Półsyntetyczny olej silnikowy jakości premium do samochodów osobowych z silnikami Diesla.
Mobil Super™ 2000 X1 Diesel 10W-40 to półsyntetyczny olej silnikowy, który zapewnia długą żywotność silnika oraz ochronę przed szlamem i zużyciem.
Właściwości i zalety:
Oleje Mobil Super 2000 mają ustaloną markę w branży, tak więc stosujący go kierowcy mają gwarancję optymalnej pracy silnika w swoim pojeździe. Mobil Super 2000 X1 Diesel 10W-40 zapewnia: • doskonałą ochronę przed szlamem • doskonałą czystość silnika • doskonałą ochronę silnika w wysokich temperaturach • doskonałą ochronę przed zużyciem • doskonałe właściwości w niskich temperaturach Zastosowania:
Produkty Mobil Super 2000 zostały opracowane aby uzyskać ochronę i sprawność silnika lepszą niż przy stosowaniu konwencjonalnych lub półsyntetycznych olejów. ExxonMobil zaleca Mobil Super 2000 X1 Diesel 10W-40 w przypadkach jazdy w wymagających warunkach:
• do starszych silników Diesla bez filtrów cząstek stałych (DPF) • w samochodach osobowych, pojazdach typu SUV i samochodach dostawczych • do jazdy po trasach szybkiego ruchu i w ruchu miejskim • w normalnych i okazjonalnie cięższych warunkach jazdy
Starsza norma dla silników benzynowych (auta z lat 2001-2010). Często spotykana w tańszych olejach półsyntetycznych. Nadal zapewnia solidną ochronę w starszych, prostszych konstrukcjach, które nie mają turbodoładowania ani bezpośredniego wtrysku.
Klasa jakości wg klasyfikacji API
CF
To starsza, oficjalnie wycofana już norma, przeznaczona dla silników Diesla z wtryskiem pośrednim oraz maszyn starszego typu, które nie posiadają filtrów cząstek stałych (DPF). Zapewniała dobrą ochronę przed osadami i korozją przy używaniu paliwa o wyższej zawartości siarki, typowego dla lat 90. Obecnie oznaczenie to spotyka się jeszcze na butelkach jako informacja, że olej nadaje się do smarowania prostych, starszych konstrukcji wysokoprężnych.
Aprobaty
VW 501.01
Aprobaty
VW 505.00
Klasyczna norma dla starszych silników diesla bez filtra DPF. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km).
Valvoline SynPower 10W-40 to wysokiej jakości olej silnikowy klasy Premium, opracowany z wykorzystaniem zaawansowanej technologii półsyntetycznej. Został stworzony, aby zapewnić najwyższą wydajność i ochronę we wszystkich warunkach pracy, spełniając przy tym wymogi najnowszych standardów wiodących producentów silników.
ELF EVOLUTION 700 Turbo Diesel 10W40 jest najnowszej generacji, wielosezonowym olejem półsyntetycznym, zestawionym ze specjalnie wyselekcjonowanych bazowych olejów syntetycznych i mineralnych oraz dodatków uszlachetniających.
MoS2-Leichtluf 10W-40 Olejpółsyntetyczny MoS2 Leichtlauf zawiera formułę powodujjącą osadzanie się warstwy dwusiarczku molibdenu na wszystkich powierzchniach podlegających procesowi tarcia. Zmniejsza zużycie paliwa oraz oleju.
QUARTZ 7000 10W-40 to półsyntetyczny olej silnikowy, który został opracowany w celu spełnienia najbardziej rygorystycznych wymagań zarówno silników benzynowych, jak i wysokoprężnych.
Doskonałe właściwości przeciwzużyciowe oleju TOTAL QUARTZ 7000 10W40 zapewniają skuteczną ochronę silnika. Dodatki myjące i dyspergujące najnowszej generacji zasosowane w oleju TOTAL QUARTZ 7000 10W40 zapewniają czystość silnika, jednocześnie chroniąc przed spadkiem mocy.
Mannol Defender 10W-40 – uniwersalny wielosezonowy półsyntetyczny olej silnikowy z hydrosyntetyczną bazą do nowoczesnych silników benzynowych i diesla bez i z turbodoładowaniem.
Unikalny, innowacyjny, syntetyczny olej silnikowy klasy ekonomicznej o specjalnych właściwościach przeciwzatarciowych dzięki dodatkowi syntetycznych estrów i sześciokątnego azotku boru h-BN (biały grafit)
Nowoczesny, półsyntetyczny olej silnikowy bardzo wysokiej jakości, zalecany do stosowania w silnikach wysokoprężnych najnowszej konstrukcji: wielozaworowych, wolnossących i turbodoładowanych z wtryskiem pośrednim i/lub bezpośrednim.