Indeks: OLE000014
SHELL Helix Ultra 5W40 4L - syntetyczny olej silnikowy
Najnowocześniejszy, syntetyczny olej silnikowy wyprodukowany we współpracy z Ferrari – mistrzowskim zespołem Formuły 1.
local_shipping DARMOWA DOSTAWA już od 299zł
| Adres sklepu | Ilość |
|---|---|
| Białystok, ul. Hetmańska 70 | 7 szt. |
| Białystok, ul. Rycerska 1 | 2 szt. |
Mobil Super 3000 5W40 to wysokiej jakości oleje silnikowe w technologii syntetycznej zapewniające doskonały poziom ochrony i sprawności silników.
Własności i zalety:
* Oleje Mobil Super 3000 mają ustaloną markę w branży, tak więc stosujący je kierowcy mają gwarancję optymalnego działania silnika w swoim pojeździe.
Mobil Super 3000 X1 zapewnia:
Zastosowania
Produkty Mobil Super 3000 zostały opracowane z myślą o kierowcach, którzy stosują je w silnikach swoich pojazdów aby uzyskać ochronę i sprawność silnika lepszą niż przy stosowaniu konwencjonalnych lub semisyntetycznych olejów. Szczególnie polecamy Mobil Super 3000 kierowcom, którzy regularnie użytkują swoje pojazdy w trudnych warunkach drogowych. Olej ten może przyczynić się do zmniejszenia uszkodzeń spowodowanych częstym wysokim obciążeniem silnika. Zastosowanie obejmuje:
Klasa lepkości: SAE 5W40
Klasa jakości: API SN/SM/CF, ACEA A3/B3, A3/B4
Specyfikacje: MB 229.3, VW 505.00/502.00, Porsche A40,
BMW LongLife 01, GM-LL-B-025, RENAULT RN 0700 / N0710 PSA B71 2296
| Klasa lepkości | 5W40 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | CF | To starsza, oficjalnie wycofana już norma, przeznaczona dla silników Diesla z wtryskiem pośrednim oraz maszyn starszego typu, które nie posiadają filtrów cząstek stałych (DPF). Zapewniała dobrą ochronę przed osadami i korozją przy używaniu paliwa o wyższej zawartości siarki, typowego dla lat 90. Obecnie oznaczenie to spotyka się jeszcze na butelkach jako informacja, że olej nadaje się do smarowania prostych, starszych konstrukcji wysokoprężnych. |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | SN | Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr |
| Klasa jakości wg klasyfikacji API | SM | Starsza norma dla silników benzynowych (auta z lat 2001-2010). Często spotykana w tańszych olejach półsyntetycznych. Nadal zapewnia solidną ochronę w starszych, prostszych konstrukcjach, które nie mają turbodoładowania ani bezpośredniego wtrysku. |
| Aprobaty | Renault RN0700 | Podstawowa norma przeznaczona głównie do wolnossących silników benzynowych oraz starszych diesli (np. 1.5 dCi) nieposiadających filtra cząstek stałych (DPF). Zapewnia odpowiednie smarowanie przy standardowej, codziennej eksploatacji, chroniąc silnik przed zużyciem i osadami. |
| Aprobaty | Renault RN0710 | Norma stworzona dla silników benzynowych z turbodoładowaniem (w tym usportowionych wersji Renault Sport) oraz mocniejszych diesli bez filtra DPF. Wymaga stosowania olejów o wysokiej stabilności (zazwyczaj 5W-40), które gwarantują trwały film olejowy nawet przy bardzo wysokich temperaturach i dużym obciążeniu turbosprężarki. |
| Aprobaty | VW 502.00 | Klasyczna norma dla starszych silników benzynowych. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km). |
| Aprobaty | BMW Longlife-01 (LL-01) | Przeznaczony głównie do starszych silników benzynowych oraz diesli bez filtra DPF. Zapewnia wysoką ochronę silnika, ale nie jest zalecany do najnowszych układów wydechowych. |
| Aprobaty | VW 505.00 | Klasyczna norma dla starszych silników diesla bez filtra DPF. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km). |
| Aprobaty | Mercedes 229.3 | |
| Aprobaty | PSA B71 2296 | |
