ORLEN PLATINUM Classic Mineral 15W40 4,5L - mineralny olej silnikowy
Charakterystyka ORLEN PLATINUM Classic Mineral 15W40:
Wysokiej jakości, mineralny, wielosezonowy olej silnikowy opracowany z myślą o silnikach benzynowych i lekkich Diesl’a eksploatowanych w codziennych warunkach jazdy. Technologia oleju gwarantuje nie tylko optymalną ochronę silnika w każdych warunkach eksploatacji, ale zapewnia także doskonałe parametry oleju, redukuje ryzyko nadmiernego zużycia zaworów przy jednoczesnej, wysokiej kontroli osadów.
ORLEN PLATINUM Classic Mineral 15W40 gwarantuje:
• bezawaryjną pracę silnika w każdych warunkach eksploatacji • skuteczną czystość elementów silnika • skuteczne uszczelnienie układu tłok-pierścienie tłokowe-tuleja cylindra • ochronę przed korozją Zastosowania
PLATINUM CLASSIC MINERAL 15W-40 zalecany jest do użycia zarówno w samochodach osobowych z silnikami benzynowymi i Diesla, jak również w lekkich samochodach dostawczych i furgonetkach. Stworzony z myślą o każdym kierowcy, dlatego doskonale sprawdza się w pojazdach poruszających się w ruchu miejskim jak również na trasach szybkiego ruchu. Przeznaczony do smarowania silników pracujących w normalnych warunkach eksploatacji zarówno w okresie letnim jak i zimowym. Nie ma zastrzeżeń, by olej stosować do silników starszych typów, gdzie producent zaleca używanie olejów klas niższych. Potwierdzeniem wysokiej jakości oleju jest nie tylko ulepszona technologia, ale także spełnienie wymagań Mercedes-Benz 229.1. Normy, aprobaty, specyfikacje
ORLEN PLATINUM Classic Mineral 15W40 spełnia wymagania:
Olej mineralny MoS2 Leichtlauf zawiera formułę powodującą osadzanie się warstwy dwusiarczkumolibdenu na wszystkich powierzchniach podlegających procesowi tarcia.
Mineralny, wielosezonowy olej silnikowy skomponowany z myślą o użytkownikach samochodów wyposażonych w instalację do zasilania paliwem LPG.Doskonała harmonia składników oleju zapewnia bezpieczną pracę silnika w każdych warunkach jazdy.
Niekonwencjonalny olej silnikowy SAE 15W-40 opracowany specjalnie do samochodów osobowych z dużym przebiegiem. Zalecany do silników benzynowych oraz wysokoprężnych samochodów z przebiegiem powyżej 100 000 km.