MILLERS OILS Classic Pistoneeze 10w40 10w40 1L olej silnikowy do aut klasycznych
Wielosezonowy, półsyntetyczny olej silnikowy premium SAE 10w40, z umiarkowaną liczbą detergentów. Specjalnie opracowany dla starszych samochodów z nowszymi systemami filtracji oleju. Zawiera dodatki chroniące przed zatarciem, utlenianiem się oleju, oraz korozją panewek. Zawiera ZDDP (cynk/fosfor).
Stosowanie MILLERS Classic Pistoneeze 10w40:
Do zastosowania głównie w silnikach samochodów klasycznych, zarówno benzynowych, jak i Diesel, które wymagają oleju o lepkości 10w40.
Korzyści MILLERS Classic Pistoneeze 10w40:
• zaawansowany technologicznie zestaw dodatków oraz lepkość „z epoki” zapewniają optymalne właściwości smarne • dobre rozwiązanie dla pojazdów o dużym przebiegu, gdzie występuje problem z nadmiernym zużyciem oleju (pomaga wysoka lepkość), oraz z wyciekami • nowoczesna technologia gwarantuje, że olej spełnia zarówno dość nowoczesne normy, jak i ówczesne specyfikacje • zawiera estry syntetyczne, które zapewniają ochronę także wtedy, gdy pojazd nie jest uruchamiany przez dłuższy czas, a po uruchomieniu dbają o to, by silnik osiągnął natychmiast właściwe ciśnienie oleju
• znakomity olej silnikowy do youngtimerów
Charakterystyka MILLERS Classic Pistoneeze 10w40:
API SL/CF, ACEA A3/B4, MB 229.1 SAE klasa lepkości: 10w40 Ciężar właściwy przy 150C: 0,865 Lepkość kinematyczna przy 1000C: 13,0 cSt Lepkość kinematyczna przy 400C: 85,65 cSt Indeks lepkości 149 Temperatura krzepnięcia: <-420C Temperatura zapłonu: >2130C Lepkość na zimno: 4,500 cP
MoS2-Leichtluf 10W-40 Olejpółsyntetyczny MoS2 Leichtlauf zawiera formułę powodujjącą osadzanie się warstwy dwusiarczku molibdenu na wszystkich powierzchniach podlegających procesowi tarcia. Zmniejsza zużycie paliwa oraz oleju.
Semisyntetyczny, wielosezonowy olej silnikowy stworzony w oparciu o nowoczesną formulację, w skład której oprócz olejów bazowych wchodzi nowoczesny, świetnie dobrany pakiet dodatków uszlachetniających. Zastosowana technologia pozwala na uzyskanie doskonałych parametrów oleju, redukuje ryzyko nadmiernego zużycia zaworów jednocześnie zapewniając lepszą...
Najnowszej generacji, wielosezonowy olej półsyntetyczny, zestawiony ze specjalnie wyselekcjonowanych bazowych olejów syntetycznych i mineralnych oraz dodatków uszlachetniających.
Doskonałe właściwości przeciwzużyciowe oleju TOTAL QUARTZ 7000 10W40 zapewniają skuteczną ochronę silnika. Dodatki myjące i dyspergujące najnowszej generacji zasosowane w oleju TOTAL QUARTZ 7000 10W40 zapewniają czystość silnika, jednocześnie chroniąc przed spadkiem mocy.
Semisyntetyczny, wielosezonowy olej silnikowy stworzony w oparciu o nowoczesną formulację, w skład której oprócz olejów bazowych wchodzi nowoczesny, świetnie dobrany pakiet dodatków uszlachetniających. Zastosowana technologia pozwala na uzyskanie doskonałych parametrów oleju, redukuje ryzyko nadmiernego zużycia zaworów jednocześnie zapewniając lepszą...
K2 TEXAR 5W-30 XN-C3 1L to olej przeznaczony do wszystkich silników benzynowych i Diesla, także wyposażonych w nowoczesne układy oczyszczania spalin, w których producenci zalecają stosowanie oleju silnikowego 5W30 wg ACEA C2 i/lub C3, API SN.
W pełni syntetyczny olej silnikowy wyczynowy do silników benzynowych i Diesel. Wykonany na 100% bazie syntetycznej , w tym synergicznej mieszance trzech estrów oraz dodatkach uszlachetniających zapewniających maksymalne osiągi.
Syntium 800 EU 10W-40 firmy PETRONAS jest zalecany dla wszystkich rodzajów samochodów osobowych oraz najnowszych samochodów wyczynowych wyposażonych we wtrysk paliwa, wiele zaworów, turbosprężarki lub sprężarki, działa w najtrudniejszych warunkach eksploatacji.