• Ostatnie sztuki
PETRO-CANADA Supreme C3-X Synthetic 5W40 5L - syntetyczny olej silnikowy | Sklep online Galonoleje.pl

PETRO-CANADA Supreme C3-X Synthetic 5W40 5L - syntetyczny olej silnikowy

OCSE545
OCSE545
Petro-Canada
W magazynie - Wysyłka w 24h
4 szt.

Adres sklepu Ilość
Białystok, ul. Hetmańska 70 4 szt.
Białystok, ul. Rycerska 1 0 szt.
Cena
217,90 zł
Ilość

Dostawa już od: 7,99 zł info

local_shipping Do darmowej dostawy brakuje: 299,00 zł

Opis

PETRO-CANADA SUPREME C3-X 5W40 5L

Aprobaty i dopuszczenia:

  • ACEA C3, API SN/CF
  • VW 502 00 / 505 00 / 505 01
  • MB 229.51, 229.31/226.5
  • BMW LL-04
  • Porsche A40
  • Renault RN0700/RN0710
  • Fiat 9.55535-S2
  • Ford M2C917-A

Zastosowanie PETRO-CANADA SUPREME C3-X 5W40 5L

Olej Synthetic Passenger Car 5W-40 jest zalecany do stosowania w samochodach osobowych, SUV-ach, vanach oraz lekkich dostawczych, wyposażonych w silniki benzynowe bądź Diesla. W okresie pomiędzy wymianami olej ten może być także stosowany jako „dolewka” do konwencjonalnego oleju silnikowego o takiej samej klasie lepkości.

Olej silnikowy do samochodów osobowych Synthetic Passenger Car 5W-40 może zapewnić dodatkową ochronę oraz spokój użytkowników podczas jazdy w surowych warunkach, takich jak:

  • jazda na krótkich dystansach
  • częste zatrzymywanie i ruszanie przy znaczącym wykorzystaniu biegu jałowego
  • jazda z przyczepą
  • wydłużona jazda autostradą przy dużych prędkościach
  • szczególnie wysokie lub niskie temperatury
Szczegóły produktu
OCSE545
4 Przedmioty

Opis

Klasa lepkości 5W40
Klasa jakości wg klasyfikacji API SN Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr
Klasa jakości wg klasyfikacji API CF To starsza, oficjalnie wycofana już norma, przeznaczona dla silników Diesla z wtryskiem pośrednim oraz maszyn starszego typu, które nie posiadają filtrów cząstek stałych (DPF). Zapewniała dobrą ochronę przed osadami i korozją przy używaniu paliwa o wyższej zawartości siarki, typowego dla lat 90. Obecnie oznaczenie to spotyka się jeszcze na butelkach jako informacja, że olej nadaje się do smarowania prostych, starszych konstrukcji wysokoprężnych.
Aprobaty Fiat 9.55535-S2 Najpopularniejsza norma Fiata dla olejów o lepkości 5W-40 (ACEA C3), zapewniająca najwyższą ochronę silnika przy dużych obciążeniach termicznych. Jest standardem wymaganym w silnikach benzynowych (T-Jet, MultiAir) oraz mocniejszych dieslach, gwarantując trwałość turbosprężarki i bezpieczeństwo dla katalizatorów.
Aprobaty VW 505.00 Klasyczna norma dla starszych silników diesla bez filtra DPF. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km).
Aprobaty Ford WSS M2C917-A
Aprobaty VW 505.01 Specjalistyczna norma przeznaczona głównie dla silników diesla wyposażonych w pompowtryskiwacze (bez systemu LongLife). Bezpieczna również dla aut z filtrem cząstek stałych (DPF).
Aprobaty Porsche A40 To klasyczna norma dla silników benzynowych bez filtrów cząstek stałych (GPF), stosowana w większości modeli wyprodukowanych przed 2018 rokiem (np. 911, Cayenne). Wymaga wysokiej odporności na ścinanie (zazwyczaj 0W-40 lub 5W-40), zapewniając maksymalną ochronę silnika podczas sportowej i obciążonej jazdy.
Aprobaty BMW Longlife-04 (LL-04) Najpopularniejszy standard dla większości współczesnych silników BMW (zarówno benzynowych, jak i diesla) w Europie. Olej w pełni kompatybilny z filtrami cząstek stałych (DPF/GPF).
Aprobaty Mercedes 226.5
Aprobaty Renault RN0700 Podstawowa norma przeznaczona głównie do wolnossących silników benzynowych oraz starszych diesli (np. 1.5 dCi) nieposiadających filtra cząstek stałych (DPF). Zapewnia odpowiednie smarowanie przy standardowej, codziennej eksploatacji, chroniąc silnik przed zużyciem i osadami.
Aprobaty Mercedes 229.31
Aprobaty Renault RN0710 Norma stworzona dla silników benzynowych z turbodoładowaniem (w tym usportowionych wersji Renault Sport) oraz mocniejszych diesli bez filtra DPF. Wymaga stosowania olejów o wysokiej stabilności (zazwyczaj 5W-40), które gwarantują trwały film olejowy nawet przy bardzo wysokich temperaturach i dużym obciążeniu turbosprężarki.
Aprobaty Mercedes 229.51 Kluczowa aprobata dla nowoczesnych diesli Mercedesa (BlueTec) oraz silników benzynowych z filtrami cząstek stałych. Olej niskopopiołowy (Low SAPS), chroniący systemy oczyszczania spalin.
Aprobaty VW 502.00 Klasyczna norma dla starszych silników benzynowych. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km).
Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA C3 Najpopularniejsza na rynku norma dla nowoczesnych aut z filtrem cząstek stałych (DPF/FAP) i katalizatorem trójdrożnym. Olej typu "Mid SAPS" (średniopopiołowy) – stanowi idealny kompromis między ochroną silnika a żywotnością systemów ekologicznych. Standar
Rodzaj oleju Syntetyczne
Pojemność 5L
Przeznaczenie Samochody osobowe
Sposoby dostawy Nazwa Czas wysyłki Cena
InPost Paczkomaty 24/7 InPost Paczkomaty 24/7 Dostawa w 24-48h 13,99 zł
InPost - Kurier InPost - Kurier Dostawa w 24-48h 15,99 zł
ORLEN Paczka ORLEN Paczka Dostawa w 24h od dnia nadania 7,99 zł
DPD - Kurier DPD - Kurier Dostawa w 24-48h 18,99 zł
Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) Białystok ul. Hetmańska 70 Za darmo!
Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) Białystok ul. Rycerska 1 Za darmo!

Producent

  • HF Sinclair Corporation
  • 2828 N. Harwood, Suite 1300
  • Texas 75201 Dallas
  • Stany Zjednoczone
  • tele@ondo.eu

Osoba odpowiedzialna

  • ONDO Sp. z o.o.
  • ul. Czerwieńskiego 3B
  • 31-319 Kraków
  • Polska
  • tele@ondo.eu
12 innych produktów w tej samej kategorii: