- Ostatnie sztuki
- Chwilowo niedostępny
local_shipping DARMOWA DOSTAWA już od 299zł
Wielofunkcyjny olej silnikowy o wysokiej wydajności opracowany specjalnie dla nowoczesnych samochodów osobowych zarówno o
wydłużonych, jak i standardowych okresach serwisowych (serwisowanie WIV/LongLife), z układami oczyszczania spalin.
Opis
HIGHTEC MULTI FORMULA SAE 5W-50 to olej silnikowy o
wysokiej wydajności przeznaczony dla szerokiego zakresu
zastosowań, produkowany z wykorzystaniem hydrokrakowanego
oleju syntetycznego wzbogaconego o specjalne dodatki
uszlachetniające.
Aplikacja
HIGHTEC MULTI FORMULA SAE 5W-50 został specjalnie
opracowany dla potrzeb nowoczesnych pojazdów napędzanych
silnikiem benzynowym i diesla. Spełnia wymagania wielu
producentów pojazdów i jednocześnie normy ACEA C3 dotyczącej
tak zwanej niskiej zawartości popiołów. Przeznaczony do
stosowania w pojazdach wyposażonych w układy oczyszczania
spalin (DPF = filtr cząstek stałych), w silnikach VW z
pompowtryskiwaczami, a także w pojazdach napędzanych
silnikami benzynowymi i diesla, wyposażonymi w turbosprężarkę i
bez turbosprężarki, zgodnie ze specyfikacją producenta.
Produkt odpowiada normom EU
ACEA C3
API SN
Dodatkowo ten produkt jest rekomendowany, jeśli w
instrukcji podane są następujące wymagania
API CF
BMW Longlife-04
Fiat 9.55535-S2/T2
Ford WSS-M2C917-A
GM dexos2
MB 229.31/229.51/226.5
Porsche A40
Renault RN 0700/0710
VW 502 00/505 00/505 01
Korzyści
Pierwszorzędna klasa ekonomii do wielofunkcyjnego
stosowania w silnikach diesla i benzynowych różnych
producentów.
Niska zawartość popiołów siarczanowych, jak również
niska zawartość fosforu i siarki chroni filtry cząstek
stałych i katalizatory.
Zapobiega tworzeniu się osadów w silniku. W
rezultacie gwarantuje najwyższą klasę bezpieczeństwa
pracy silnika i niskie koszty utrzymania.
Niskie zużycie oleju dzięki bardzo niskim stratom
wskutek parowania.
Dobre właściwości przy rozruchu zimnego silnika i
szybkie smarowanie silnika.
Mieszalność i kompatybilność z markami oferującymi
tradycyjne i syntetyczne oleje silnikowe. Jednak w celu
wykorzystania wszystkich zalet HIGHTEC MULTI
FORMULA SAE 5W-50, zaleca się pełną wymianę
oleju.
| Klasa lepkości | 5W50 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | CF | To starsza, oficjalnie wycofana już norma, przeznaczona dla silników Diesla z wtryskiem pośrednim oraz maszyn starszego typu, które nie posiadają filtrów cząstek stałych (DPF). Zapewniała dobrą ochronę przed osadami i korozją przy używaniu paliwa o wyższej zawartości siarki, typowego dla lat 90. Obecnie oznaczenie to spotyka się jeszcze na butelkach jako informacja, że olej nadaje się do smarowania prostych, starszych konstrukcji wysokoprężnych. |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | SN | Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr |
| Aprobaty | BMW Longlife-04 (LL-04) | Najpopularniejszy standard dla większości współczesnych silników BMW (zarówno benzynowych, jak i diesla) w Europie. Olej w pełni kompatybilny z filtrami cząstek stałych (DPF/GPF). |
| Aprobaty | VW 505.01 | Specjalistyczna norma przeznaczona głównie dla silników diesla wyposażonych w pompowtryskiwacze (bez systemu LongLife). Bezpieczna również dla aut z filtrem cząstek stałych (DPF). |
| Aprobaty | Porsche A40 | To klasyczna norma dla silników benzynowych bez filtrów cząstek stałych (GPF), stosowana w większości modeli wyprodukowanych przed 2018 rokiem (np. 911, Cayenne). Wymaga wysokiej odporności na ścinanie (zazwyczaj 0W-40 lub 5W-40), zapewniając maksymalną ochronę silnika podczas sportowej i obciążonej jazdy. |
| Aprobaty | Mercedes 229.31 | |
| Aprobaty | Mercedes 226.5 | |
| Aprobaty | Renault RN0700 | Podstawowa norma przeznaczona głównie do wolnossących silników benzynowych oraz starszych diesli (np. 1.5 dCi) nieposiadających filtra cząstek stałych (DPF). Zapewnia odpowiednie smarowanie przy standardowej, codziennej eksploatacji, chroniąc silnik przed zużyciem i osadami. |
| Aprobaty | Mercedes 229.51 | Kluczowa aprobata dla nowoczesnych diesli Mercedesa (BlueTec) oraz silników benzynowych z filtrami cząstek stałych. Olej niskopopiołowy (Low SAPS), chroniący systemy oczyszczania spalin. |
| Aprobaty | Fiat 9.55535-T2 | |
| Aprobaty | Renault RN0710 | Norma stworzona dla silników benzynowych z turbodoładowaniem (w tym usportowionych wersji Renault Sport) oraz mocniejszych diesli bez filtra DPF. Wymaga stosowania olejów o wysokiej stabilności (zazwyczaj 5W-40), które gwarantują trwały film olejowy nawet przy bardzo wysokich temperaturach i dużym obciążeniu turbosprężarki. |
| Aprobaty | Fiat 9.55535-S2 | Najpopularniejsza norma Fiata dla olejów o lepkości 5W-40 (ACEA C3), zapewniająca najwyższą ochronę silnika przy dużych obciążeniach termicznych. Jest standardem wymaganym w silnikach benzynowych (T-Jet, MultiAir) oraz mocniejszych dieslach, gwarantując trwałość turbosprężarki i bezpieczeństwo dla katalizatorów. |
| Aprobaty | VW 502.00 | Klasyczna norma dla starszych silników benzynowych. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km). |
| Aprobaty | Ford WSS M2C917-A | |
| Aprobaty | VW 505.00 | Klasyczna norma dla starszych silników diesla bez filtra DPF. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km). |
| Aprobaty | GM Dexos2 | Uniwersalna norma dla większości aut marki Opel wyprodukowanych przed 2017 rokiem (benzyna i diesel). Olej typu Low SAPS, bezpieczny dla filtrów DPF. |
| Rodzaj oleju | Półsyntetyczne | |
| Pojemność | 1L |
| Sposoby dostawy | Nazwa | Czas wysyłki | Cena |
|---|---|---|---|
| InPost Paczkomaty 24/7 | Dostawa w 24-48h | 13,99 zł |
| InPost - Kurier | Dostawa w 24-48h | 15,99 zł |
| ORLEN Paczka | Dostawa w 24h od dnia nadania | 7,99 zł |
| DPD - Kurier | Dostawa w 24-48h | 18,99 zł |
| Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) | Białystok ul. Hetmańska 70 | Za darmo! |
| Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) | Białystok ul. Rycerska 1 | Za darmo! |
Indeks: OLE003158
MOTUL 8100 POWER 5W-50 to doskonały wybór dla kierowców poszukujących najwyższej jakości oleju silnikowego, który zapewni moc, ochronę i niezawodność ich pojazdu. Niezależnie od warunków jazdy, ten produkt dostarcza doskonałe wyniki. Wybierz MOTUL 8100 POWER 5W-50 i doświadcz prawdziwej mocy i ochrony dla swojego silnika.
Indeks: OLE001938
Jest olejem silnikowym, stworzonym w Technologii Syntetycznej ELF, do zastosowania w silnikach benzynowych i Diesla pracujących w bardzo ciężkich warunkach eksploatacyjnych i klimatycznych.
Indeks: OLE002104
W pełni syntetyczny olej wyprodukowany z przeznaczeniem do samochodów wyścigowych.
Indeks: OLE002094
Fully synthetic, FULL SAPS, do silników benzynowych oraz Diesel.
Indeks: OLE003229
ENEOS X Prime 0W50 4L - japoński syntetyczny olej silnikowy
Indeks: OLE000466
Fully synthetic, FULL SAPS, do silników benzynowych, Diesel oraz hybrydowych.
Indeks: OLE001676
Jest olejem silnikowym, stworzonym w Technologii Syntetycznej ELF, do zastosowania w silnikach benzynowych i Diesla pracujących w bardzo ciężkich warunkach eksploatacyjnych i klimatycznych.
Indeks: OLE000467
Fully synthetic, FULL SAPS, do silników benzynowych, Diesel oraz hybrydowych.
Indeks: OLE002093
Fully synthetic, FULL SAPS, do silników benzynowych oraz Diesel.
Indeks: OLE003159
MOTUL 8100 POWER 5W-50 to doskonały wybór dla kierowców poszukujących najwyższej jakości oleju silnikowego, który zapewni moc, ochronę i niezawodność ich pojazdu. Niezależnie od warunków jazdy, ten produkt dostarcza doskonałe wyniki. Wybierz MOTUL 8100 POWER 5W-50 i doświadcz prawdziwej mocy i ochrony dla swojego silnika.
Wielofunkcyjny olej silnikowy o wysokiej wydajności opracowany specjalnie dla nowoczesnych samochodów osobowych zarówno o
wydłużonych, jak i standardowych okresach serwisowych (serwisowanie WIV/LongLife), z układami oczyszczania spalin.