Wysokogatunkowy, wielosezonowy, półsyntetyczny olej silnikowy przeznaczony zarówno do silników beznynowych, jaki i silników Diesla. Zalecany do stosowania we wszystkich nowoczesnych silnikach zarówno w samochodach osobowych, jak i pojazdach dostawczych. Zapewnia doskonałe smarowanie we wszystkich warunkach eksploatacji.
• Zapewnia silnikowi czystość gwarantująca bezawaryjne działanie
• Skutecznie ogranicza powstawanie osadów i szlamów
Własności * wysoka stabilność termiczna, wyjątkowa odporność na utlenianie i nowoczesny pakiet dodatków myjąco-płuczących
* Zapobiegają powstawaniu osadów i szlamów, pozwalając jednocześnie wydłużyć żywotność silnika i utrzymać jego wnętrze w czystości * Odpowiedni, wysoki poziom zabezpieczenia przed zużyciem mechanicznym
* Wydłużona żywotność silnika i niższe koszty utrzymania * Wysoki wskaźnik lepkości i wysoka odporność na ścinanie
* Doskonałe smarowanie w każdych warunkach eksploatacyjnych
Zastosowanie Olej Mobil Super S 10W-40 jest zalecany do stosowania we wszystkich nowoczesnych wysokoobciążonych silnikach benzynowych i wysokoprężnych również tych turbodoładowanych znajdujących zastosowanie w szerokiej gamie samochodów osobowych i pojazdów dostawczych.
Klasa lepkości: SAE 10W-40
Klasa jakości: API SL/CF, ACEA A3/B3
Specyfikacje: MB 229.1, VW 501.01/505.00
Szczegóły produktu
OLE000018
14 Przedmioty
Opis
Klasa lepkości
10W40
Klasa jakości wg klasyfikacji API
SL
Starsza norma dla silników benzynowych (auta z lat 2001-2010). Często spotykana w tańszych olejach półsyntetycznych. Nadal zapewnia solidną ochronę w starszych, prostszych konstrukcjach, które nie mają turbodoładowania ani bezpośredniego wtrysku.
Klasa jakości wg klasyfikacji API
CF
To starsza, oficjalnie wycofana już norma, przeznaczona dla silników Diesla z wtryskiem pośrednim oraz maszyn starszego typu, które nie posiadają filtrów cząstek stałych (DPF). Zapewniała dobrą ochronę przed osadami i korozją przy używaniu paliwa o wyższej zawartości siarki, typowego dla lat 90. Obecnie oznaczenie to spotyka się jeszcze na butelkach jako informacja, że olej nadaje się do smarowania prostych, starszych konstrukcji wysokoprężnych.
Aprobaty
Mercedes 229.1
Aprobaty
VW 501.01
Aprobaty
VW 505.00
Klasyczna norma dla starszych silników diesla bez filtra DPF. Idealny wybór do aut produkowanych przed erą rygorystycznych norm ekologicznych, wymieniających olej w stałych interwałach (co 10-15 tys. km).
MaxLife Motor Oil 10W-40 półsyntetyczny olej, który spowalnia proces starzenia i wydłuża żywotność starszych silników.Dzięki unikalnemu systemowi dodatków uszlachetniających skutecznie regeneruje i konserwuje uszczelki, zapobiega wyciekom i minimalizuje zużycie oleju. Zapobiega utlenianiu oleju i ułatwia rozruch silnika w niskich temperaturach.
Doskonałe właściwości przeciwzużyciowe oleju TOTAL QUARTZ 7000 10W40 zapewniają skuteczną ochronę silnika. Dodatki myjące i dyspergujące najnowszej generacji zasosowane w oleju TOTAL QUARTZ 7000 10W40 zapewniają czystość silnika, jednocześnie chroniąc przed spadkiem mocy.
Semisyntetyczny, wielosezonowy olej silnikowy stworzony w oparciu o nowoczesną formulację, w skład której oprócz olejów bazowych wchodzi nowoczesny, świetnie dobrany pakiet dodatków uszlachetniających. Zastosowana technologia pozwala na uzyskanie doskonałych parametrów oleju, redukuje ryzyko nadmiernego zużycia zaworów jednocześnie zapewniając lepszą...
MoS2-Leichtluf 10W-40 Olejpółsyntetyczny MoS2 Leichtlauf zawiera formułę powodujjącą osadzanie się warstwy dwusiarczku molibdenu na wszystkich powierzchniach podlegających procesowi tarcia. Zmniejsza zużycie paliwa oraz oleju.
Semisyntetyczny, wielosezonowy olej silnikowy stworzony w oparciu o nowoczesną formulację, w skład której oprócz olejów bazowych wchodzi nowoczesny, świetnie dobrany pakiet dodatków uszlachetniających. Zastosowana technologia pozwala na uzyskanie doskonałych parametrów oleju, redukuje ryzyko nadmiernego zużycia zaworów jednocześnie zapewniając lepszą...
Nowoczesny, półsyntetyczny olej silnikowy bardzo wysokiej jakości, zalecany do stosowania w silnikach wysokoprężnych najnowszej konstrukcji: wielozaworowych, wolnossących i turbodoładowanych z wtryskiem pośrednim i/lub bezpośrednim.