- Ostatnie sztuki
- Chwilowo niedostępny
local_shipping DARMOWA DOSTAWA już od 299zł
Specjalny wielosezonowy olej lekkobieżny na bazie syntezy HC, przeznaczony do silników z zapłonem iskrowym i silników wysokoprężnych samochodów osobowych wyposażonych lub niewyposażonych w mechanizm turbodoładowania włącznie z filtrem cząstek sadzy. Produkt spełnia wiele aktualnych wytycznych producenta, dzięki czemu szczególnie nadaje się do użycia w funkcji produktu racjonalizatorskiego.
HIGHTEC MULTI FORMULA SAE 5W-40 to wysokowydajny olej silnikowy o szerokim spektrum zastosowań, wyprodukowany na bazie olejów syntetycznych HC i specjalnych dodatków uszlachetniających. Specjalnie stworzony do nowoczesnych samochodów osobowych z/bez systemu LongLife Service oraz z systemami oczyszczania spalin.
HIGHTEC MULTI FORMULA SAE 5W-40 został stworzony specjalnie do wymagań nowoczesnych pojazdów z silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi. Jako tzw. produkt Low Ash spełnia zarówno wymagania wielu producentów samochodów oraz normy ACEA C3. Zgodnie z zaleceniami producenta stosowany jest zarówno w pojazdach z układami oczyszczania spalin (DPF = filtr cząstek stałych), w silnikach z pompowtryskiwaczami (PD) marki VW, jak również w pojazdach z silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi, wolnossącymi i turbodoładowanymi.
Najwyższej klasy olej racjonalizujący o wielofunkcyjnym zastosowaniu w silnikach wysokoprężnych i benzynowych różnych producentów spełnia wymagania specyfikacji VW dotyczących pompowtryskiwaczy VW 505 01<br>- niska zawartość popiołu siarczanowego, fosforu oraz siarki chroni filtry cząstek stałych i katalizatory zapobiega powstawaniu osadów w silniku dzięki czemu gwarantuje optymalne bezpieczeństwo podczas eksploatacji oraz niskie koszty konserwacji - niskie zużycie oleju dzięki bardzo niskim stratom na skutek parowania - dobre właściwości podczas zimnego rozruchu silnika oraz szybkie smarowanie mieszalny i kompatybilny z konwencjonalnymi i syntetycznymi olejami silnikowymi Aby w pełni wykorzystać zalety produktu
HIGHTEC MULTI FORMULA SAE 5W-40, zaleca się całkowitą wymianę oleju.
| Klasa lepkości | 5W40 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | SN | Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | CF | To starsza, oficjalnie wycofana już norma, przeznaczona dla silników Diesla z wtryskiem pośrednim oraz maszyn starszego typu, które nie posiadają filtrów cząstek stałych (DPF). Zapewniała dobrą ochronę przed osadami i korozją przy używaniu paliwa o wyższej zawartości siarki, typowego dla lat 90. Obecnie oznaczenie to spotyka się jeszcze na butelkach jako informacja, że olej nadaje się do smarowania prostych, starszych konstrukcji wysokoprężnych. |
| Aprobaty | BMW Longlife-04 (LL-04) | Najpopularniejszy standard dla większości współczesnych silników BMW (zarówno benzynowych, jak i diesla) w Europie. Olej w pełni kompatybilny z filtrami cząstek stałych (DPF/GPF). |
| Aprobaty | VW 505.01 | Specjalistyczna norma przeznaczona głównie dla silników diesla wyposażonych w pompowtryskiwacze (bez systemu LongLife). Bezpieczna również dla aut z filtrem cząstek stałych (DPF). |
| Aprobaty | Porsche A40 | To klasyczna norma dla silników benzynowych bez filtrów cząstek stałych (GPF), stosowana w większości modeli wyprodukowanych przed 2018 rokiem (np. 911, Cayenne). Wymaga wysokiej odporności na ścinanie (zazwyczaj 0W-40 lub 5W-40), zapewniając maksymalną ochronę silnika podczas sportowej i obciążonej jazdy. |
| Aprobaty | Mercedes 229.31 | |
| Aprobaty | Mercedes 226.5 | |
| Aprobaty | Renault RN0700 | Podstawowa norma przeznaczona głównie do wolnossących silników benzynowych oraz starszych diesli (np. 1.5 dCi) nieposiadających filtra cząstek stałych (DPF). Zapewnia odpowiednie smarowanie przy standardowej, codziennej eksploatacji, chroniąc silnik przed zużyciem i osadami. |
| Aprobaty | Mercedes 229.51 | Kluczowa aprobata dla nowoczesnych diesli Mercedesa (BlueTec) oraz silników benzynowych z filtrami cząstek stałych. Olej niskopopiołowy (Low SAPS), chroniący systemy oczyszczania spalin. |
| Aprobaty | Fiat 9.55535-T2 | |
| Aprobaty | Renault RN0710 | Norma stworzona dla silników benzynowych z turbodoładowaniem (w tym usportowionych wersji Renault Sport) oraz mocniejszych diesli bez filtra DPF. Wymaga stosowania olejów o wysokiej stabilności (zazwyczaj 5W-40), które gwarantują trwały film olejowy nawet przy bardzo wysokich temperaturach i dużym obciążeniu turbosprężarki. |
| Aprobaty | Fiat 9.55535-S2 | Najpopularniejsza norma Fiata dla olejów o lepkości 5W-40 (ACEA C3), zapewniająca najwyższą ochronę silnika przy dużych obciążeniach termicznych. Jest standardem wymaganym w silnikach benzynowych (T-Jet, MultiAir) oraz mocniejszych dieslach, gwarantując trwałość turbosprężarki i bezpieczeństwo dla katalizatorów. |
| Aprobaty | VW 502.00 | Klasyczna norma dla starszych silników benzynowych. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km). |
| Aprobaty | Ford WSS M2C917-A | |
| Aprobaty | VW 505.00 | Klasyczna norma dla starszych silników diesla bez filtra DPF. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km). |
| Aprobaty | GM Dexos2 | Uniwersalna norma dla większości aut marki Opel wyprodukowanych przed 2017 rokiem (benzyna i diesel). Olej typu Low SAPS, bezpieczny dla filtrów DPF. |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | C3 | Najpopularniejsza na rynku norma dla nowoczesnych aut z filtrem cząstek stałych (DPF/FAP) i katalizatorem trójdrożnym. Olej typu "Mid SAPS" (średniopopiołowy) – stanowi idealny kompromis między ochroną silnika a żywotnością systemów ekologicznych. Standar |
| Rodzaj oleju | Syntetyczne | |
| Pojemność | 5L | |
| Przeznaczenie | Samochody osobowe |
| Sposoby dostawy | Nazwa | Czas wysyłki | Cena |
|---|---|---|---|
| InPost Paczkomaty 24/7 | Dostawa w 24-48h | 13,99 zł |
| InPost - Kurier | Dostawa w 24-48h | 15,99 zł |
| ORLEN Paczka | Dostawa w 24h od dnia nadania | 7,99 zł |
| DPD - Kurier | Dostawa w 24-48h | 18,99 zł |
| Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) | Białystok ul. Hetmańska 70 | Za darmo! |
| Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) | Białystok ul. Rycerska 1 | Za darmo! |
Indeks: OLE000482
WIELOSEZONOWY OLEJ DO SILNIKÓW Z ZAPŁONEM ISKROWYM I WYSOKOPRĘŻNYCH W TECHNOLOGII SYNTETYCZNEJ
Indeks: OLE000087
Nowoczesny olej silnikowy stworzony w Technologii Syntetycznej ELF, całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla (bez DPF, FAP) koncernu RENAULT.
Indeks: OLE000450
Fully synthetic, MID SAPS, do silników benzynowych, Diesel oraz hybrydowych.
Indeks: OLE001050
Olej silnikowy w technologii syntetycznej – utrzymuje silnik w czystości i zapewnia wydajną jazdę
Indeks: OLE001957
Odpowiedni do wyjątkowo długich okresów wymiany oleju.
Indeks: OLE002589
Idealny olej silnikowy do samochodów wyższych klas. Kompleksowa baza, zawierająca złożone estry łatwe uruchomienie w niskich temperaturach, cichą i płynną pracę silnika.
Indeks: OLE000062
Castrol EDGE Turbo Diesel 5W40 powstał aby sprostać wymaganiom samochodów VW i Audi z silnikami typu diesel wymagających specyfikacji VW 505.01
Indeks: OLE003425
MOTUL 6100 Syn-Nergy Spec 5W40 5L - półsyntetyczny olej silnikowy
Indeks: OLE000520
W pełni syntetyczny olej lekkiego biegu do nowoczesnych silników. Redukuje zużycie paliwa. Zapewnia stabilną lepkość w bardzo szerokim zakresie temperatur. Optymalne smarowanie zostaje zachowane nawet w skrajnych temperaturach.
Indeks: OLE000634
AMSOIL 5W40 Synthetic European Engine Oil jest sformułowany, aby prześcignąć najbardziej wymagające specyfikacje i normy europejskie.
Indeks: OLE001956
PMO 5w40 C3 stworzony dla silników benzynowych i silników diesla dla samochodów osobowych, dostawczych, lekkich ciężarówek, minibusów, samochodów kempingowych. Do nowoczesnych silników z turbosprężarkami i katalizatorami.
Indeks: OLE002306
Syntetyczny olej silnikowy z dodatkiem specjalnie wyselekcjonowanych baz oraz dodatków uszlachetniających. Olej ten przeznaczony jest do silników niewymagających normy C3 z przebiegami powyżej 150.000 km.
Indeks: OLE002232
Zaawansowany olej silnikowy zatwierdzony do silników Diesla bez filtra cząstek stałych oraz silników benzynowych
Specjalny wielosezonowy olej lekkobieżny na bazie syntezy HC, przeznaczony do silników z zapłonem iskrowym i silników wysokoprężnych samochodów osobowych wyposażonych lub niewyposażonych w mechanizm turbodoładowania włącznie z filtrem cząstek sadzy.