TUTELA CAR MATRYX 1L to w pełni syntetyczny olej do przekładni mechanicznych, gdzie zaleca się stosowanie olejów o właściwościach E.P (Extreme pressure) maksymalne ciśnienie.
Zastosowanie specjalnych dodatków E.P (maksymalne ciśnienie) oraz dodatków przeciwzużyciowych gwarantuje optymalną ochronę podzespołów przekładni nawet w ekstremalnych warunkach(rozruch, przyspieszenie), pod znacznym obciążeniem i przy niskich obrotach. Dodatkowo zapewnia:
Wysoką stabilność termiczną optymalizującą obsługę przekładni bez względu na temperaturę eksploatacji.
Doskonałe właściwości przeciwzużyciowe zwiększające żywotność elementów mechanicznych.
Formuła Fully synthetic gwarantuje wyśmienitą odporność na ciepło i utlenianie, wydłużając w ten sposób okres pomiędzy kolejnymi wymianami oleju.
Tutela Car Matryx przewyższa w znacznym stopniu wymogi jakościowe największych producentów europejskich, dlatego też może być stosowany we wszystkich pojazdach bez względu na markę, typ i moc.
Tutela Car Matryx jest dostępny w klasie SAE 75W-85, możliwy do zastosowania o każdej porze roku. Wymiana winna odbywać się zgodnie z zaleceniami producenta.
SAE 75W-85, API GL 4, FIAT 9.55550 CONTRACTUAL TECHNICAL REF. N�F108.F02
RAVENOL MTF-1 SAE 75W-85 jest pełno syntetycznym lekkobieżnym olejem przekładniowym opracowanym na bazie Polialfaolefin do specjalnych przekładni manualnych, rozdzielczych i wyrównawczych (PAO).
RAVENOL MTF-1 SAE 75W-85 jest pełno syntetycznym lekkobieżnym olejem przekładniowym opracowanym na bazie Polialfaolefin do specjalnych przekładni manualnych, rozdzielczych i wyrównawczych (PAO).
RAVENOL DGL SAE 75W-85 GL5 LS jest wielosezonowym, w pełni syntetycznym przekładniowym olejem hipoidalnym klasy GL-5 przeznaczonym do przekładni manualnych, skrzynek rozdzielczych i mechanizmów różnicowych z ograniczonym poślizgiem lub bez w pojazdach silnikowych.
Olej TUTELA CAR TECHNYX przewyższa wymagania jakościowe największych konstruktorów europejskich i dlatego może być stosowany w samochodach każdej marki, typu i mocy.
TUTELA CAR MATRYX 1L to w pełni syntetyczny olej do przekładni mechanicznych, gdzie zaleca się stosowanie olejów o właściwościach E.P (Extreme pressure) maksymalne ciśnienie.