- Chwilowo niedostępny

local_shipping DARMOWA DOSTAWA już od 299zł
Neste Pro 0W-30 jest w pełni syntetycznym olejem zmniejszającym zużycie paliwa. Został stworzony specjalnie do silników samochodów osobowych marki Volvo wyprodukowanych po 2005 roku. Silniki 5-cylindrowe Volvo wymagają oleju o specyfikacji ACEA A5/B5, który jest wymieniany co 30 000km lub co roku.
Neste Pro 0W-30 zapewnia obniżone zużycie oleju oraz paliwa. Olej tworzy trwały film olejowy, posiada dobre właściwości czyszczące oraz wysoki stopień ochrony elementów silnika przed zużyciem.
Korzyści
KLASA JAKOŚCI:
TYPOWE WŁAŚCIWOŚCI
Sposoby dostawy | Nazwa | Czas wysyłki | Cena |
---|---|---|---|
![]() | InPost Paczkomaty 24/7 | Dostawa w 24-48h | 13,99 zł |
![]() | InPost - Kurier | Dostawa w 24-48h | 15,99 zł |
![]() | ORLEN Paczka | Dostawa w 24h od dnia nadania | 7,99 zł |
![]() | DPD - Kurier | Dostawa w 24-48h | 18,99 zł |
![]() | Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) | Białystok ul. Hetmańska 70 | Za darmo! |
![]() | Odbiór w sklepie (Galon Rycerska) | Białystok ul. Rycerska 1 | Za darmo! |
Producent Neste Markkinointi Oy 21, P.O.B. 95 00095 Neste, Espoo, Finlandia lubetec@neste.com
Indeks: 116752B2
Całkowicie syntetyczny olej silnikowy, opracowany do wydłużonych okresów między wymianami.
Indeks: OLE000551
To w pełni syntetyczny olej do silników benzynowych i Diesla opracowany wspólnie z Volvo oraz rekomendowany przez szwedzką markę.
Indeks: OLE000947
SHELL HELIX ULTRA ECT C2/C3 0W30 najbardziej zaawansowany technologicznie olej
Indeks: OLE003231
HPR 0 to nowoczesny olej silnikowy zawierający specjalne modyfikatory lepkości oraz dodatki uszlachetniające oraz zaawansowane składniki chroniące przed zużyciem, które spełniają normy API SM SN dotyczące ochrony przed zużyciem i utlenianiem. Zapewnia to dodatkową ochronę przed zużyciem, korozją, utlenianiem oleju i gromadzeniem się osadów.
Indeks: OLE002090
Fully synthetic, FULL SAPS, do silników benzynowych, Diesel oraz hybrydowych.
Indeks: OLE002856
Neste Pro+ W LL-III 0W-30 został specjalnie opracowany dla wydłużonych okresów wymiany oleju w silnikach benzynowych oraz dieslowskich, samochodów marki VW, Audi, Skoda i Seat.
Indeks: OLE002195
Opracowany aby spełnić wysokie wymagania silników o szczególnie wysokich, parametrach, w tym silników Audi i VW oraz tych, w których jest wymagany poziom jakości ACEA C3
Indeks: OLE000268
W 100% syntetyczny olej został opracowany i przetestowany w świetle najbardziej aktualnych wymomów jakie są stawiane olejom do silników benzynowych i Diesla. Nowy standard ACEA A5/B5 wymaga mniejszego zużycia paliwa i niskiej emisji spalin w mocnych silnikach:
Indeks: OLE000685
Najnowocześniejszy energooszczędny olej silnikowy do samochodów Volvo
Indeks: OLE002107
Castrol MAGNATEC Stop-Start 0W-30 D jest odpowiedni do silników Ford wymagających lepkości 0W-30 i normy jakościowej Ford WSS-M2C950-A.
Indeks: OLE002858
Neste Pro+ W LL-III 0W-30 został specjalnie opracowany dla wydłużonych okresów wymiany oleju w silnikach benzynowych oraz dieslowskich, samochodów marki VW, Audi, Skoda i Seat.
Indeks: OLE002215
Shell Helix Ultra to rodzina najlepszych olejów produkowanych z wykorzystaniem unikatowej technologii Shell PurePlus
Indeks: 1111106-001-01-999
RAVENOL VSW SAE 0W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Indeks: OLE002718
Całoroczny olej 0W-30, który cechuje się spełnianiem norm dla silników z technologią wielozaworową. Opracowany pod kątem wymagań grup PSA oraz FIAT/ALFA ROMEO.
Indeks: OLE000948
Zaprojektowany by spełniać bardzo wysokie wymagania dla wysokoobciążonych silników VW, Audi, Skoda, Seat, które wymaganą stosowania olejów w klasie ACEA C3
Indeks: OLE001082
TOTAL QURATZ INEO FIRST 0W-30 jest stosowany przez PSA PEUGEOT CITROEN, jako olej na pierwsze fabryczne zalanie jak również rekomendowany jest przez PEUGEOT i CITROEN do zastosowań serwisowych.
Całkowicie syntetyczny olej silnikowy, opracowany do wydłużonych okresów między wymianami.