Indeks: OLE002827
NISSAN Motor Oil A3/B4 5W40 1L - oryginalny olej silnikowy OEM
Oryginalny olej silnikowy marki Nissan specjalnie opracowany i przeznaczony dla silników marki Nissan
local_shipping DARMOWA DOSTAWA już od 299zł
| Adres sklepu | Ilość |
|---|---|
| Białystok, ul. Hetmańska 70 | 18 szt. |
| Białystok, ul. Rycerska 1 | 7 szt. |
Poprzednia nazwa: CITY PRO 5W40
Neste Pro 5W-40 jest w pełni syntetycznym olejem silnikowym nowej generacji.
Neste Pro 5W-40 został specjalnie zaprojektowany do wysoce obciążonych nowoczesnych silników zarówno diesla jak i benzynowych wyposażonych w system oczyszczania spalin.
Olej spełnia klasę jakości API SN oraz ACEA C3 oraz wiele norm producentów nowoczesnych silników samochodowych takich jak BMW LL-04 czy MB 229.31
Neste Pro 5W-40 zapewnia doskonałą ochronę przed zużyciem wszystkich elementów silnika.
Zapobiega powstawaniu osadów. Przedłuża żywotność systemów oczyszczania spalin oraz zmniejsza zużycie paliwa.
SAE 5W-40
API SN, SM, SL, SJ, CF
ACEA C3
MB 229.31
VW 502.00/505.00/505.01
BMW Longlife -04
Porsche A40
Renault RN0700 and RN0710
Ford WSS-M2C917A
| Klasa lepkości | 5W40 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | CF | To starsza, oficjalnie wycofana już norma, przeznaczona dla silników Diesla z wtryskiem pośrednim oraz maszyn starszego typu, które nie posiadają filtrów cząstek stałych (DPF). Zapewniała dobrą ochronę przed osadami i korozją przy używaniu paliwa o wyższej zawartości siarki, typowego dla lat 90. Obecnie oznaczenie to spotyka się jeszcze na butelkach jako informacja, że olej nadaje się do smarowania prostych, starszych konstrukcji wysokoprężnych. |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | SN | Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | SM | Starsza norma dla silników benzynowych (auta z lat 2001-2010). Często spotykana w tańszych olejach półsyntetycznych. Nadal zapewnia solidną ochronę w starszych, prostszych konstrukcjach, które nie mają turbodoładowania ani bezpośredniego wtrysku. |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | SJ | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | SL | Starsza norma dla silników benzynowych (auta z lat 2001-2010). Często spotykana w tańszych olejach półsyntetycznych. Nadal zapewnia solidną ochronę w starszych, prostszych konstrukcjach, które nie mają turbodoładowania ani bezpośredniego wtrysku. |
| Aprobaty | Ford WSS M2C917-A | |
| Aprobaty | VW 505.00 | Klasyczna norma dla starszych silników diesla bez filtra DPF. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km). |
| Aprobaty | GM Dexos2 | Uniwersalna norma dla większości aut marki Opel wyprodukowanych przed 2017 rokiem (benzyna i diesel). Olej typu Low SAPS, bezpieczny dla filtrów DPF. |
| Aprobaty | VW 505.01 | Specjalistyczna norma przeznaczona głównie dla silników diesla wyposażonych w pompowtryskiwacze (bez systemu LongLife). Bezpieczna również dla aut z filtrem cząstek stałych (DPF). |
| Aprobaty | Porsche A40 | To klasyczna norma dla silników benzynowych bez filtrów cząstek stałych (GPF), stosowana w większości modeli wyprodukowanych przed 2018 rokiem (np. 911, Cayenne). Wymaga wysokiej odporności na ścinanie (zazwyczaj 0W-40 lub 5W-40), zapewniając maksymalną ochronę silnika podczas sportowej i obciążonej jazdy. |
| Aprobaty | Renault RN0700 | Podstawowa norma przeznaczona głównie do wolnossących silników benzynowych oraz starszych diesli (np. 1.5 dCi) nieposiadających filtra cząstek stałych (DPF). Zapewnia odpowiednie smarowanie przy standardowej, codziennej eksploatacji, chroniąc silnik przed zużyciem i osadami. |
| Aprobaty | BMW Longlife-04 (LL-04) | Najpopularniejszy standard dla większości współczesnych silników BMW (zarówno benzynowych, jak i diesla) w Europie. Olej w pełni kompatybilny z filtrami cząstek stałych (DPF/GPF). |
