W 100% syntetyczny, paliwooszczędny olej silnikowy opracowany do nowoczesnych silników benzynowych i Diesla, wymagających stosowania olejów klasy ACEA A5/B5 i lepkości 0W30. Oficjalnie dopuszczony przez Volvo Car Corporation do najnowszych modeli silników zgodnie z wymaganiami VCC 95200377. Zalecany także przez takich producentów Land Rover oraz Honda.
Zastosowanie MOTUL 8100 Eco-Nergy A5/B5 0w30:
Olej silnikowy który oszczędza paliwo i jest specjalnie zaprojektowany do nowoczesnych silników, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem lub silników benzynowych, przystosowanych do olejów o niskiej lepkości HTHS (Hight Temperature High Shear). Do nowoczesnych silników Diesla z turbodoładowaniem, silników benzynowych za katalizatorami, wymagających olejów oszczędzających paliwo (ACEA A1/B1 lub ACEA A5/B5).
Aprobaty MOTUL 8100 Eco-Nergy A5/B5 0w30:
ACEA A5/B5 A5 B5
API SERVICE SP
Zalecany do takich aut jak VOLVO, LAND ROVER ...
Dopuszczenia OEMVOLVO VCC 95200377, BMW LL-01 FE, MERCEDES-BENZ MB-Approval 229.6
Lepkość, mm2/s w temperaturze 100 ºC ASTM D-445 9,95
Lepkość, mm2/s w temperaturze 40 ºC. ASTM D-445 53,2
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 177
TBN, mg KOH/g ASTM D-2896 10,1
Temperatura krzepnięcia, ºC ASTM D-5950 -45
Temperatura zapłonu, COC, ºC. ASTM D-92 220
Ciężar właściwy w temp. 15,6 °C ASTM D-4052 0,844
Szczegóły produktu
OLE000268
21 Przedmioty
Opis
Klasa lepkości
0W30
Nowocześniejsza wersja oleju 5W-30, która gwarantuje błyskawiczne smarowanie i znacznie lżejszy rozruch podczas silnych mrozów. Po rozgrzaniu chroni silnik tak samo skutecznie jak wersja 5W, ale dzięki szybszemu dotarciu do podzespołów przy starcie, lepiej chroni łańcuch rozrządu i turbinę.
Klasa jakości wg klasyfikacji API
SP
Najnowsza i najbardziej rygorystyczna norma dla silników benzynowych. Zaprojektowana specjalnie, by chronić łańcuchy rozrządu przed rozciąganiem oraz zapobiegać zjawisku LSPI (groźny, przedwczesny zapłon) w nowoczesnych silnikach turbo z wtryskiem bezpośr
Aprobaty
BMW Longlife-01 (LL-01)
Przeznaczony głównie do starszych silników benzynowych oraz diesli bez filtra DPF. Zapewnia wysoką ochronę silnika, ale nie jest zalecany do najnowszych układów wydechowych.
Aprobaty
VOLVO VCC 95200377
Norma przeznaczona dla starszych konstrukcji Volvo, głównie 5- i 6-cylindrowych silników benzynowych i Diesla. Zazwyczaj dotyczy olejów o lepkości 0W-30 lub 5W-30 (ACEA A5/B5), które nastawione są na lekkobieżność i wydłużone przebiegi w tradycyjnych układach napędowych.
Aprobaty
Mercedes 229.6
Klasa jakości wg klasyfikacji ACEA
A5/B5
Klasyczna norma typu "Full SAPS" (wysokopopiołowa) dla silników benzynowych i diesli bez filtra DPF. Oferuje bardzo wytrzymały film olejowy i wysoką ochronę przy dużych obciążeniach. Idealna do starszych aut oraz silników, które nie muszą spełniać najnows
Neste Pro+ W LL-III 0W-30 został specjalnie opracowany dla wydłużonych okresów wymiany oleju w silnikach benzynowych oraz dieslowskich, samochodów marki VW, Audi, Skoda i Seat.
Inteligentne Molekuły Ford-Castrol MAGNATEC PROFESSIONAL D 0W-30 przywierają jak magnes dostarczając ochrony od momentu przekręcenia kluczyka oraz znacznie redukując zużycie silnika
Syntetyczny olej silnikowy Q8 Formula Elite C2 0W-30 to produkt Mid SAPS stworzony dla nowoczesnych silników. Gwarantuje oszczędność paliwa (>2,5%) i zaawansowaną ochronę filtrów DPF/FAP oraz katalizatorów. Idealny do silników Euro 6 Peugeot i Citroen wymagających normy PSA B71 2312. Zapewnia wyjątkową czystość i trwałość silnika.
RAVENOL VSW SAE 0W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Zaprojektowany by spełniać bardzo wysokie wymagania dla wysokoobciążonych silników VW, Audi, Skoda, Seat, które wymaganą stosowania olejów w klasie ACEA C3
Całoroczny olej 0W-30, który cechuje się spełnianiem norm dla silników z technologią wielozaworową. Opracowany pod kątem wymagań grup PSA oraz FIAT/ALFA ROMEO.
W pełni syntetyczny, wysokowydajny olej silnikowy NESTE Pro+ 0W-30 w opakowaniu 1L. Opracowany specjalnie w celu redukcji zużycia paliwa i emisji spalin dzięki obniżonej lepkości HTHS. Przekracza wymagania najnowszej normy API SP oraz ACEA A5/B5. Dedykowany do nowoczesnych silników benzynowych i Diesla, w tym samochodów marki Volvo, wymagających...
Millers Oils EE Performance C3 0w30 to w pełni syntetyczny, wysokowydajny olej silnikowy typu MID SAPS, opracowany z myślą o najnowocześniejszych silnikach benzynowych, wysokoprężnych (Diesel) oraz układach hybrydowych.
Spec Gold SL/CF 0W/30 to olej silnikowy produkowany w oparciu o bazy syntetyczne oraz pakiet dodatków uszlachetniających. Syntetyczna technologia oleju zapewnia doskonałe smarowanie wszystkich elementów silnika nawet w ekstremalnych warunkach pracy.
Millers Oils EE Performance 0w30 to w pełni syntetyczny olej silnikowy klasy performance typu FULL SAPS, opracowany z myślą o nowoczesnych silnikach benzynowych, wysokoprężnych (Diesel) oraz jednostkach hybrydowych.
Neste Pro+ W LL-III 0W-30 został specjalnie opracowany dla wydłużonych okresów wymiany oleju w silnikach benzynowych oraz dieslowskich, samochodów marki VW, Audi, Skoda i Seat.
W 100% syntetyczny olej został opracowany i przetestowany w świetle najbardziej aktualnych wymomów jakie są stawiane olejom do silników benzynowych i Diesla. Nowy standard ACEA A5/B5 wymaga mniejszego zużycia paliwa i niskiej emisji spalin w mocnych silnikach: