• Ostatnie sztuki
  • Chwilowo niedostępny
ROWE Multi Formula 5W40 5L - syntetyczny olej silnikowy | Sklep online Galonoleje.pl

ROWE Multi Formula 5W40 5L - syntetyczny olej silnikowy

OLE002767
20138-0050-99
Rowe
Chwilowo niedostępny

Dostępne warianty:

Cena
160,68 zł
Ilość

Dostawa już od: 7,99 zł info

local_shipping Do darmowej dostawy brakuje: 299,00 zł

Opis

ROWE Multi Formula 5W40 5L - syntetyczny olej silnikowy

Specjalny wielosezonowy olej lekkobieżny na bazie syntezy HC, przeznaczony do silników z zapłonem iskrowym i silników wysokoprężnych samochodów osobowych wyposażonych lub niewyposażonych w mechanizm turbodoładowania włącznie z filtrem cząstek sadzy. Produkt spełnia wiele aktualnych wytycznych producenta, dzięki czemu szczególnie nadaje się do użycia w funkcji produktu racjonalizatorskiego.


HIGHTEC MULTI FORMULA SAE 5W-40 to wysokowydajny olej silnikowy o szerokim spektrum zastosowań, wyprodukowany na bazie olejów syntetycznych HC i specjalnych dodatków uszlachetniających. Specjalnie stworzony do nowoczesnych samochodów osobowych z/bez systemu LongLife Service oraz z systemami oczyszczania spalin.

HIGHTEC MULTI FORMULA SAE 5W-40 został stworzony specjalnie do wymagań nowoczesnych pojazdów z silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi. Jako tzw. produkt Low Ash spełnia zarówno wymagania wielu producentów samochodów oraz normy ACEA C3. Zgodnie z zaleceniami producenta stosowany jest zarówno w pojazdach z układami oczyszczania spalin (DPF = filtr cząstek stałych), w silnikach z pompowtryskiwaczami (PD) marki VW, jak również w pojazdach z silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi, wolnossącymi i turbodoładowanymi.

Zalety

Najwyższej klasy olej racjonalizujący o wielofunkcyjnym zastosowaniu w silnikach wysokoprężnych i benzynowych różnych producentów spełnia wymagania specyfikacji VW dotyczących pompowtryskiwaczy VW 505 01<br>- niska zawartość popiołu siarczanowego, fosforu oraz siarki chroni filtry cząstek stałych i katalizatory zapobiega powstawaniu osadów w silniku dzięki czemu gwarantuje optymalne bezpieczeństwo podczas eksploatacji oraz niskie koszty konserwacji - niskie zużycie oleju dzięki bardzo niskim stratom na skutek parowania - dobre właściwości podczas zimnego rozruchu silnika oraz szybkie smarowanie mieszalny i kompatybilny z konwencjonalnymi i syntetycznymi olejami silnikowymi Aby w pełni wykorzystać zalety produktu
HIGHTEC MULTI FORMULA SAE 5W-40, zaleca się całkowitą wymianę oleju.

Normy i specyfikacje

  • API CF
  • BMW Longlife-04
  • Fiat 9.55535-T2
  • MB-Freigabe 229.31/229.51
  • VW 505 00/505 01
  • ACEA C3
  • API SN
  • Fiat 9.55535-S2
  • Ford WSS-M2C917-A
  • GM dexos2
  • MB 226.5
  • Porsche A40
  • Renault RN 0700/0710
  • VW 502 00
Szczegóły produktu
OLE002767
Nowy

Opis

Klasa lepkości 5W40
Klasa jakości wg klasyfikacji API SN Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr
Klasa jakości wg klasyfikacji API CF To starsza, oficjalnie wycofana już norma, przeznaczona dla silników Diesla z wtryskiem pośrednim oraz maszyn starszego typu, które nie posiadają filtrów cząstek stałych (DPF). Zapewniała dobrą ochronę przed osadami i korozją przy używaniu paliwa o wyższej zawartości siarki, typowego dla lat 90. Obecnie oznaczenie to spotyka się jeszcze na butelkach jako informacja, że olej nadaje się do smarowania prostych, starszych konstrukcji wysokoprężnych.
Aprobaty BMW Longlife-04 (LL-04) Najpopularniejszy standard dla większości współczesnych silników BMW (zarówno benzynowych, jak i diesla) w Europie. Olej w pełni kompatybilny z filtrami cząstek stałych (DPF/GPF).
Aprobaty VW 505.01 Specjalistyczna norma przeznaczona głównie dla silników diesla wyposażonych w pompowtryskiwacze (bez systemu LongLife). Bezpieczna również dla aut z filtrem cząstek stałych (DPF).
Aprobaty Porsche A40 To klasyczna norma dla silników benzynowych bez filtrów cząstek stałych (GPF), stosowana w większości modeli wyprodukowanych przed 2018 rokiem (np. 911, Cayenne). Wymaga wysokiej odporności na ścinanie (zazwyczaj 0W-40 lub 5W-40), zapewniając maksymalną ochronę silnika podczas sportowej i obciążonej jazdy.
Aprobaty Mercedes 229.31
Aprobaty Mercedes 226.5
Aprobaty Renault RN0700 Podstawowa norma przeznaczona głównie do wolnossących silników benzynowych oraz starszych diesli (np. 1.5 dCi) nieposiadających filtra cząstek stałych (DPF). Zapewnia odpowiednie smarowanie przy standardowej, codziennej eksploatacji, chroniąc silnik przed zużyciem i osadami.
Aprobaty Mercedes 229.51 Kluczowa aprobata dla nowoczesnych diesli Mercedesa (BlueTec) oraz silników benzynowych z filtrami cząstek stałych. Olej niskopopiołowy (Low SAPS), chroniący systemy oczyszczania spalin.
Aprobaty Fiat 9.55535-T2
Aprobaty Renault RN0710 Norma stworzona dla silników benzynowych z turbodoładowaniem (w tym usportowionych wersji Renault Sport) oraz mocniejszych diesli bez filtra DPF. Wymaga stosowania olejów o wysokiej stabilności (zazwyczaj 5W-40), które gwarantują trwały film olejowy nawet przy bardzo wysokich temperaturach i dużym obciążeniu turbosprężarki.
Aprobaty Fiat 9.55535-S2 Najpopularniejsza norma Fiata dla olejów o lepkości 5W-40 (ACEA C3), zapewniająca najwyższą ochronę silnika przy dużych obciążeniach termicznych. Jest standardem wymaganym w silnikach benzynowych (T-Jet, MultiAir) oraz mocniejszych dieslach, gwarantując trwałość turbosprężarki i bezpieczeństwo dla katalizatorów.
Aprobaty VW 502.00 Klasyczna norma dla starszych silników benzynowych. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km).
Aprobaty Ford WSS M2C917-A
Aprobaty VW 505.00 Klasyczna norma dla starszych silników diesla bez filtra DPF. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km).
Aprobaty GM Dexos2 Uniwersalna norma dla większości aut marki Opel wyprodukowanych przed 2017 rokiem (benzyna i diesel). Olej typu Low SAPS, bezpieczny dla filtrów DPF.
Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA C3 Najpopularniejsza na rynku norma dla nowoczesnych aut z filtrem cząstek stałych (DPF/FAP) i katalizatorem trójdrożnym. Olej typu "Mid SAPS" (średniopopiołowy) – stanowi idealny kompromis między ochroną silnika a żywotnością systemów ekologicznych. Standar
Rodzaj oleju Syntetyczne
Pojemność 5L
Przeznaczenie Samochody osobowe
Sposoby dostawy Nazwa Czas wysyłki Cena
InPost Paczkomaty 24/7 InPost Paczkomaty 24/7 Dostawa w 24-48h 13,99 zł
InPost - Kurier InPost - Kurier Dostawa w 24-48h 15,99 zł
ORLEN Paczka ORLEN Paczka Dostawa w 24h od dnia nadania 7,99 zł
DPD - Kurier DPD - Kurier Dostawa w 24-48h 18,99 zł
Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) Białystok ul. Hetmańska 70 Za darmo!
Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) Białystok ul. Rycerska 1 Za darmo!
13 innych produktów w tej samej kategorii: