Zaawansowany olej silnikowy zatwierdzony do silników Diesla bez filtra cząstek stałych. Najwyższa wydajność dzięki zaawansowanym właściwościom podczas rozruchu zimnego silnika i wysokiej ochronie przed zużywaniem się.
Olej w technologii Ester Core® do doładowanych lub wolnossących 4-suwowych silników benzynowych i wysokoprężnych, wyposażonych w układy wtryskowe lub zasilanie gaźnikowe.
Idealny olej silnikowy do samochodów wyższych klas. Kompleksowa baza, zawierająca złożone estry łatwe uruchomienie w niskich temperaturach, cichą i płynną pracę silnika.
Nowoczesny olej silnikowy stworzony w Technologii Syntetycznej ELF, całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla (bez DPF, FAP) koncernu RENAULT.
Syntetyczny olej MIHEL Ceramic Oil 7900 to środek smarny gwarantujący maksymalne osiągi jednostce napędowej. Sprawia, że rozruch silnika możliwy jest nawet w skrajnie niskich temperaturach.
Innowacyjny uniwersalny olej silnikowy premium zawierający estry do nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych z turbodoładowaniem i bez, w tym „stary”; marki i wysoki przebieg. Zaprojektowany na podstawie wymagań europejskich producentów.
Nowoczesny najwyższej jakości olej do silników benzynowych oraz Diesla bez filtra cząstek stałych DPF. Połaczenie nowoczesnej bazy olejowej wraz z dodatkami najwyższej jakości gwarantuje olej silnikowy, który przyczynia się do mniejszego zużycia paliwa
Syntetyczny olej idealny do najnowocześniejszych silników benzynowych. Dzięki unikalnej formule gwarantuje wysoką odporność na utlenianie, maksymalną ochronę silnika w czasie jazdy miejskiej "stop & go" i wysokie osiągi w każdych warunkach klimatycznych
Nowoczesny najwyższej jakości olej do silników benzynowych oraz Diesla bez filtra cząstek stałych DPF. Połaczenie nowoczesnej bazy olejowej wraz z dodatkami najwyższej jakości gwarantuje olej silnikowy, który przyczynia się do mniejszego zużycia paliwa
MOTUL 8100 X-CESS 5W40 GEN2 4L - W 100% syntetyczny najwyższej jakości olej silnikowy specjalnie opracowany do nowoczesnych wysilonych silników benzynowych i Diesla, wolnossących oraz doładowanych o pośrednim i bezpośrednim wtrysku paliwa.