Dzięki syntetycznemu olejowi Mihel 9200 Twój silnik zyska najlepsze osiągi. Środek smarny gwarantuje ochronę przed szybkim zużyciem komponentów nawet podczas skrajnie wysokich obciążeń.
Niskopopiołowa technologia wydłuża żywotność filtrów cząstek stałych DPF utrzymuje całą jednostkę w czystości i zabezpiecza antykorozyjnie nawet przy długich przebiegach silnika według standardu Long Life.
Jest to w pełni syntetyczny, całoroczny olejem typu „low SAPS” – „lekki bieg”, przeznaczony do nowoczesnych silników benzynowych oraz wysokoprężnych wyposażonych w systemy filtrów cząstek stałych (DPF). Szczególnie polecany do pojazdów z katalizatorem oraz turbodoładowanych. Olej ten spełnia wymogi normy ACEA C3. Syntetyczny olej silnikowy Mihel 9200 – dlaczego warto go mieć?
Regularne stosowanie Mihel 9200 pozwala obniżyć koszty eksploatacyjne oraz zapewnia bezpieczeństwo względem najwyższych wymogów i restrykcji producentów silników takich jak VAG, BMW, Daimler Benz czy GM. Zaawansowane pakiety dodatków w środku smarnym zapewniają czystość w jednostce napędowej, a także wytrzymałość konkretnym podzespołom silnikowym.
Ceramic Oil 9200 od Mihel posiada wysoką temperaturę zapłonu, która ogranicza utlenianie i zużycie oleju w skrajnych temperaturach oraz w warunkach zwiększonej eksploatacji silnika.
Syntetyczny olej silnikowy Mihel 9200 5W30 osiąga pełnie swoich właściwości po przejechaniu 2000 km – po pokonaniu tego dystansu znacząco redukuje tarcie pomiędzy podzespołami, gwarantując im najwyższy stopień ochrony.
Dzięki syntetycznemu olejowi Mihel 9200 Twój silnik zyska najlepsze osiągi. Środek smarny gwarantuje ochronę przed szybkim zużyciem komponentów nawet podczas skrajnie wysokich obciążeń.
GM - OPEL - W pełni syntetyczny olej silnikowy do pojazdów, w których producenci (Opel,Vauxhall i Saab) zalecają stosowanie olejów zgodnych z normą GM Opel Dexos2™. Opracowany w technologii „Mid SAPS” zgodnie z wymogami GM Europe spełniającymi normy emisji spalin Euro IV i Euro V.
W 100% syntetyczny olej specjalnie opracowany do najnowszych silników Diesla grupy Renault (Renault, Dacia, Samsung, Nissan), wyposażonych w filtr cząstek stałych wymagających olejów spełniających normy RN 0720 i spełniających normy emisji spalin EURO IV i EURO V.
Nowoczesny, uniwersalny olej silnikowy do bardzo wysilonych silników. Olej szczególnie polecany do pojazdów po modyfikacjach mechanicznych i użytkowanych w motorsporcie.
Jest najnowocześniejszym olejem silnikowym, stworzonym w Technologii Syntetycznej TOTAL, który jest całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla marek MERCEDES-BENZ, BMW i VW. Przystosowany do najnowszych systematów oczyszczania spalin.
Wysokiej jakości olej silnikowy. Zaprojektowany do ochrony i czyszczenia silników oraz zapewnienia bezproblemowego rozruchu na zimno we wszystkich klimatach. Do silników benzynowych, LPG i wysokoprężnych.
RAVENOL FEL SAE 5W-30 to w pełni syntetyczny olej silnikowy Mid SAPS w technologii CleanSynto® do silników benzynowych i wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa,
Olej Toyota SAE 5W-30 PFE (Premium Fuel Economy) wydłuża trwałość katalitycznego układu oczyszczania spalin (w szczególności układów wyposażonych w filtr cząstek stałych DPF) i zapewnia doskonałe osiągi silnika.
Najnowszej generacji, syntetyczny olej silnikowy typu Long Life stworzony w oparciu o Complex Protection Formula, gwarantuje optymalną ochronę silnika w każdych warunkach eksploatacji.
RAVENOL HLS SAE 5W-30 to w pełni syntetyczny olej silnikowy Mid SAPS w technologii CleanSynto® do silników benzynowych i wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliw