Indeks: OLE002017
VALVOLINE Hybrid C2 5w30 1L - olej silnikowy do aut hybrydowych
W pełni syntetyczny olej silnikowy przygotowany specjalnie do pojazdów hybrydowych.
local_shipping DARMOWA DOSTAWA już od 249zł
Adres sklepu | Ilość |
---|---|
Białystok, ul. Hetmańska 70 | 3 szt. |
Białystok, ul. Rycerska 1 | 0 szt. |
W pełni syntetyczny olej silnikowy przygotowany specjalnie do pojazdów hybrydowych. Ten produkt oferuje doskonałą wydajność i ochronę we wszystkich warunkach eksploatacji. Chroni silnik w ciężkich warunkach uruchamiania lub cyklach zatrzymywania/uruchamiania występujących w pojazdach hybrydowych. Ta ochrona jest zapewniona poprzez staranny dobór specjalnych dodatków uszlachetniających przeznaczonych do poprawienia ochrony przed utlenianiem, korozją i zużyciem.
Olej silnikowy zaprojektowany do stosowania w pojazdach hybrydowych i niehybrydowych wymagających spełniania norm ACEA C5 API: SN, SP z klasą lepkości SAE 0W-20.
Unikatowa formuła zapewniająca najwyższej jakości ochronę
Oleje Valvoline serii Hybrid C przygotowano z użyciem specjalnie wyselekcjonowanych dodatków uszlachetniających i przeciwutleniających, aby zapewnić zwiększony poziom ochrony w zakresie utleniania, korozji i zużycia, w szczególności w przypadku pojazdów hybrydowych.
Ochrona przed zużyciem
Ulepszone dodatki uszlachetniające zapobiegające zużyciu zapewniają dłuższą żywotność silnika i utrzymywanie sprawności pojazdu.
Cykle częstego zatrzymywania
Polepszona stabilność w zakresie oksydacji zapewnia trwałość silnika w nawet najtrudniejszych cyklach częstego zatrzymywania. Poprawiony przepływ oleju i wysoka reaktywność w niskich temperaturach zmniejszają zużycie w najbardziej trudnych warunkach cyklów częstego zatrzymywania/uruchamiania silnika.
Kontrola osadów
Ulepszona kontrola poziomu sadzy w celu zapobieżenia przedwczesnemu obniżeniu jakości oleju.
Tolerancja na wodę
Doskonała tolerancja na wodę i oddzielanie wody w celu zapobieżenia formowaniu szlamu.
Stabilność oksydacyjna
Polepszona stabilność w zakresie oksydacji zapewnia trwałość silnika nawet w najbardziej trudnych cyklach częstego zatrzymywania/uruchamiania silnika.
Pojazdy niehybrydowe (konwencjonalne)
Oleje silnikowe Valvoline Hybrid C-Series można również używać w silnikach konwencjonalnych, wymagających olejów spełniających normy ACEA: C5, API: SP i API: SN z klasą lepkości SAE 0W-20.
Przedwczesny zapłon przy niskiej prędkości obrotowej
Zapewniona ochrona przed przedwczesnym zapłonem przy niskiej prędkości obrotowej (LSPI)
Sposoby dostawy | Nazwa | Czas wysyłki | Cena |
---|---|---|---|
InPost Paczkomaty 24/7 | Dostawa w 24-48h | 12,99 zł | |
InPost - Kurier | Dostawa w 24-48h | 14,99 zł | |
DPD - Kurier | Dostawa w 24-48h | 18,99 zł |
Indeks: OLE002017
W pełni syntetyczny olej silnikowy przygotowany specjalnie do pojazdów hybrydowych.
Indeks: OLE002031
W pełni syntetyczny olej silnikowy przygotowany specjalnie do pojazdów hybrydowych.
Indeks: OLE002033
W pełni syntetyczny olej silnikowy przygotowany specjalnie do pojazdów hybrydowych.
Indeks: OLE002034
W pełni syntetyczny olej silnikowy przygotowany specjalnie do pojazdów hybrydowych.
Indeks: OLE002037
W pełni syntetyczny olej silnikowy przygotowany specjalnie do pojazdów hybrydowych.
Indeks: 882800
Wysokiej jakości syntetyczny olej silnikowy. Zaprojektowany do pracy w każdych warunkach roboczych. Stworzony w celu spełnienia najnowszych standardów wiodących producentów silników.
Indeks: OLE002818
Opracowany, aby spełniał wysokie wymagania wysokoobciążeniowych silników w tym Jagura Land Rover oraz silników wymagających ACEA C1
Indeks: 1111102-001-01-999
RAVENOL Eco Synth ECS SAE 0W-20 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla aut osobowych, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Indeks: OLE002851
Współczesne silniki to najnowsze osiągnięcia technologii i inżynierii — mają niewielkie rozmiary i cechuje je niezwykle wysoka moc. Tak zaawansowane silniki stanowią wyzwanie dla oleju ze względu na wysokie ciśnienie, które może powodować tarcie.
Indeks: OLE003102
opracowany do silników spalinowych samochodów hybrydowych (H.E.V) oraz hybryd typu Plug-in (P.H.E.V)
Indeks: OLE002809
W 100% syntetyczny paliwooszczędny olej silnikowy specjalnie opracowany do samochodów Jaguar oraz Land Rover wyposażonych w silniki benzynowe wymagających oleju zaaprobowanego zgodnie z wymaganiami ST.JLR 51.5122.
Indeks: OLE002776
Jazda w trudnych warunkach, takich jak duże natężenie ruchu, złe warunki atmosferyczne czy wydłużanie okresów pomiędzy wymianami oleju, mogą powodować osadzanie się grubej, smolistej substancji zwanej osadem.
Indeks: OLE002746
Mihel Ceramic Oil 9900 0W20 stanowi najnowsze osiągnięcie w dziedzinie technologii środków smarnych. Ze względu na zastosowaną unikalną technologię połączenia baz olejowych i pakietów dodatków wraz z komponentami nano ceramicznymi, udało się uzyskać oleje, które cechują się znacznie lepszymi właściwościami fizykochemicznymi niż tradycyjne oleje silnikowe.
Indeks: OLE000383
W 100% syntetyczny zmniejszający zużycie paliwa olej silnikowy specjalnie opracowany do najnowszych samochodów wyposażonych w silniki benzynowe wymagające oleju
Indeks: OLE002791
Syntetyczny olej silnikowy do samochodów osobowych i lekkich dostawczych.
Indeks: OLE003245
W pełni syntetyczny olej silnikowy, który skutecznie chroni silnik.
Indeks: OLE002798
TOTAL QUARTZ INEO XTRA DYNAMICS 0W-20 to zaawansowany technologicznie syntetyczny olej silnikowy o doskonałych osiągach, przeznaczony do silników najnowszej generacji producentów samochodów klasy premium.
Indeks: OLE001284
Syntetyczny olej silnikowy, spełnia najnowsze wymagania techniczne silników Toyoty
Indeks: 1111102-005-01-A01
RAVENOL Eco Synth ECS SAE 0W-20 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla aut osobowych, również z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Indeks: OLE002879
Współczesne silniki to najnowsze osiągnięcia technologii i inżynierii — mają niewielkie rozmiary i cechuje je niezwykle wysoka moc. Tak zaawansowane silniki stanowią wyzwanie dla oleju ze względu na wysokie ciśnienie, które może powodować tarcie.