| Aprobaty | Porsche A40 | To klasyczna norma dla silników benzynowych bez filtrów cząstek stałych (GPF), stosowana w większości modeli wyprodukowanych przed 2018 rokiem (np. 911, Cayenne). Wymaga wysokiej odporności na ścinanie (zazwyczaj 0W-40 lub 5W-40), zapewniając maksymalną ochronę silnika podczas sportowej i obciążonej jazdy. |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | A3 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | A3/B3 | |
| Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA | A3/B4 | Klasyczna norma typu "Full SAPS" (wysokopopiołowa) dla silników benzynowych i diesli bez filtra DPF. Oferuje bardzo wytrzymały film olejowy i wysoką ochronę przy dużych obciążeniach. Idealna do starszych aut oraz silników, które nie muszą spełniać najnows |
| Rodzaj oleju | Syntetyczne | |
| Pojemność | 5L | |
| Przeznaczenie | Samochody osobowe |
| Sposoby dostawy | Nazwa | Czas wysyłki | Cena |
|---|---|---|---|
| InPost Paczkomaty 24/7 | Dostawa w 24-48h | 13,99 zł |
| InPost - Kurier | Dostawa w 24-48h | 15,99 zł |
| ORLEN Paczka | Dostawa w 24h od dnia nadania | 7,99 zł |
| DPD - Kurier | Dostawa w 24-48h | 18,99 zł |
| Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) | Białystok ul. Hetmańska 70 | Za darmo! |
| Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) | Białystok ul. Rycerska 1 | Za darmo! |
Producent
Osoba odpowiedzialna
Indeks: OLE000014
Najnowocześniejszy, syntetyczny olej silnikowy wyprodukowany we współpracy z Ferrari – mistrzowskim zespołem Formuły 1.
Indeks: OLE000554
Fully synthetic, mid saps, do silników benzynowych, Diesel oraz hybrydowych.
Indeks: 1111133-001-01-999
RAVENOL VMO SAE 5W-40 to w pełni syntetyczny olej silnikowy Mid SAPS z technologią CleanSynto® dla samochodów osobowych do silników benzynowych i wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Indeks: OLE001956
PMO 5w40 C3 stworzony dla silników benzynowych i silników diesla dla samochodów osobowych, dostawczych, lekkich ciężarówek, minibusów, samochodów kempingowych. Do nowoczesnych silników z turbosprężarkami i katalizatorami.
Indeks: EPLUS5W40005
Enviro + 5W-40 jest olejem silnikowym zatwierdzonym przez producentów OEM do serwisów gwarancyjnych, produkowanym przy wykorzystaniu najnowszej technologii low i mid SAPS (mała/średnia zawartość popiołów siarczanowych, fosforu i siarki).
Indeks: OLE000262
Nowoczesny olej silnikowy stworzony w Technologii Syntetycznej ELF, całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla (bez DPF, FAP) koncernów MERCEDES BENZ, VOLKSWAGEN, PORSCHE(benzynowe)
Indeks: HPR05006
HPR 5 to nowoczesny olej silnikowy zapewniający optymalną wydajność.
Indeks: OLE002589
Idealny olej silnikowy do samochodów wyższych klas. Kompleksowa baza, zawierająca złożone estry łatwe uruchomienie w niskich temperaturach, cichą i płynną pracę silnika.
Indeks: OLE001050
Olej silnikowy w technologii syntetycznej – utrzymuje silnik w czystości i zapewnia wydajną jazdę
Indeks: OLE002834
Stosowany w samochodach osobowych i dostawczych wyposażonych w silniki benzynowe i Diesla, w których przewidziano wydłużony okres między wymianiami oleju.
Indeks: OLE000601
Nowoczesny, w pełni syntetyczny olej silnikowy o wysokiej wydajności do najszerszej gamy silników benzynowych i wysokoprężnych występujących w samochodach osobowych
Indeks: OLE002827
Oryginalny olej silnikowy marki Nissan specjalnie opracowany i przeznaczony dla silników marki Nissan
Mobil Super 3000 5W40 to wysokiej jakości oleje silnikowe w technologii syntetycznej zapewniające doskonały poziom ochrony i sprawności silników