| Aprobaty | Renault RN0710 | Norma stworzona dla silników benzynowych z turbodoładowaniem (w tym usportowionych wersji Renault Sport) oraz mocniejszych diesli bez filtra DPF. Wymaga stosowania olejów o wysokiej stabilności (zazwyczaj 5W-40), które gwarantują trwały film olejowy nawet przy bardzo wysokich temperaturach i dużym obciążeniu turbosprężarki. |
| Aprobaty | Mercedes 229.31 | |
| Aprobaty | VW 502.00 | Klasyczna norma dla starszych silników benzynowych. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km). |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | C3 | Najpopularniejsza na rynku norma dla nowoczesnych aut z filtrem cząstek stałych (DPF/FAP) i katalizatorem trójdrożnym. Olej typu "Mid SAPS" (średniopopiołowy) – stanowi idealny kompromis między ochroną silnika a żywotnością systemów ekologicznych. Standar |
| Rodzaj oleju | Syntetyczne | |
| Pojemność | 1L | |
| Przeznaczenie | Samochody osobowe |
| Sposoby dostawy | Nazwa | Czas wysyłki | Cena |
|---|---|---|---|
| InPost Paczkomaty 24/7 | Dostawa w 24-48h | 13,99 zł |
| InPost - Kurier | Dostawa w 24-48h | 15,99 zł |
| ORLEN Paczka | Dostawa w 24h od dnia nadania | 7,99 zł |
| DPD - Kurier | Dostawa w 24-48h | 18,99 zł |
| Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) | Białystok ul. Hetmańska 70 | Za darmo! |
| Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) | Białystok ul. Rycerska 1 | Za darmo! |
Indeks: OLE002827
Oryginalny olej silnikowy marki Nissan specjalnie opracowany i przeznaczony dla silników marki Nissan
Indeks: OLE000637
Amsoil 5W40 Synthetic Full Saps European Car Formula to syntetyczny olej silnikowy zawiera wysokiej jakości dodatki przeciwzużyciowe i przewyższający wysokie wymagania oleju ACEA .
Indeks: OLE003544
XADO Atomic 5w40 C3 RED BOOST 1L - olej silnikowy
Indeks: OLE003641
ONE OIL MultiTEC 5W-40 to syntetyczny olej silnikowy klasy premium, stworzony z myślą o zapewnieniu trwałej ochrony w zróżnicowanych warunkach eksploatacji. Jest to uniwersalny wybór, który doskonale sprawdza się zarówno w codziennej jeździe miejskiej, jak i podczas dłuższych, wymagających tras.
Indeks: OLE003253
Wysokiej jakości syntetyczny olej silnikowy NESTE Premium A3/B4 5W-40 w opakowaniu 1L. Zapewnia kompleksową ochronę silnika przed zużyciem, utrzymuje jego czystość dzięki wysokiemu TBN oraz umożliwia wydłużone interwały wymiany. Przekracza wymagania norm API SN oraz ACEA A3/B4. Dedykowany do silników benzynowych i Diesla w samochodach osobowych i...
Indeks: OLE003542
W pełni syntetyczny olej Selenia Sport 5W-40, stworzony we współpracy z Fiatem do silników o dużej mocy. Zapewnia maksymalną ochronę turbosprężarki i stabilność w wysokich temperaturach. Posiada oficjalną aprobatę Fiat 955535-Z2.
Indeks: OLE000075
CASTROL MAGNATEC DIESEL DPF 5W40 jest odpowiedni do silników benzynowych i Diesla gdzie producenci wymagają spełnienia norm jakościowych ACEA C3, API CF lub wcześniejszych specyfikacji w lepkości SAE 5W-40 oraz zgodności z filtrami cząstek stałych DPF.
Indeks: OLE002412
Zaawansowany olej silnikowy zatwierdzony do silników Diesla bez filtra cząstek stałych.
Indeks: 1111130-004-01-999
RAVENOL VSI SAE 5W-40 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Indeks: OLE002307
Syntetyczny olej silnikowy z dodatkiem specjalnie wyselekcjonowanych baz oraz dodatków uszlachetniających. Olej ten przeznaczony jest do silników niewymagających normy C3 z przebiegami powyżej 150.000 km.
Indeks: OLE000166
Nowoczesny olej silnikowy typu lekki bieg do całorocznego zastosowania. Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowocześniejszymi dodatkami gwarantuje olej silnikowy, który znakomicie chroni przed zużyciem współpracujące części.
Neste Pro 5W-40 jest w pełni syntetycznym olejem silnikowym nowej generacji.