Czyœci i uwalnia zapieczone zawory i hydrauliczne popychacze zaworowe. Tłumi odgłosy stukania. Rozpuszcza osady z brudu, żywicy i pokostu zalegające w kanałach olejowych. Zawiera dodatki wysokociśnieniowe jako specjalną ochronę. Jest obojętny wobec katalizatorów. Mieszalny ze wszystkimi olejami jedno- i wielosezonowymi.
Zastosowanie WYNNS Hydraulic Valve Lifter:
Do silników benzynowych i wysokoprężnych także turbodoładowanych.
Sposób użycia WYNNS Hydraulic Valve Lifter:
- Jedna puszka o pojemności 325 ml wystarcza na 3 do 6 l oleju silnikowego. - Dodać do oleju silnikowego. - Produkt może pozostać w oleju silnikowym do czasu jego wymiany.
AR6900-D MAX to zaawansowany koncentrat modyfikatora oleju napędowego specjalnie zaprojektowany w celu wyeliminowania słabości dzisiejszych paliw do silników wysokoprężnych (DIESEL) włącznie z BIO ON.
Dodatek do oleju przekładniowego, który może być stosowany w przekładniach mechanicznych w celu wydłużenia żywotności przekładni oraz zapewnienia efektu "lekkobieżności".
AR6900-D MAX to zaawansowany koncentrat modyfikatora oleju napędowego specjalnie zaprojektowany w celu wyeliminowania słabości dzisiejszych paliw do silników wysokoprężnych (DIESEL) włącznie z BIO ON.
Modyfikator Plus jest rewelacyjnym produktem wysokiej technologii
wojskowej, który do 1994 roku był ścisłą tajemnicą rosyjskiej armii.
Powstał w wojskowych laboratoriach by naprawdę spełnić swoje zadanie,
czyli chronić silnik, przedłużyć jego żywotność i zwiększyć moc.
Nowy dodatek do oleju silnikowego K2 MOTO DOKTOR to uszczelniacz do silnika, który został opracowany i wyprodukowany z wykorzystaniem innowacyjnej technologii ,,NANOTECH".
AR6900-D MAX to zaawansowany koncentrat modyfikatora oleju napędowego specjalnie zaprojektowany w celu wyeliminowania słabości dzisiejszych paliw do silników wysokoprężnych (DIESEL) włącznie z BIO ON.
K2 STOP LEAK OIL to rewelacyjny, skoncentrowany dodatek zapobiegający wyciekom oleju. Nadaje się do wszystkich typów silników (benzynowych, diesla, zasilanych LPG), skrzyń biegów, przekładni kierowniczych, do układów hydraulicznych maszyn.
Zapobiega i uszczelnia wycieki oleju bez konieczności demontowania silnika. Regeneruje gumowe i neoprenowe uszczelki wału korbowego i wodzidła zaworów.