• Ostatnie sztuki
  • Chwilowo niedostępny
FUCHS Titan GT1 Pro Flex 23 5W30 5L - syntetyczny olej silnikowy | Sklep online Galonoleje.pl

FUCHS Titan GT1 Pro Flex 23 5W30 5L - syntetyczny olej silnikowy

OLE001311
602059147
Fuchs
Chwilowo niedostępny

Dostępne warianty:

Cena
165,90 zł
Ilość

Dostawa już od: 7,99 zł info

local_shipping Do darmowej dostawy brakuje: 299,00 zł

Opis

FUCHS Titan GT1 Pro Flex 23 5W30 5L

FUCHS TITAN GT1 FLEX 23 5W30 to najwyższej jakości, paliwooszczędny olej silnikowy, dedykowany do samochodów osobowych i dostawczych z silnikami benzynowymi i Diesla, w których przewidziano wydłużony okres między wymianami (LongLife). FUCHS FLEX 23 5W30 został opracowany szczególnie dla samochodów marek: BMW, OPEL, MERCEDES i VW, wyposażonych w nowoczesne systemy oczyszczania spalin i turbosprężarkę.

Olej FUCHS TITAN flex 23 5W30 może mieć zastosowanie w silnikach wymagających poniższych norm (klas lepkości i klas jakości).

  • SAE 5W30
  • API SN
  • ACEA C2
  • ACEA C3

Zastosowanie

Olej silnikowy FUCHS GT1 FLEX 23 5W30 ma rekomendacje lub oficjalne dopuszczenia do zastosowania go w silnikach wymagających m. in. następujących norm:

  • BMW LONGLIFE-04
  • MERCEDES - MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52
  • VOLKSWAGEN - VW 505 00 / 505 01

System START-STOP

Silniki z systemami START-STOP wymagają odpowiednich olejów, zapewniających łatwy proces włączania silnika. Olej FUCHS FLEX 23 5W30  gwarantuje doskonałe smarowanie silnika i zmniejszoną wartość oporów przy wielokrotnym jego rozruchu, szczególnie przy jeździe “miejskiej”.

Olej do silników zasilanych LPG i CNG

Silniki zasilane gazem LPG lub CNG wymagają zastosowania dedykowanych olejów, ponieważ to paliwo wymaga od oleju innych parametrów smarnych i temperaturowych niż jest to w przypadku etyliny. Olej silnikowy FUCHS flex 23 5W30 zawiera w swoim składzie wszystkie potrzebne dodatki, aby stawić czoło specyficznym wymaganiom paliwa LPG i CNG.

Doskonała ochrona DPF i turbiny

Olej FUCHS TITAN FLEX 23 5W30 został opracowany dla pojazdów z silnikami wyposażonymi w turbosprężarki, zapewniając tym elementom bardzo skuteczne smarowanie i ochronę przed zużyciem. Ze względu na obniżoną zawartość popiołów i spełnienie wymagań specyfikacji ACEA C2 i ACEA C3, olej ten idealnie nadaje się do samochodów wyposażonych w systemy oczyszczania spalin, takie jak DPF.

Szczegóły produktu
OLE001311
Nowy

Opis

Klasa lepkości 5W30
Klasa jakości wg klasyfikacji API SN Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr
Aprobaty Mercedes 229.31
Aprobaty Mercedes 229.51 Kluczowa aprobata dla nowoczesnych diesli Mercedesa (BlueTec) oraz silników benzynowych z filtrami cząstek stałych. Olej niskopopiołowy (Low SAPS), chroniący systemy oczyszczania spalin.
Aprobaty Mercedes 229.52 Ulepszona, nowocześniejsza wersja normy 229.51 229.51. Została zaprojektowana w 2013 roku specjalnie dla najnowszych silników diesla Mercedes-Benz BlueTEC (z systemem AdBlue). Stworzona specjalnie, aby radzić sobie z nowoczesnymi paliwami zawierającymi bi
Aprobaty VW 505.00 Klasyczna norma dla starszych silników diesla bez filtra DPF. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km).
Aprobaty VW 505.01 Specjalistyczna norma przeznaczona głównie dla silników diesla wyposażonych w pompowtryskiwacze (bez systemu LongLife). Bezpieczna również dla aut z filtrem cząstek stałych (DPF).
Aprobaty BMW Longlife-04 (LL-04) Najpopularniejszy standard dla większości współczesnych silników BMW (zarówno benzynowych, jak i diesla) w Europie. Olej w pełni kompatybilny z filtrami cząstek stałych (DPF/GPF).
Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA C2 Norma podobna do C3 (bezpieczna dla DPF), ale kładąca większy nacisk na oszczędność paliwa (niższe opory tarcia). Często wymagana przez koncern PSA (Peugeot, Citroen) oraz Toyotę i Hondę. Zazwyczaj występuje w lepkościach 5W-30 lub 0W-30.
Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA C3 Najpopularniejsza na rynku norma dla nowoczesnych aut z filtrem cząstek stałych (DPF/FAP) i katalizatorem trójdrożnym. Olej typu "Mid SAPS" (średniopopiołowy) – stanowi idealny kompromis między ochroną silnika a żywotnością systemów ekologicznych. Standar
Rodzaj oleju Syntetyczne
Pojemność 5L
Przeznaczenie Samochody osobowe
Sposoby dostawy Nazwa Czas wysyłki Cena
InPost Paczkomaty 24/7 InPost Paczkomaty 24/7 Dostawa w 24-48h 13,99 zł
InPost - Kurier InPost - Kurier Dostawa w 24-48h 15,99 zł
ORLEN Paczka ORLEN Paczka Dostawa w 24h od dnia nadania 7,99 zł
DPD - Kurier DPD - Kurier Dostawa w 24-48h 18,99 zł
Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) Białystok ul. Hetmańska 70 Za darmo!
Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) Białystok ul. Rycerska 1 Za darmo!

Producent

14 innych produktów w tej samej kategorii: