryto zjawisko rewitalizacji, naukowcy zauważyli, ze jest możliwość odwrócenia procesu zużycia, ze można ochronić i odbudować zniszczona powierzchnie. Okazało się, ze można stworzyć takie warunki, przy których detal nabywa nowe niezawodne pokrycie, posiadające wysokie właściwości przeciwzużyciowe. Żeby stworzyć takie warunki, do strefy tarcia trzeba dodać specjalna substancje syntezowana — rewitalizant. On zawiera materiał budowlany dla przyszłej powierzchni i unikatowy aktywator energetyczny, pozwalający przenieść nadmierna energie tarcia na stworzenie pokrycia ceramiczno-metalowego.
Etapy formowania pokrycia
Rewitalizacja zaczyna się w strefie największego przeciążenia, ponieważ jest tu dość nadmiaru energii dla rozpoczęcia nowego procesu i atomy metalu maja największa ilość łączników swobodnych (nieskompensowanych). Te łączniki jak magnesy zabierają i utrzymuja bezpośrednio w miejscach zużycia materiał budowlany — rewitalizant. Przy pojawianiu się obciążeń aktywator energetyczny odbiera nadmierna energie tarcia i kieruje ja na budowę warstwy ochronnej. W ten sposób na starej podstawie kształtuje się nowe pokrycie. Po kilku minutach rozpoczęcia rewitalizacji zamiast draśnięcia pojawia się ceramiczno-metalowa latka. Strefa anomalnej aktywności zanika. Procesy energetyczne stabilizują się, rozwój pokrycia zatrzymuje się. Jednocześnie odbywa się dyfuzja obustronna dwóch substancji (metalu i ceramiko-metalu), która kończy proces formowania nowego pokrycia, cementuje go, ostatecznie likwidując defekt. Im więcej mija czasu, tym pewniejszym staje się nowe pokrycie. Nowe możliwości z atomowym rewitalizantem Zjawisko rewitalizacji stało się przełomem technologicznym w eksploatacji nowoczesnej techniki. Wynalazek zatomizowanego rewitalizanta pozwolił spojrzeć po nowemu na możliwości oleju silnikowego i zrobić proces rewitalizacji dostępnym oraz permanentnym.
Możliwości rewitalizacji przewróciły współczesne pojecie o eksploatacji maszyn i mechanizmów i ich naprawie. Zaawansowana idea odwrócenia procesów niszczenia została zrealizowana w produkcji XADO.
W wyniku rewitalizacji na powierzchniach par tarcia formuje się nowe pokrycie — detal powiększa się przestrzennie i odbudowuje swoja geometrie. Otrzymane pokrycie posiada unikalne właściwości — zadziwiająca trwałość (mikrotwardość 650–750 kg/mm2), wysoka odporność na korozje, niska chropowatość (Ra do 0,06 μm). Poddany rewitalizacji detal będzie działać gwarantowanie do 2–4 razy dłużej! Na parach tarcia kształtuje się pokrycie ceramiczno-metalowe, detale powiększają swoja wagę i objętość, przywracają swoja pierwotna geometrie (największy zarejestrowany przyrost — do 1,5 mm). Odbudowa odbywa sie w procesie zwykłym, przy obciążeniach roboczych. Rezultatem jest uzyskanie większej mocy użytecznej, powiększa się dokładność pracy mechanizmu, a obniża sie szum i wibracja. To pozwala uniknąć strat metalu, utrzymywać powierzchnie tarcia w idealnym stanie, znacznie powiększyć niezawodność mechanizmów i wydłużyć czas pracy. Biorąc pod uwagę optymizacje sprężeń, to pozwala uzyskać znaczna ekonomie nośników energii (do 30 %).
Racjonalizm ekologiczny
Zaoszczędzenie energii oraz długa bezawaryjna eksploatacja jest podstawa dbałości o otaczające środowisko przyrodnicze. Podczas pracy mechanizmów, które przeszły rewitalizacje wydzielanie szkodliwych substancji (CO, CH, NOx) w atmosferę 7znacznie obniża się.
Przeznaczony do zabezpieczenia przed zużyciem oraz remontu odnawiającego silników benzynowych i zasilanych gazem a w tym wysilonych i turbosprężarką. Dzięki o 20% wyższej koncentracji aktywnego środka posiada rozszerzony zapas możliwości odnawiania zużytych powierzchni oraz zabezpieczenia przed zużyciem.
Formuje na powierzchniach par tarcia metalowo ceramiczną warstwę(detale silnika przywracają swoją geometrię).
Odnowiony tą metodą zespół swoimi charakterystykami eksploatacyjnymi przewyższa nowy i gwarantuje się 2-4 razy dłuższy okres eksploatacji.
DZIAŁANIE:
Oleju do końca obróbki nie zaleca się wymieniać;
Możliwa jest obróbka na biegu jałowym(4 godziny jako ekwiwalent 200 km jazdy)
Nowe silniki (przebieg do 20 000 km) obrabiać jednoetapowo.
Silniki po naprawie głównej zaleca się obrabiać w trzech etapach jak z przebiegiem.
Metalowo ceramiczne pokrycie zabezpieczające formuje się w każdym sprawnym mechanizmie, jednak gdy mechanizm(silnik) jest w stanie krytycznym(zużycie 100%) niezbędnym jest wymiana zużytych/ uszkodzonych części.
Sposoby dostawy | Nazwa | Czas wysyłki | Cena |
---|---|---|---|
![]() | InPost Paczkomaty 24/7 | Dostawa w 24-48h | 13,99 zł |
![]() | InPost - Kurier | Dostawa w 24-48h | 15,99 zł |
![]() | ORLEN Paczka | Dostawa w 24h od dnia nadania | 7,99 zł |
![]() | DPD - Kurier | Dostawa w 24-48h | 18,99 zł |
![]() | Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) | Białystok ul. Hetmańska 70 | Za darmo! |
![]() | Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) | Białystok ul. Rycerska 1 | Za darmo! |
Indeks: DOD000362
Zmniejsza zużycie oleju, redukuje dymienie oraz uszczelnia pierścienie tłokowe dzięki czemu zwiększa kompresje i ciśnienie oleju.
Indeks: DOD000405
Profesjonalny preparat do mycia osadów węglowych i nagaru w silniku w formie aktywnego dodatku do oleju silnikowego.
Indeks: DOD000302
K2 STOP LEAK OIL to rewelacyjny, skoncentrowany dodatek zapobiegający wyciekom oleju. Nadaje się do wszystkich typów silników (benzynowych, diesla, zasilanych LPG), skrzyń biegów, przekładni kierowniczych, do układów hydraulicznych maszyn.
Indeks: DOD000367
Seal Conditioner uelastycznia gumowe uszczelki w silnikach samochodowych, skrzyniach biegów, mechanizmach różnicowych, wszędzie tam, gdzie występują wycieki oleju.
Indeks: DOD000389
Dodatek do oleju - zmniejsza tarcie wewnątrz silnika.
Indeks: DOD000198
CERAMIZATOR CS-D – wysokiej jakości preparat, przeznaczony do ochrony i rewitalizacji silników Diesla.
Indeks: 882811
Oil Treatment Valvoline zawiera polimer, który zwiększa wskaźnik lepkości oleju silnikowego. Oznacza to, że Olej staje się bardziej lepki (gęstszy) w wysokich temperaturach bez jednoczesnego zwiększenia jego lepkości w niskich temperaturach
Indeks: DOD000407
PREPARAT CHRONIĄCY SILNIK PRZED KOROZJĄ
Indeks: DOD000319
AR6900-D MAX to zaawansowany koncentrat modyfikatora oleju napędowego specjalnie zaprojektowany w celu wyeliminowania słabości dzisiejszych paliw do silników wysokoprężnych (DIESEL) włącznie z BIO ON.
Indeks: DOD000320
Archoil AR6400-D MAX – to najnowszej generacji dodatek do oleju napędowego na bazie nowoczesnych wysokiej skuteczności kompleksu składników czyszczących, który szybko i bezpiecznie usuwa gumy, laki, nagary i depozyty węglowe z układu paliwowego i silnika.
Indeks: DOD000206
AR6900-D MAX to zaawansowany koncentrat modyfikatora oleju napędowego specjalnie zaprojektowany w celu wyeliminowania słabości dzisiejszych paliw do silników wysokoprężnych (DIESEL) włącznie z BIO ON.
Indeks: DOD000390
Uzupełnia ubytki materiału na gładzi cylindra i panewkach.
Indeks: DOD000117
Militec-1 jest w 100% syntetycznym dodatkiem do oleju, produkowanym w oparciu o najbardziej zaawansowaną technologię nanocząsteczek.
Indeks: DOD000161
Przeznaczony do zabezpieczenia przed zużyciem oraz remontu odnawiającego silników diesla a w tym wysilonych i turbosprężarką.
Rewitalizant zawiera „materiał budowlany”, jaki kompensuje ubytki objętościowe w strefach tarcia (proces należy rozpatrywać objętościowo).