RAVENOL HJC Hybrid Japanese Coolant PREMIX -40oC to gotowy do użycia, wstępnie rozcieńczony płyn do chłodnic stworzony w oparciu o glikol etylenowy, bez zawartości amin i krzemianów, opracowany z udziałem inhibitorów o potwierdzonym długim działaniu. Chroni układ chłodzenia przed korozją i zamarzaniem, a latem przed przegrzaniem. O jakości płynu do chłodnic nie decyduje już tylko odporność na zamarzanie (która w przypadku produktu na bazie glikolu etylenowego występuje automatycznie), lecz jego działanie antykorozyjne, dlatego producenci samochodów poddają płyny do chłodnic długotrwałym testom na korozję i kawitację.
Wskazówki dotyczące zastosowania RAVENOL HJC Coolant Antifreeze Protect FL22:
Nawet w lecie używany płyn musi zawierać dodatki przeciw zamarzaniu dla ochrony przeciwkorozyjnej oraz przeciw przegrzaniu. Instrukcja użytkowania: braki w chłodnicy uzupełnić do pełna.
Właściwości RAVENOL HJC Coolant Antifreeze Protect FL22:
doskonały do silników ze stopów metali lekkich
posiada wysoką rezerwę alkaliczną
zawiera wysokiej jakości dodatki antykorozyjne dla optymalnej ochrony
gwarantuje tolerancję z elastomerami stosowanymi w samochodowych układach chłodzenia
Nowa formuła najpopularniejszego w Polsce płynu chłodzącego. Płyn do chłodnic Petrygo Q NEW produkowany jest w oparciu o wysokiej jakości glikol etylenowy oraz specjalnie dobrany pakiet dodatków uszlachetniających, które zapewniają pełną ochronę układów chłodzenia wykonanych z aluminium, innych stopów metali oraz w układach mieszanych.
Jego starannie dobrane dodatki antykorozyjne, stabilizatory i środki przeciwpienne, pozwalają na stosowanie go jako środeka zastępującego inne płyny do chłodnic.
Płyn do chłodnic Hart G13 to mieszanka nieorganicznych inhibitorów korozyjnych, przeciwutleniaczy oraz dodatków poprawiających przewodność cieplną, przeznaczona do stosowania w układach chłodzenia silników benzynowych, diesla, gazowych oraz innych systemach wymiany ciepła.
Gotowy do zastosowania płyn chłodniczy na bazie glikolu monoetylenowego. Opracowany specjalnie dla nowoczesnych silników benzynowych i silników Diesla. Do - 37° C.
Gotowy do użycia nowoczesny płyn do chłodnic samochodowych, cechujący się wysokimi parametrami użytkowymi. Może być mieszany z innymi płynami do chłodnic wykonanymi na bazie glikolu etylenowego niezależnie od koloru.