
Indeks: OLE000914
MOTUL 8100 Eco-Clean C2 0w30 1L - syntetyczny olej silnikowy
Odpowiedni do każdego rodzaju silnika Diesla i benzynowego wymagającego oleju oszczędzającego paliwo w klasie jakości ACEA C2, ACEA A5/B5.
local_shipping DARMOWA DOSTAWA już od 249zł
Adres sklepu | Ilość |
---|---|
Białystok, ul. Hetmańska 70 | 7 szt. |
Białystok, ul. Rycerska 1 | 3 szt. |
W 100% syntetyczny, paliwooszczędny olej silnikowy opracowany do nowoczesnych silników benzynowych i Diesla, wymagających stosowania olejów klasy ACEA A5/B5 i lepkości 0W30.
Oficjalnie dopuszczony przez Volvo Car Corporation do najnowszych modeli silników zgodnie z wymaganiami VCC 95200377. Zalecany także przez takich producentów Land Rover oraz Honda.
Olej silnikowy który oszczędza paliwo i jest specjalnie zaprojektowany do nowoczesnych silników, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem lub silników benzynowych, przystosowanych do olejów o niskiej lepkości HTHS (Hight Temperature High Shear). Do nowoczesnych silników Diesla z turbodoładowaniem, silników benzynowych za katalizatorami, wymagających olejów oszczędzających paliwo (ACEA A1/B1 lub ACEA A5/B5).
Dopuszczenia OEMVOLVO VCC 95200377, BMW LL-01 FE, MERCEDES-BENZ MB-Approval 229.6
Sposoby dostawy | Nazwa | Czas wysyłki | Cena |
---|---|---|---|
![]() | InPost Paczkomaty 24/7 | Dostawa w 24-48h | 12,99 zł |
![]() | InPost - Kurier | Dostawa w 24-48h | 14,99 zł |
![]() | DPD - Kurier | Dostawa w 24-48h | 18,99 zł |
![]() | Odbiór w sklepie (Galon Hetmańska) | Białystok, ul. Hetmańska 70 | Za darmo! |
Indeks: OLE000914
Odpowiedni do każdego rodzaju silnika Diesla i benzynowego wymagającego oleju oszczędzającego paliwo w klasie jakości ACEA C2, ACEA A5/B5.
Indeks: OLE002208
Top Tec 4600 5W-30 to nowoczesny olej do silników benzynowych i Diesla również wyposażonych w filtr cząstek stałych.
Indeks: OLE003339
MOTUL 8100 X-CLEAN+ EFE 0W-30 to wysoce wydajny, w pełni syntetyczny olej smarujący, specjalnie zaprojektowany dla najnowszej generacji silników Diesla i benzynowych.
Indeks: OLE003218
NESTE Pro+ 0w30 4L Volvo A5/B5 syntetyczny olej silnikowy
Indeks: OLE003372
SHELL Helix Ultra ECT 0w30 5L - syntetyczny olej silnikowy
Indeks: OLE003186
Opracowany pod kątem zapewnienia najwyższej wydajności i ochrony we wszystkich warunkach pracy, olej SynPower, ma formułę spełniającą wymogi najnowszych standardów wiodących producentów silników.
Indeks: OLE000252
W 100% syntetyczny olej został opracowany i przetestowany w świetle najbardziej aktualnych wymomów jakie są stawiane olejom do silników benzynowych i Diesla. Nowy standard ACEA A5/B5 wymaga mniejszego zużycia paliwa i niskiej emisji spalin w mocnych silnikach:
Indeks: OLE002812
Selenia Digitek Pure Energy to nowy, w pełni syntetyczny olej do nowoczesnych silników benzynowych. Dzięki swojej szczególnej lepkości i formule przyczynia się do oszczędności w zużyciu paliwa, a w konsekwencji do zmniejszenia emisji CO2.
Indeks: 1111145-004-01-999
RAVENOL SSV FUEL ECONOMY SAE 0W-30 w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla aut osobowych, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Indeks: OLE002225
Najwyższej jakości syntetyczny olej do silników benzynowych oraz diesla. Zalecany do samochodów wymagających najnowszych specyfikacji Ford WSS-M2C950-A oraz do wielu samochodów innych producentów, którzy wymagają oleju klasy ACEA C2.
Indeks: OLE002240
Najwyższej jakości syntetyczny olej do silników benzynowych oraz diesla. Zalecany do samochodów wymagających najnowszych specyfikacji Ford WSS-M2C950-A oraz do wielu samochodów innych producentów, którzy wymagają oleju klasy ACEA C2.
Indeks: 8045-5L
Fully synthetic, MID SAPS, do silników benzynowych, Diesel oraz hybrydowych.
Indeks: OLE002195
Opracowany aby spełnić wysokie wymagania silników o szczególnie wysokich, parametrach, w tym silników Audi i VW oraz tych, w których jest wymagany poziom jakości ACEA C3
W 100% syntetyczny olej został opracowany i przetestowany w świetle najbardziej aktualnych wymomów jakie są stawiane olejom do silników benzynowych i Diesla. Nowy standard ACEA A5/B5 wymaga mniejszego zużycia paliwa i niskiej emisji spalin w mocnych silnikach: